Wat je even kwijt wilt #8

:heart: :heart: :heart: en ik sluit me aan bij wat de rest zegt!!

Ik weet het allemaal, en hij is ook echt verder een super lieve vriend en doet vaak genoeg lieve dingen hoor. Maar je bent nu 32, kiest met mij samen voor een kind en ik voel me zo alleen deze zwangerschap. Ik ga ook inderdaad gewoon niet toegeven want hij is nu gewoon echt te ver gegaan… Ik ga m’n eigen plan wel trekken.

36 likes

@lovewarrior ik sluit mij bij iedereen aan! Ben je in een leuke stad? Ik zou nog heel veel leuke dingen voor jezelf kopen als ik jou was.

Je mag toch helemaal niets op je hoofd meer tegenwoordig? Alleen vanuit het geloof.

2 likes

Edit: ik zie nu je Edit pas, daardoor reageer ik de hard. Sorry!

Ik snap je wel hoor, maar gelukkig is iedereen onpersoonlijk op die foto’s.

1 like

In een smoothie gooien? Je kan er ook chocolademousse mee maken… schijnt heerlijk te zijn.

Als mensen van mp iets komen ophalen en dan net te weinig geld meenemen. Echt hatelijk. 30 euro is niet 25 euro

12 likes

Proberen ze nou serieus op die manier het artikel voor minder te krijgen? Wat heb je gedaan?

5 likes

@lovewarrior Ah nee, ik vind dit zo rot voor je! Ik word zelfs echt boos ervan, het zal vast een geweldige man zijn verder maar kom op… Dit kan gewoon echt niet. Ik zou woest zijn en hem lekker links laten liggen, hij zoekt het maar uit. Ik hoop dat je kan gaan doen waar jij zin in hebt en dat hij even goed na gaat denken over zijn houding tijdens de zwangerschap en hoe hij dit goed gaat maken.

1 like

Hahaha wat ! Die zijn gek, opbokken hoor

1 like

Ah ik vind het wel heel leuk dat je speciaal voor die foto iets moois in je haar had gedaan. Is de foto leuk geworden?

@lovewarrior aaah wat een teleurstelling, ik kan me helemaal voorstellen dat je echt boos bent. Ik zou hem inderdaad even heel goed duidelijk maken dat dit gedrag echt op moet houden, dit is toch geen manier om je hoogzwangere vriendin te ontzien?? Knuffels aan jou en ga jezelf lekker verwennen met lekker eten!

Geprakte avocado kan je heel makkelijk invriezen!

Ik heb me altijd afgevraagd wie hij was. Ik zie hem ook echt altijd, overal lopen waar ik ben, haha

Never mind, het was gewoon ziek worden :sweat:

Dit klinkt wel als een blaasontsteking.

Super kut, ik ben ook ziek as fuck :disappointed_relieved: Had je nog beter die kater kunnen hebben…
Beterschap!

Wat grappig dit! Wij gaan waarschijnlijk ons bad wegdoen zodat we meer ruimte in de badkamer hebben en een inloopdouche kunnen laten maken. Misschien zoiets overwegen als optie om toch nog in bad te kunnen haha!

2 likes

Haha, ja, ik had toch liever de kater inderdaad. Jij ook beterschap!

1 like

Als je er last van blijft houden wel even langs de dokter gaan hoor!

1 like