Wat je even kwijt wilt #8

GA TRUIEN KOPEN!

Beste prinses ik kan niks leuks vinden en wil niet weer eindigen met een zwarte ribkoltrui. :frowning:

1 like

Wat voor iets zoek je / vind je leuk?

1 like

Liever geen truien van wol (ik kan daar slecht tegen) en het moet in de wasmachine kunnen. Ik houd van of gewoon nauwgesloten truien of een beetje baggy maar niet dat een familie van 4 daar kan kamperen. Ik houd van zwart, donkergrijs, donkerrood (bordeaux, oxblood), roestbruin etc. Ik ben niet gek op glitters en hele diepe V-necks. Ik houd van aparte details maar ook niet zweefteef ‘ik zie je aura’ apart. Ik houd verder van strepen, botanische prints etc. Ik heb een standaard M meestal als maat. Prijs liefst rond max 50 - 60 maar goedkoper of ietsje duurder mag ook.

1 like

Wacht dus je zit én niet meer in die suite, én de jacuzzi werkt niet, maar de enige compensatie is dat minibar pakket? Wat @Lorelai al zegt, zit er tenminste een bad in die basic kamer? Ik vind het eigenlijk wel matige compensatie, althans ik neem aan dat die suite qua verschil met een basic kamer echt wel meer heeft gekost dan €12,50… Ik hoop dat jullie alsnog wel genieten van het weekendje samen

Ja wel een bad! Maar niet zo’n grote (en geen jacuzzi STOM). Maar goed, maken er het beste van. M’n vriend was er vannochtend om 11u weer (het was ook nog eens een feestje dat 3 uur met de trein was en tot 7u duurde) dus zit al paar uur op de bank te dubben of ik zo chagrijnig moet worden als hij wakker wordt, of me als het chille vriendinnetje moet gedragen zodat hij een beetje tot inkeer komt dat dit best wel niet oké was.

We krijgen wel het verschil uiteraard terug hoor! Was behoorlijk wat, maar wou gewoon liever de suite natuurlijk. Zij kunnen er ook verder niets aan doen. Weet iemand of je diner kunt laten bezorgen op de kamer bij van der valk?

1 like

Is er hier iemand uit België die ik een DM kan sturen? Ik heb een vraag over een Belgische stad aan de hand van een foto.

Koop van die kleur doekjes voor in de wasmachine! Ik gooi alles bij elkaar in en nergens problemem mee

2 likes

De truien die ik van & Other Stories aardig vond waren qua samenstelling wel iets dat een handwas vereist. :frowning: Kleding die met de handwas moet draag ik zeer zelden omdat ik een luie donder ben. :stuck_out_tongue:

stuur maar, ik wil wel proberen

Wist ik ook niet, ik heb zo’n schoonmoeder die regelrecht van de site ‘oma-weet-raad’ kan komen. Die shit is the bomb.

1 like

Gewoon naar de opiticien gaan en heeeeel veel brillen opzetten haha, je komt er vanzelf achter. (ik heb bijv. best wel een rare bril die bij letterlijk ieder ander persoon die 'm opzet er vrij debiel uitziet maar hij past wel goed bij m’n eigen hoofd en dat had ik voor ik 'm opzette ook niet verwacht).

Ik denk dat je best kan aangeven dat je dit echt niet leuk vond en je best een kut avond hebt gehad. Aan de andere kant snap van hem wel dat hij nu nog een beetje los wil gaan voordat de baby er is, als hij maar een beetje rekening houdt met jou!
Veel plezier het nachtje weg! Wordt vast leuk ondanks het gebrek aan jacuzzi.

1 like

Ah fuckers. Ik ben een slechte hollander, ik had blijkbaar teleurgestelder moeten doen haha! Dan maar volvreten met roomservice en ik eis wel een massage van m’n vriend.

2 likes

Lief, dankjewel!

1 like

Ik heb echt een goeie wimperdag, ze redden echt heel Mn hoofd op t moment. Dankje jongens.

11 likes

Haha vet lief, toen ik binnenliep bij mijn bijbaantje zei een collega meteen dat hij heel blij is dat ik er ben. Echt een leuke binnenkomst is dat :blush:

Vond het wel even leuk om dit te delen, aangezien ik vaak negatieve dingen post. Is toch weer een beetje positiviteit :joy:

20 likes

Ik ging net naar yoga en ik heb een nieuwe mat en hij stinkt echt zo belachelijk naar rubber, echt alsof ik een rubber autoband bij me had. Halverwege moest ik bijna kotsen van de lucht, dus was een succes

8 likes

Waarom staat seizoen 6 van Call the Midwife nog steeds niet op Netflix? :sob:

2 likes