Wat je even kwijt wilt #8

Thanks! Zwart it is, I guess :blush:

:joy: net? Denk niet dat ik dat was haha ben al sinds 6 uur vanmiddag thuis. Nu ben ik wel heel benieuwd wie dan wel :joy:

Hahaha. Volgende keer wel wat zeggen hoor :wink::joy:

Heeft iemand wel eens iets teruggestuurd naar Zalando zonder de plastic zak waar het in zit (van het kledingstuk, niet de zak van Zalando zelf)? Ik wil toch iets terugsturen maar ik heb dat zakje niet meer, hoop dat het nog wel kan :no_mouth:

Bij mij was dat in ieder geval geen probleem!

1 like

Wow wat gaat die kerel bij miljoenenjacht bizar goed! :open_mouth:

8 likes

Wow ja!

Omg ja ik zat net op de bank te juichen toen ie die 1.000 eruit haalde :joy:

4 likes

Standaard ziet mijn koelkast er zo uit. Het kwam regelmatig voor dat ik iemand geen drinken aan kon bieden. Ik vind het wel heel lastig want ik drink zelf niks anders als water, maar ja wat moet dat moet. Na mijn vakantie ga ik mijn koelkast goed vullen

9 likes

Ben wel een beetje bang dat het extreem druk zal zijn

Wat betreft drinken kan je blikjes in huis halen, dan blijf je niet steeds met halve flessen zitten

3 likes

En werken bij de Efteling? Is vlakbij Tilburg

ja inderdaad, ga ik doen, Thanks!
En flesjes bier, die kunnen er ooktot in de eeuwigheid liggen. En kleine flesjes wijn. Dan hoef ik niet steeds de rest van de fles weg te gooien

1 like

Nee flesjes bier (iig een krat) is niet zo lang houdbaar hoor, kijk uit daarmee! Wij gooien regelmatig een halve krat weg omdat ik geen bier lust en vriend het thuis bijna niet drinkt.

1 like

Oh ik word echt een beetje verdrietig van deze koelkast haha. Ik woon ook alleen en drink ook geen frisdrank, maar hij zit altijd wel vrij vol haha. Blikjes zijn indd een goede tip voor visite! Maar heb je zelf liever ook niet meer aanbod om uit de kiezen of om iets mee te maken? Niet zozeer qua drinken maar qua eten dus?

6 likes

Ik voel me echt even een zeikerd maar voel me soms buitengesloten in m’n familie. Heb met m’n moeder en stiefvader een hele goede band maar mijn twee stiefbroers (die al 20 jaar in m’n leven zijn) zien me tegenwoordig amper staan, terwijl we vroeger best close waren.

Vandaag kwamen ze allemaal samen bij m’n ouders thuis en gingen ze allemaal activiteiten doen maar ik kon er helaas niet bij zijn (ben pas weer over anderhalve week thuis). M’n stiefvader hoorde vorige week dat ie vandaag moest werken dus kon hij er ook niet bij zijn.

Nu zegt mijn schoonzus in de familie groepsapp: Was echt een super leuke dag vandaag! Alleen jammer dat naam stiefvader er niet bij was.

Ik dacht meteen: en ik dan? Dat bevestigt voor mij echt dat ze me niet eens missen of aan me denken op zo’n dag waar ik normaal ook bij had moeten zijn. Weet niet waarom ik het me ineens zo aantrek maar voelt even kut. Ik hoor er gewoon echt niet bij ofzo.

Hahahaha nee ik snap ook nooit wat mensen allemaal in hun koelkast hebben. Wat mis ik? Een zak sla, is veel te veel voor mij alleen. Meer vleeswaren? Kan ik ook weggooien na een week. Salades? Ik eet dat allemaal niet …

Wijzelf hebben wel eens flesjes ver over de datum maar dat is nog prima te drinken hoor (zoete drankjes als rosebier zelfs jaren)

1 like

Die thuiswinnaars ook zo blij bij miljoenenjacht. :ok_hand:

10 likes

Wow ja :heart_eyes_cat:

1 like