Je kan ook losse flesjes kopen, je hoeft niet meteen een krat te kopen
Binnen mijn gezin zit iedereen er gelijk op als je iets foutief gebruikt of verkeerd uitspreekt en dan word je uitgelachen. Het is een beetje een erekwestie wie als eerste de ander op een fout kan wijzen.
Vrienden zou ik er ook op wijzen maar pas na een aantal keer of als het me erg irriteert en vreemden of semi bekenden denk ik niet.
Ook âgewoneâ Amstel of Heineken? Of alleen speciaalbiertjes enz losse flesjes
Ook gewoon normaal bier!
Maar jij woont toch een groot gedeelte in het buitenland? Kan me je gevoel goed voorstellen hoor, vooral als ik me slecht voel kan ik me door dit soort dingen ook snel afgewezen voelen. Maar ik denk inderdaad dat het niet zo zwaar is. Ik denk dat als jij vaak in het buitenland ben dat mensen al een soort ingecalculeerd hebben dat je er wellicht niet bij bent en dat ze daarom alleen de ander benoemen omdat dat meer onverwachts is dat diegene er niet bij is. Dus niet dat ze je niet missen. Ik heb ook een tijd een vriend in het buitenland gehad en we spraken dan ook dingen af op de groepsapp waar hij dan niet bij kon zijn, maar dan ging ik daar eigenlijk al vanuit. Kan me dan best voorstellen dat ik dan over een ander die onverwacht niet mee kon zou zeggen: jammer dat je niet meekan. Ook jammer dat diegene uit het buitenland niet meekan maar daar ging ik eigenlijk al niet van uit, dus dan zou het minder snel ik me opkomen om dat achteraf nog expliciet te benoemen. Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel, t klinkt vrij warrig volgens mij.
Eindelijk weer eens tijd om foute vrienden te kijken en het is zooo leuk
Ik kijk de hele tijd filmpjes op youtube van die boyband BTS. Weet niet waarom maar ze fascineren me gewoon Voel me echt alsof ik weer 15 ben oid haha
Ook gewoon normaal bier idd
Haha echt hè of met maar 1 schoen ik zou dat echt niet pikken trouwens hahaha
Ja dat is het inderdaad ook wel, maar voor die halloween party zijn dacht ik wel maar een gelimiteerd aantal kaarten beschikbaar!
@Evi-lena en misschien een fles siroop? Of drinkt alleen mijn omgeving dat haha. Ik drink zelf eigenlijk altijd Raak framboos en dan suikervrije variant en vind die oprecht lekker. Maar misschien is dit een impopulaire mening haha.
Thanks voor de tip!
ahh ik heb zoân fijne zondag gehad. vanochtend lekker voor de 4e keer gesport, heb een schema van 3 x per week waar ik me aan hou dus mag de 4e dag âapenkooienâ aka doen waar ik zin in heb. en daarna zoo fijn met mn vriend in een cafe spelletjes gedaan en geborreld, en daarna voor m gekookt en samen op de bank gehangen. hij heeft morgen zân eerste werkdag dus is nu naar huis om goed te slapen, ben echt blij voor m dat ie morgen lekker daar mag beginnen, weer wat ritme en uitdaging krijgt en hopelijk veel leert!
Ik heb dat in huis precies daarvoor. Maak er bezoek altijd blij mee!
Mijn koelkast ziet er ook zo uit! Ik eet ook niet zo veel, en als ik eens iets anders koop blijft het toch maar liggen. Heb wel altijd wijn in huis want dat drink ik zelf ook en als ik weet dat er vriendinnen komen haal ik weleens frisdrank maar ook niet vaak. Ik drink zelf ook geen frisdrank dus dan blijft dat ook maar staan, maar de laatste tijd koop ik dan van die kleine flesjes, dat werkt wel
Jongens zeg tegen mij dat ik NU nog wat aan school moet doen want ja ik wil het liefst een boek lezen of film kijken maaar ik moet eigenlijk nog wat doen zucht
@Rozecoupeschaar @o0Lin0o ik kan dit gaan posten in het topic dingen waar je laat achter kwam. Wist dit nooit.
Het is tien uur, ga lekker boek lezen. School komt morgen wel weer.
Niet zo lief zijn! Ik heb al de hele dag geluierd