Ik heb nu een headphone met bluetooth, ik dacht het niet nodig te zijn maar nu ik er één heb wil ik niet meer zonder. Ik had eigenlijk alleen deze gekocht omdat er ook een kabel bij zit zodat ik hem gewoon met draad kan gebruiken maar dat heb ik nog niet gedaan.
ik vlieg donderdag een lang weekend naar Valencia, maar ik ging daarom net even wat shorts passen en ik voelde me in alles zó lelijk. Witte benen die al winter ready zijn
Ik hoef de deur niet meer uit en ik ben zwaar ongesteld. Pyjama weer aandoen? (Het is nog zo vroeg nml)
- Ja
- Nee doe normaal
0 stemmers
Ja joh heerlijk toch!
Jeej ik mag weer naar een knappe ‘collega’ staren deze week.
Ik sta ook op t punt m aan te trekken
BEIDE, echt doen!!
En dan…
Heb het maar gedaan, nu is het tijd voor een dutje.
Nee er is iemand in mijn sportschool die haar hele training filmt of laat filmen door vriendinnen oid. En het is echt onmogelijk om er op letten of ik wel of niet in beeld kom. En het is gewoon irritant:roll_eyes:
Tijdens mn opleiding tekende ik driehoekjes als handen. Dat was dan zogenaamd mijn ding maar eigenlijk kon ik gewoon geen handen tekenen.
Wat fucking irritant
Al naar diegene zelf toegegaan en gezegd dat je hier niet achter staat om reden X?
Ik vind het wel cool. Een echte Njime herken je aan de harken handjes.
Mijn brein maakte hier ‘Dronken ooglaseren’ van, bijzondere hobby wel. Ik was net even pauze aan het houden van werk en ik denk dat ik die nog maar moet verlengen met 10 minuten voordat ik hele rare dingen in mijn vragenlijsten ga zetten.
Vind het echt cute dat m’n huisgenoten steeds meer vega eten maken als ze weten dat ik mee-eet. En dan ook niet apart nog wat vlees bakken maar gewoon volledig vega. Was eerst best anders.
Iedereen is welkom in Zeeland haha
Vrees dat alles dan toch op is tegen de tijd dat ik er ben
OMG ik heb net een gigantisch goor dood dier gevonden in m’n convectorput en ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Ben echt ff in paniek geeeeeetver
Kan ook een ding worden hahaah
Ik moest convectorput googlen en dan kom ik erachter dat ik het zelf ook heb thuis.
Wat voor beest is het? Een rat, muis?