Nou kom ik wéér aankakken hoor.
Zoals waarschijnlijk wel wat gelezen hebben hier had ik voor afgelopen nacht een lekkere kamer met bad geboekt als verassing voor m’n vriend omdat we het hele jaar samen nog geen nacht weg waren geweest én we over een aantal weken onze eerste kleine verwachten. Leek me een top idee dus.
Nu is mijn vriend vrij spontaan zaterdag naar een (hardstyle) feestje gegaan. Hij gebruikt weleens (heb ik geen probleem mee, zelf ook vaak genoeg gedaan eerder) dus ik zag de bui al hangen. Ik zei nog zo: ik heb wat geregeld voor zondagnacht, zorg dat je fit bent. “Ja, ja. Ik neem niet zoveel, vorige keren ging het ook goed, i promise.”
Nou, je voelt de bui al hangen dus. Gisteravond wouden we lekker in het hotel eten, niks smaakte hem en na het hoofdgerecht maar snel naar de kamer gegaan. Daarna had ik het bad lekker vol laten lopen, had een minibar pakketje uitgestalt, alles gezellig gemaakt, maskertjes en massageolie meegenomen. Na 10 minuten in bad voelde hij zich niet lekker en zijn we maar op bed gegaan.
Nu is hij gewoon nog steeds niet lekker, ik ben net alleen gaan ontbijten en zit nu maar op m’n telefoon boer zoekt vrouw terug te kijken op mijn telefoon.
“Teleurgesteld” is wel echt de meest zachte uitdrukking voor wat ik voel. Aan de ene kant gun ik hem alle leuke feestjes, hij heeft er genoeg gepakt dit jaar, ik zorg altijd voor hem de dag(en) erna en vind het allemaal prima. Maar nu moest hij nog net dit feestje pakken “als afsluiter” en heeft hij echt alles compleet verpest. Ik heb zin om te janken, ik heb zin om hem lekker op de trein te zetten en me wel alleen te vermaken hier. We zouden zo de stad in gaan en eten vanavond met m’n ouders / broertje / schoonzus, maar heb er geen zin meer in.
Kreeg tijdens het ontbijten beneden een appje ‘Het spijt me, ik hou van je’. Dude, krijg even lekker wat. Ik heb de afgelopen 7,5 maanden (overigens met alle liefde natuurlijk) veel dingen gelaten vanwege de zwangerschap, lichamelijk écht niet makkelijk gehad de afgelopen weken en niet echt de meest soepele zwangerschap gehad. Echt top dat ik dus nu op ons enige nachtje weg dit heb om aan terug te denken…
/eindegezeur ik ga bzv verderkijken