Nouja, kapsalons en kapsters hebben toch gewoon modellen nodig? Dus nee, het is niet gedoemd om te mislukken. En je bent in feite wel een soort proefpersoon. Maar meestal betaal je ook minder. Op de meeste roc scholen is knippen bijv 2,50 euro. Maar hoe dat bij B zit weet ik niet.
Dat is het beste moment!!
Ik vond het wel beetje heftig hoor.
@voortaan @Evi-lena @Lula @Lentex @punaise @vitaminwater @Sashimi @Zompig
Nog bedankt voor jullie reacties in het vorige topic, echt super lief
Voortzetting van de discussie Wat je even kwijt wilt #7:
Ja dacht laatst ook aan haar! Jammer
@Xiomara vind het persoonlijk te toevallig dat ze verdwenen is. Maarja zij vond mij ook al te wantrouwend dus ligt vast aan mij
Net weer uitgeweest na een lange tijd
Voel me echt een oude oma want was om 2 uur al moe
Al de tweede nacht dat ik wakker word van een mega nachtmerrie
Mijn vriend ligt naast me en er hangt een ranzige alcoholwalm om hem heen. Nu wil ik niet tegen hem aan liggen, maar ik heb het koud.
Iemand die deze klachten herkent en mijn vriend wellicht kan helpen?
M’n vriend is altijd al allergisch geweest voor huisstofmijt en heeft een gevoelige huid. Vorig jaar alopecia “gehad” (dit kan weer terugkomen), en blijft altijd een gevoelig type met weersverandering etc.
Maar nu kan hij ‘s nachts ineens niet meer slapen van de jeuk in zijn gezicht. Heeft hij al wel eerder gehad, maar nu is het extreem.
Klachten
- Huid is rood en trekkerig en ook droog
- Gevoel alsof zijn gezicht in de brand staat, zo heftig
- Kan er de laatste nachten niet door slapen
- Parfumvrije vette zalf smeren maakt het erger
- Huid lijkt soms “gebarsten” en kan ineens heel hard aanvoelen (aders lijken ook zichtbaarder)
- Overdag zga geen last, ‘s nachts begint de heftige jeuk/branderig gevoel.
Wat te doen? De huisarts heeft hem anti allergie pillen gegeven (die neemt hij 6 weken lang elke ochtend), maar dit helpt tot nu toe niet.
Het lijkt wel eczeem, maar misschien ook zijn huisstofmijt? Maar er is de afgelopen tijd niets veranderd. Ik ventileer altijd al, de verwarming staat hier echt nog niet aan,hij heeft een anti-allergie dekbed en ik was het dekbed elke week op 60 graden.
Ik ben nu ook wel een beetje hopeloos, want ik lig met bijna 33 weken zwanger nu ook gezellig ‘s nachts wakker met hem en het breekt mij ook behoorlijk op. Ik wil hem zo graag helpen maar weet even niet hoe. What to do?
Getver wat eng
Gutenmorgen meine schatzies.
Zo op naar de bus want ik wandel de dam tot dam loop!
Hopen dat het ietwat beter weer is zometeen…
Hoezo ben ik op dit tijdstip wakker? Ben ook gewoon uitgerust voor mijn gevoel… Zelfs op werkdagen ben niet zo vroeg wakker
Ja, ik las dit bericht maar ik snap het niet. Hoe kan je nou per ongeluk 3500+ brieven versturen? Is dat geen handwerk meer? Ik neem aan dat de huisartsenpraktijk überhaupt niet snel 3500+ brieven rondstuurt.
Waarom kan ik nu niet meer slapen. Het is gdvrdmm zaterdag.
Nu ben ik maar herfstoutfits aan het creëren. Maar dit is moeilijk. Kan me niet meer herinneren hoe ik dingen 2 jaar geleden combineerde.
Vorig jaar droeg ik iedere dag chillbroek met trui, andere chillbroek met vest of pyjama.
Ik ga ontbijt op bed n voor mezelf en gtst vooruit kijken voor de hele week
Lekker burgerlijk genieten van mn bed (matras he, want ik heb nog altijd geen bed hahahah)
Succes!!
Ruim 10 km gelopen al en ik zit in de groep van de eerste 10!!