Wat je even kwijt wilt #8

Je mag toch helemaal niets op je hoofd meer tegenwoordig? Alleen vanuit het geloof.

2 likes

Edit: ik zie nu je Edit pas, daardoor reageer ik de hard. Sorry!

Ik snap je wel hoor, maar gelukkig is iedereen onpersoonlijk op die foto’s.

1 like

In een smoothie gooien? Je kan er ook chocolademousse mee maken… schijnt heerlijk te zijn.

Als mensen van mp iets komen ophalen en dan net te weinig geld meenemen. Echt hatelijk. 30 euro is niet 25 euro

12 likes

Proberen ze nou serieus op die manier het artikel voor minder te krijgen? Wat heb je gedaan?

5 likes

@lovewarrior Ah nee, ik vind dit zo rot voor je! Ik word zelfs echt boos ervan, het zal vast een geweldige man zijn verder maar kom op… Dit kan gewoon echt niet. Ik zou woest zijn en hem lekker links laten liggen, hij zoekt het maar uit. Ik hoop dat je kan gaan doen waar jij zin in hebt en dat hij even goed na gaat denken over zijn houding tijdens de zwangerschap en hoe hij dit goed gaat maken.

1 like

Hahaha wat ! Die zijn gek, opbokken hoor

1 like

Ah ik vind het wel heel leuk dat je speciaal voor die foto iets moois in je haar had gedaan. Is de foto leuk geworden?

Geprakte avocado kan je heel makkelijk invriezen!

Ik heb me altijd afgevraagd wie hij was. Ik zie hem ook echt altijd, overal lopen waar ik ben, haha

Never mind, het was gewoon ziek worden :sweat:

Dit klinkt wel als een blaasontsteking.

Super kut, ik ben ook ziek as fuck :disappointed_relieved: Had je nog beter die kater kunnen hebben…
Beterschap!

Wat grappig dit! Wij gaan waarschijnlijk ons bad wegdoen zodat we meer ruimte in de badkamer hebben en een inloopdouche kunnen laten maken. Misschien zoiets overwegen als optie om toch nog in bad te kunnen haha!

2 likes

Haha, ja, ik had toch liever de kater inderdaad. Jij ook beterschap!

1 like

Als je er last van blijft houden wel even langs de dokter gaan hoor!

1 like

Ik moet elke maandag werken bij de friettent beneden bij mij in het gebouw en nu opeens vandaag niet (ik denk omdat we een nieuwe hebben en in je eerste week krijg je altijd veel uren). Dus ik zit nu een beetje thuis zo van ok.

En ik heb volgens mij te weinig loon gehad, maar ik heb ook al 3 maanden geen loonstrook meer gezien dus daar ga ik zo ook maar even achteraan. Pfffffff hoe moeilijk is het nou??

Edit: aan de andere kant geniet ik wel van Childish Gambino met een dikke bas over de boxen, so i got that going for me.

2 likes

Heb echt een bleh dag. Voel me de hele tijd moe en heb nergens zin in :roll_eyes:

1 like

Ik vertelde mijn oma dat ik naar Parijs ga, zegt ze: ‘Ge gaat toch nie tippelen war?!’ :rofl:

28 likes

Ik wil even kwijt dat ik het nieuwe forum nog steeds zo fijn vind. Ik zit al m’n halve leven op EGF en was met vlagen actief, maar de laatste jaren eigenlijk alleen als lurker. Nu voelt het veel laagdrempeliger om af en toe weer wat te posten, er zijn allemaal leuke nieuwe topics, ik vind die poll optie fantastisch, foto’s plaatsen is makkelijker geworden… gewoon top :heart:

33 likes