Wat je even kwijt wilt #8

Je kan met de app Loulou een datumprikker maken en die delen in de Whatsappgroep? Misschien verlaagt dat de drempel?

1 like

Die pijltjes rechts beneden? Die lijken aan te geven dat je kunt vergroten haha.

Ik heb geen juiste woorden maar wat kut. :cry:
En misschien is niemand ā€œnormaalā€ maar er is wel degelijk een gemiddelde of een standaard.
Mag ik vragen waarom je op werkvlak niet normaal denkt te zijn?
Mentaal en uiterlijk heb ik eerder vernomen maar dat eigenlijk nog niet. Is er iets gebeurd?

Yeah ik hebtoch nog ff geslapen :heart_eyes:

@Sabr Dikke knuffel :kissing_heart:

3 likes

Ik kwam dit tegen en huh?? haha is dit een soort parodie? (ik denk het niet maar die foto ziet er echt vreemd uit)

2 likes

Bedankt voor de tip, ga ik even naar kijken! Het gaat ook vooral om het principe, als ze gewoon gezegd hadden ja gezellig!! en als het dan nog even duurt voor de datum staat niet erg, maar nu vind ik het een beetje aso vanuit mijn broertje en zusje om gewoon geen woord gezegd te hebben :roll_eyes:

Zin in vandaag. :v:t2:

3 likes

Ik ga vandaag mijn winterkleding in mijn kast hangen en alle zomerkleding weer opbergen, zin in!

7 likes

Ja ik denk dat ie gewoon een beetje te kort is :stuck_out_tongue: het wordt wel beter als het groeit maar ik wil al heel lang geen rechte pony meer (wel gehad) omdat het niet meer zo bij me past. Dit was ook totaal niet wat ik wilde, ik wilde m’n oude pony (schuin dus) gewoon ietsje korter hebben zodat ie niet uit zou groeien, maar ze knipte per ongeluk te veel af en de enige manier om het er niet heel raar uit te laten zien was om het recht te knippen

Maar het wordt dus wel in serieuze bookshops (online) verkocht
Ah, even verder gegoogeld en het is dus comedy. De schrijver heeft ook ā€˜The beautiful poetry of Donald Trump’ gepubliceerd. Hahaha

Wat zijn RGKs? Ik heb dit nou al een paar keer gelezen op het forum in verband met schoenen en in verband met kinderen, maar google helpt me niet :frowning_face:

3 likes

Rob Geus kinderen. Verdere context ontbreekt bij mij ook

Haha ik zit mega kou te lijden op kantoor (te lui om door het tochtige trappenhuis naar de verwarmingsknop te klimmen) en heb nu een stuk karton onder mn voeten gelegd en het werkt echt goed!

8 likes

Thanks!
Ik vind het inderdaad onzin om de bruiloft ā€˜terug te betalen’. Ik ga voor 40 euro en dan nog een klein persoonlijk cadeau erbij :slightly_smiling_face:

2 likes

Yes, dankje! Nu snap ik hem!

Heeft iemand tips voor een fijne dag in je eentje? Heb echt zin eigenlijk om met iemand leuke dingen te doen vandaag maar ik ben dus alleen, plus het is zeikweer. Maar heb geen zin om mijn zondag in mn uppie in huis door te brengen.

1 like

Naar de bios of een museum?

Ik ben op zoek naar tips. Ik wil een vriendin van mij een stedentripje cadeau doen. Het liefst een stad in Duitsland of Belgiƫ wat dus met de auto te bereiken is. Gent en Leuven zijn uitgesloten. Iemand een idee?

Bioscoop? Lekker op zondagmiddag