Love drama vanaf de zijlijn
Hahhahahahahs kun je niet reageren of liken? Ik moet lachen om dit
Zo voel ik mij nu ook:
Opeens ben ik geobsedeerd door dit nummer:
Ik heb medelijden met de mensen om me heen.
Mijn kat is opeens geobsedeerd door zoethoutthee, ze volgt me als een sniper en zodra het glas staat gaat ze eruit drinken. Daarnet zat ze ook echt met haar pootje te hengelen in het glas. Oké.
Wie de fuck verzint het om 7.00 te vliegen? Oja ik zelf. 🤦
Ik heb ook een reisdag vandaag maar ook een kater En ik moet met een boot, huilon.
Ik ook! Maar ik vlieg pas vanmiddag half 5 en ben te excited dus nu al wakker en zin in
Geen eettips, maar ik maak vaak een avocado haarmasker. Mijn haar is snel droog en pluizend en na zo’n masker een week lang gevoed en glanzend.
Ik heb echt mega droog haar na 2 weken zee+zwembad en ik toevallig net een recept voor een haarmasker met avocado. Ik hoop dat het gaat helpen
Welk recept gebruik je?
Ik gebruik meestal een mix van avocado, banaan en citroen. Heel soms een stuk gember.
Ik blend het meestal heel lang zodat er geen bananenstukken in mijn haar blijven hangen, haha.
Met rauw ei en een scheutje olijfolie. Ik heb het nog nooit gemaakt dus ik heb nog geen idee of het gaat werken.
Pas wel met het wassen van het ei met te heet water, zodat het niet gaat stollen!
Onee met de boot, wat verschrikkelijk.
Ben net door de douana en ga over 5 min boarden haha. Ik dacht pas over een kwartier maar had verkeerd gekeken.
Balen, beginnen na een vakantie is altijd moeilijk en vooral als je zelfs ergens anders liever wilt werken. Succes vandaag!!
Ben in mn lip geprikt vannacht verdomme
Aaaaaahhgghgrt echt nu al een typische maandag
Vandaag drie bezichtigingen in m’n huis, hopelijk wilt een van de mensen ‘t hebben
Pff ik word echt beetje moedeloos van mijn lichaam. Eerst die val waardoor ik op werk uit de running was. Toen blaasontsteking. Toen verkouden en nu heb ik griepverschijnselen waaronder echt zo’n erge hoofdpijn. Ben er de halve nacht wakker van geweest. Alleen ik kan me gewoon niet wéér ziekmelden of aangeven op werk dat ik me niet top voel. Schaam me dood. En zou vanaf vandaag weer volledig gereintegreerd zijn
Mijn moeder is jarig vandaag! Ze is 50 geworden