Wat je even kwijt wilt #8

Verstandskies eruit laten snijden ja.
Basispakket :scream:.
Ik rekende op eigen risico idd.
Lemme google.

Edit: ik zie wat verwarring ontstaan haha. Bel vgz wel volgende week.


Haha omg, dit wordt echt contronterend want ik weet zeker dat het forum straks bovenaan staat :joy:

8 likes

Ik dacht dat ik een beetje was afgevallen (kleren losser, commentaar van vriendinnen), maar ik ben aangekomen. Echt heel veel ook, wtf. Ga morgenochtend maar even wegen, hoop dat het dan misschien minder is?

Sowieso kun je beter 's ochtend wegen (althans vind ik zelf). Ik ga alleen op een weegschaal staan nadat ik naar het toilet ben geweest en voordat ik heb ontbeten haha. Kan ook makkelijk 2 kg schelen dus hoop dat je je niet al te erg uit het veld geslagen voelt.

7 likes

Jep


5 likes

Waar zie je dit? Ik kan ‘schermtijd’ niet vinden. Ben nu ook benieuwd.

Heb je nieuwe ios gedownload? Dan naar rechts swipen.

1 like

@masterchef @boemboem @hvo
Ohja sorry idd maar ik moest het jaar dat ik ze trok nog hele eigen risico betalen, maar dat jaar daarna zou dat niet meer hoeven las ik als je via de tandarts doorverwezen werd want dan viel het onder je sterren van de tandarts als je die hebt en dan was het dacht ik gratis. Heeft dus niets te maken met basispakket, maar @boemboem zou het idd maar lekker navragen :stuck_out_tongue:

4 likes

Ja dat zag ik, maar voor een ander misschien wel nuttige informatie (of voor jou, als de andere kant nog moet :wink: )

De kaakchirurgen werken niet alleen met dbc’s maar ook met dezelfde codes als de tandartsen (om het allemaal even lekker inzichtelijk te houden), die zijn geloof ik niet helemaal aan dezelfde regels gebonden, ik weet dat mijn oude werk toen (3 jaar geleden) jaren achterliep met declareren.

3 likes

Ohh, nee ik moet nog updaten zie ik! Thanks.

Ik ben zo blij dat ik in mn eigen bed lig weer. Onze airbnb was echt spooky s’ nachts. Ik heb iedere nacht slaapverlamming gehad waarbij ik uit bed getrokken werd. En ik weet dat dat niet echt paranormaal is, maar het was heel eng.

3 likes

@Daantje Ah wat sneu :pensive: Knuffel x

1 like

Heb je het nog bij de reviews gezet.

Ja ik geloof daar zelf niet echt in eigenlijk. Ik vind het wel een goeie wakeupcall. Ik ben supergoed bezig met bewegen, misschien kan ik ook wat meer op mn eten letten nu

2 likes

Mijm vriend heeft geboekt dus hij moet de review plaatsen :roll_eyes: dus denk niet dat hij het gaat doen. Want het was onzin volgens hem

Wanne klootzak

Zo’n zin om te slapen, peace out :v:

Iemand vroeg of mijn nichtje mijn “babychild” was. Ook al is Nederlands je moedertaal niet, kan je dat niet anders uitdrukken? Vreselijk met je urban dictionairy. Vraag dan gewoon of ik haar moeder ben?

3 likes

Wat zei jij? “Ja ik ben haar baby momma” :face_vomiting:

8 likes

We gingen net even naar een eet tentje die van een vriend van een kennis van ons is.
Eigenlijk gingen ze om 9 uur dicht ( het was pas 9 uur toen we aankwamen)
Maar wij mochten nog wel een hapje eten. Zijn ze gewoon 2 uur langer open gebleven en wij zaten met zn 2e boven. Was een beetje ongemakkelijk maar wel lief.

1 like