Wat je even kwijt wilt #8

Veel mensen zijn er via (sociale) media denk ik wel achter gekomen (had ook al appjes dit weekend die ik grotendeels genegeerd heb). Ik ga inderdaad gewoon zeggen dat ik er nog even niet klaar voor ben om over te praten en hopen dat ze die grens respecteren. Het zijn grotendeels ook geen (goede) vrienden ofzo, daarom vind ik dat wel lastiger.

Ah zo. Heel lastig inderdaad. Gewoon aangegeven als je er niet over wil praten en ik mag toch hopen dat mensen dat san respecteren. Succes vandaag, ik hoop dat het allemaal mee valt voor je.

1 like

Dankjewel!

1 like

Echt bizar dat mensen denken dat de wachtkamer bij de huisarts een soort sociale ontmoetingsplaats is. Vooral van die yuppen ouders doen alsof ze elkaar al maanden niet hebben gezien en allerlei belangrijke dingen NU moeten bespreken over de kids. Pleur op joh het is maandagochtend en je zit bij de HUISARTS

19 likes

@August beterschap!

Ik voel me ook niet fit, slecht geslapen en flinke hoofdpijn. Bleh.

Stuur gewoon nog iets!! Dan lijkt het alsof je een spelfout maakte ofzo

1 like

Gister zei ik tegen m’n vriend ‘raar eigenlijk, dat dit heuveltje bij vrouwen een venusheuvel heet. Bij mannen zou het een marsheuvel moeten heten’

Spreekt hij de legendarische woorden: ‘dat heet een snikkelheuvel’

21 likes

Ik vind dit heel lekker! Is naast guacamole het enige waarvoor ik het het waard vind om een avocado te kopen. Edit: ik laat de kip meestal weg, hij kan heel prima zonder!

2 likes

Nou jaaa ik kwam laatst met de auto op een onbekende plek in zo’n onduidelijke situatie terecht over wie voorrang had. Gelukkig was het super rustig op de weg dus ik kon goed inschatten of ik veilig kon gaan rijden maar ik dacht net: laat ik nog even op Google Maps kijken hoe dat nou zat. Staat er gewoon heel duidelijk een stoplicht?! Totaal over het hoofd gezien :S Hopen dat ik toevallig door groen ben gereden, jeeemig wat dom

Bedankt voor de lieve reacties <3. Het heerst ook echt enorm als ik jullie zo hoor
 Ik ben voordat ik begon met werken naar mijn teamleider gelopen en ze zag meteen al aan me dat het niet lekker ging. Moest natuurlijk huilen echt stom. Voel me echt een jankerd. Maar ze was gelukkig heel lief. Ik ga dus nu even pas op de plaats nemen. En op tijd naar huis zo en even deze week voldoende rust nemen
 moet ik dat ook wel echt even doen en niet thuis dus ook vanalless gaan doen. Dat is echt mijn valkuil

Voor degene die ook ziek zijn: beterschap! En houd je bacillen bij je.

4 likes

Goed dat je wat rust neemt! Werken gaat toch veel beter en met meer productiviteit als je echt fit bent. Niet thuis gaan werken of van alles gaan doen inderdaad, de enige taak die je hebt is uitrusten en voor jezelf zorgen. Beterschap!

1 like

Fika zo vaak verpest door die droge krengen

2 likes

Ik wou vandaag eigenlijk bij m’n stage aankaarten of ik deze week misschien iets kortere dagen kan maken omdat ik eigenlijk ziek ben, en elke dag 12 uur de deur uit zijn me een beetje op begint te breken. Maar nu reden de treinen niet en ben ik anderhalf uur later op kantoor, beetje stom om er dan nu over te beginnen. Meh.

Ik maak er wel eens avocado-yoghurtsaus mee als dressing of bij vistaco’s:

• 1/2 avocado
  • Half teentje knoflook, fijngehakt
  • 1 eetlepel gehakte korianderblaadjes
  • 1 jalepeño pepertje (laat weg als je niet van pittig eten houdt)
  • Sap van een halve limoen
  • Zout en peper
  • 5 flinke eetlepels halfvolle of volle yoghurt

gewoon alles in de keukenmachine gooien en pureren!

