Wat je even kwijt wilt #8

@Alpacamybags hahaha als je me spot moet je het zeggen hoor!

Hahaha i love kakhiel too

Vind deze ook zo leuk :joy:

25 likes

Wow dat is echt heel laat! Kon je nog wel uitslapen? Ik was uiteindelijk van 2 tot half 5 wakker, voor geen enkele reden en daarna vanaf 8 uur wakker maar nog geen reet uitgevoerd. Ik ga maar eens wat nuttigs doen

1 like

Oh man, kennen jullie dat gevoel van wakker worden na een nare droom? Zo fijn. Dan lijkt alles wat gaande is wel mee te vallen in mijn leven.

2 likes

Dat ik net een dag Disneyland heb geboekt en dan het Halloween feest, zit echt al m’n outfit te plannen en YouTube filmpjes te kijken

12 likes

Ik ben slecht in gezichten onthouden :joy:

Mijn kat heeft vannacht schijnbaar weer een vogel meegenomen en afgeslacht want de woonkamervloer ligt vol met veren. Ziet er sneu uit hehe. Wel absurd dat ik verder niks van die vogel terug kan vinden.

4 likes

Dat is wel weinig ja, maar wel fijn dat je vandaag dan rustig aan kan doen en bij kan komen. Ja vreemd is dat he? Dat je dan opeens niet goed kan slapen, maar geen idee hebt waarom niet haha Hopelijk hebben we komende nacht een betere nachtrust!

Herkenbaar, ik had dat gevoel ook toen ik naar Zuid Amerika ging. Maar zodra je op Schiphol bent is het weg! Heel veel plezier.

Ik vind het wel spannend dat een eigen huisje wel dichtbij lijkt te komen nu. De komende week heb ik twee belangrijke gesprekken en dan weet ik wel of ik echt ga verhuizen of niet. Heb er wel zin in om met mijn kat te verhuizen, geen mensen meer die zich bemoeien met mijn kat en ook gewoon niet steeds allemaal rotzooi van andere mensen om mij heen. Wat lijkt mij dit heerlijk zeg. Gaat ook wel vreemd worden hoor
 Ik woon straks 7 jaar hier en ik ben dus ook al 7 jaar gewend dat er steeds allemaal mensen in en uit mijn huis lopen om te chillen met mij of huisgenoten.

13 likes

Eigenlijk zou iemand aankomende week mij gewoon verplicht de stad in moeten sleuren om truien te kopen. Ik heb veel jassen en tassen maar alle 3 de truien die ik heb daarvan zijn er 2 8 en 10 jaar en wel nog in prima staat maar ik draag ze nooit buitenshuis. :’) Ik heb nog geen 1 trui gezien die ik leuk vond. :’(

En omg ik heb de ideale trui gevonden voor de standaard pabostudent die in de ochtend zelfs geen tijd heeft om een blouseje, trui en sjaal aan te trekken. Maar daar hebben ze wat op gevonden: een alles-in-één top.

14 likes

Ik vond dat die heel erg snel doorzakte, echt met een paar maanden al

Wow eye-opener! Dankje <3

Oke daarna dit gekeken en wat bizar hoe beĂŻnvloed ik werd door argumentatie stijlen. Ik vind praktisch mooi klinken maar aan de andere kant is de pabo ook een praktische opleiding en tandheelkunde ook maar die zullen er nooit mee bedoeld worden als je het zo gaat noemen.

3 likes

Seriousss hoe zo’n pechweek kan ik hebben. Heb ik voor het eerst in m’n leven ever een big ass suite geboekt in een hotel, is de jacuzzi kapot. Gaan we naar een kleinere basic kamer :frowning_face: Klinkt mega verwend maar we doen dit echt nooit en had me hier zoooo op verheugd.

Nou nee snap wel dat dit echt kut is, vind het ook niet verwend hoor! Je boekt zoiets toch om van de faciliteiten gebruik te kunnen maken. Hoop dat je er toch van kan genieten!!

Ah nee dat is echt zo’n domper :frowning: Kunnen ze niks anders regelen? Een soort compensatie?

:joy::joy:

Het zou mij niet verbazen als deze binnenkort bij ons op kantoor verschijnt, met een collega erin

3 likes

Ik krijg het minibar pakket (die ik al had besteld à €12,50) gratis. Ik betaal liever nog de monteur die vandaag die stomme twee persoons jacuzzi komt fixen. Meh. :frowning_face:

Zwolle! Krijg het minibar pakket gratis. Maar wil gewoon die suite potver. Bijna zin om naar ander hotel te gaan maar geen zin in al dat geregel het was allemaal al betaald

Zo rot, ik snap wel dat je daar van baalt! Heeft deze kamer wel een bad of zo, of zelfs dat niet?

Heb je trouwens nog bij je vriend aangegeven dat je het vervelend vond dat hij gisteren naar een feestje was?