Hahahaha nou vergis je niet
Hij heeft een tijdje geleden blank gestaan na werkzaamheden en toen stonk het inderdaad. Toen moest ik hem een aantal dagen luchten van de monteur en is het over gegaan. Maar dat dier ziet er echt verschrikkelijk uit, geconserveerd ofzo? Ik ruim alle dode vogels en muizen en insecten altijd op dus ik ben ook niet snel vies van dieren, maar dit
Succes ermee. De vraag is hoe komt zo’n dier daar terecht?
Nou, het stomme is dat ik bij die stankoverlast nog een artikel las waarin stond dat er vaak uitwerpselen van of ongedierte zelf in ligt te stinken. Dacht toen nog dat ik daar geen last van had, ieh. Bedankt in ieder geval
Huuuh hahahaha wat erg, waar is dit van?
Hahahah! Ben er verward van
ik probeerde ze altijd weg te moffelen ergens of net buiten de tekening te laten vallen.
Ik ben ook erg slecht in handen.
Ik zag net een dubbele regenboog waarbij 1 regenboog nog een regenboog er tegenaan had en daaronder zat nog een regenboog.
Ik heb direct gegoogeld wat een convectorput was, want was helemaal bang dat dit bij mij ook zou kunnen.
Het is zo’n gleuf in de vloer waaronder een verwarming kan zitten.
Wat kuttt heb je iemand die je kan helpen opruimen?
Mijn vriend is geselecteerd om met het Nederlandse team mee te doen aan het EK van de sport die hij doet. De sport is hier in NL niet zo groot maar alsnog ben ik supertrots. Ook omdat hij net z’n verblijfsvergunning heeft gekregen, het zit allemaal zo mee voor ons en ik ben heel blij dat hij echt een leven opbouwt hier
Ja klopt inderdaad! Ik heb even iemand gebeld voor mental support en hem net met een plastic zak om de stofzuigerslang opgezogen en die zak binnenstebuiten gedraaid. Iedereen die ik ken vindt het viezer dan ik dus het moest wel. Heb ook echt een hele gore foto gemaakt brrrrrr
Vanavond sushi bestellen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha ja topoplossing! Als de tekening zich er voor leent creeer ik ook wel eens de illusie van een hand. Dit is een subliem voorbeeld van mijn handenonkunde overigens: aan de ene kant de illusie van een hand en aan de andere kant weggemoffeld. In ieder geval over nagedacht
Wat voor dier was het dan ? Knap dat het zo hebt opgeruimd. Ik loop al bijna te janken als er een dikke spin zit.
Please post de foto!! In spoiler natuurlijk
Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee? Het lijkt wel alsof ie scharen heeft i.p.v. poten. Misschien ligt het aan mij dat ik het niet zie. Heb dus wel een foto maar ik wil niemand traumatiseren haha
Ik durf het wel aan! Ben benieuwd
Ik word er oprecht een beetje zenuwachtig van
WTF!!! Hahaha oke dit had ik echt niet verwacht? Hoe groot was ie dan ongeveer?
Edit:
spoiler
Het lijkt wel een gordeldier ofzo? Net alsof het twee schilden heeft