6 likes

Nou kom ik wéér aankakken hoor.
Zoals waarschijnlijk wel wat gelezen hebben hier had ik voor afgelopen nacht een lekkere kamer met bad geboekt als verassing voor m’n vriend omdat we het hele jaar samen nog geen nacht weg waren geweest Ă©n we over een aantal weken onze eerste kleine verwachten. Leek me een top idee dus.

Nu is mijn vriend vrij spontaan zaterdag naar een (hardstyle) feestje gegaan. Hij gebruikt weleens (heb ik geen probleem mee, zelf ook vaak genoeg gedaan eerder) dus ik zag de bui al hangen. Ik zei nog zo: ik heb wat geregeld voor zondagnacht, zorg dat je fit bent. “Ja, ja. Ik neem niet zoveel, vorige keren ging het ook goed, i promise.”

Nou, je voelt de bui al hangen dus. Gisteravond wouden we lekker in het hotel eten, niks smaakte hem en na het hoofdgerecht maar snel naar de kamer gegaan. Daarna had ik het bad lekker vol laten lopen, had een minibar pakketje uitgestalt, alles gezellig gemaakt, maskertjes en massageolie meegenomen. Na 10 minuten in bad voelde hij zich niet lekker en zijn we maar op bed gegaan.
Nu is hij gewoon nog steeds niet lekker, ik ben net alleen gaan ontbijten en zit nu maar op m’n telefoon boer zoekt vrouw terug te kijken op mijn telefoon.
“Teleurgesteld” is wel echt de meest zachte uitdrukking voor wat ik voel. Aan de ene kant gun ik hem alle leuke feestjes, hij heeft er genoeg gepakt dit jaar, ik zorg altijd voor hem de dag(en) erna en vind het allemaal prima. Maar nu moest hij nog net dit feestje pakken “als afsluiter” en heeft hij echt alles compleet verpest. Ik heb zin om te janken, ik heb zin om hem lekker op de trein te zetten en me wel alleen te vermaken hier. We zouden zo de stad in gaan en eten vanavond met m’n ouders / broertje / schoonzus, maar heb er geen zin meer in.
Kreeg tijdens het ontbijten beneden een appje ‘Het spijt me, ik hou van je’. Dude, krijg even lekker wat. Ik heb de afgelopen 7,5 maanden (overigens met alle liefde natuurlijk) veel dingen gelaten vanwege de zwangerschap, lichamelijk Ă©cht niet makkelijk gehad de afgelopen weken en niet echt de meest soepele zwangerschap gehad. Echt top dat ik dus nu op ons enige nachtje weg dit heb om aan terug te denken

/eindegezeur ik ga bzv verderkijken

9 likes

Ik heb zin om lekker spontaan naar het concert van een zangeres te gaan die welgeteld 3 nummers heeft uitgebracht, omdat ik haar sound gewoon tof vind.

5 likes

Ik voel gewoon de teleurstelling :frowning: Wat een ontzettende lapswans zeg. Ik denk dat hij HEEL snel iets speciaals voor jou mag gaan regelen
 Hier hou je alleen maar een nare nasmaak aan over.

Wat een teringactie. Doe dan even geen drugs ofzo. Of heel weinig.

4 likes

In bad mét boer zoekt vrouw. Laat m maar lekker thuis uitbrakken als je dan zelf er beter van kan genieten. Ik vind het echt jammer voor je, kan me voorstellen dat je er andere verwachtingen bij had en hoopte op een gezellige dag.
@lovewarrior

Ik vind dit echt heel naar voor je! Ik herken het wel, mijn man vond ook dat hij nog even vanalles mocht aan het eind van de zwangerschap (geen drugs ofzo, maar op andere manier) en ik voelde me zo gepasseerd toen.

Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt, samen of lekker in je eentje, je verdient het om zonder naar gevoel uit dit weekendje te komen!

1 like

@Pantalones nav je post over die man die in jullie gebouw lag te slapen:

https://www.bd.nl/stadsgezicht-tilburg/stadsportret-pawel-de-dwalende-afval-trapper~a9f11ae4/

1 like