Wat je even kwijt wilt #8

Thanks!
Het is een goede vriend van me.

Brr er gaat een filmpje rond op internet waarbij een hond wordt geslagen met een stok. Dat wilde ik dus niet zien :frowning: . Beelden blijven in mijn hoofd zitten nu.

Toen ik trouwde, kreeg ik van de meeste vrienden tussen de 20 en 30 euro per persoon! Dat houd ik nu zelf vaak ook aan als richtlijn.

Ah dat is echt rot, ik hoop dat jullie het vacatures kunnen uitpraten. Misschien kan je vanmiddag nog een dutje doen?


@Unquestionable Haha ik moet erom lachen want wtf, een kalkoen?! Maar echt eng, op weg naar de supermarkt moet ik ook altijd langs een lading ganzen, dooood eng.


@Sabr :heart:️


@Pippi zou ook minstens 50 doen als het een goede vriend is. Volgens mij kwam deze vraag ook langs in het ‘vraag je persoonlijke mening’ (oid) topic, als je even terug zoekt kan je kijken wat iedereen heeft gestemd toen :blush:

2 likes

Ik denk er al een tijdje over om mijn Facebook account te verwijderen. Wat mij tegenhoudt: niet meer op de hoogte zijn van verjaardagen (die ik in real life altijd vergeet) en dat ik geen mensen kan stalken. Wie van jullie heeft ook geen FB account meer en wat zijn je bevindingen? Mis je het?

  • Maar verder doe ik er echt niks mee.

Thanks voor je reactie! Fijn dat het uiteindelijk is bevallen op die feesten dan na haha :slight_smile:

Gisteren gegeten bij mn schoonvader en we hadden het over schoonmaken. Hij beweerde dat ons huis stoffig is en toen zei ik: tja, mensen met een schoon huis hebben geen leven. Normaal ben ik helemaal niet zo stellig en ik meende het ook niet echt ofzo, maar toen ging mn schoonvader meteen zn luxaflex laten zien, zovan jaaaaa kijk ik heb ook overal stof, dus ik heb heus wel een leven!! Eigenlijk heb ik m gewoon succesvol gedist en dat voelde heel goed, ga ik vaker doen :grimacing::grimacing:

25 likes

@anon44204370 ben jij eigenlijk nog op date gegaan?

Ik mis het niet, verjaardagen heb ik in mn agenda staan. Vrienden en kennissen verwijderen Facebook ook massaal of doen er niets meer mee. Mis soms alleen het makkelijk opende hoogte zijn van events, daar zoek ik nog iets handigs voor.

1 like

Wij houden in onze vriendengroep 25 per persoon aan

1 like

Ik had een app aangemaakt om mijn broertje en zusje met aanhang uit te nodigen voor een borrel bij mijn vriend en mij. We zijn alle 3 hele andere types, dus behalve bij onze ouders zien we elkaar nooit echt. Alleen de aanhang van broertje en zusje hebben gereageerd en zij zelf helemaal niet. Alle vrijdagen en zaterdagen in oktober lukken niet (dan ook niet met een ander voorstel komen), dus ik zei willen jullie anders op een zondag of nog even kijken in november? Daar heeft niemand meer op gereageerd en het is ondertussen 3 dagen geleden. Nou dan niet hoor, sorry voor het zeikgehalte maar echt trekken aan een dood paard dit :unamused:

Mijne ook haha, ik gilde ook gewoon :eyes:

1 like

Je kan met de app Loulou een datumprikker maken en die delen in de Whatsappgroep? Misschien verlaagt dat de drempel?

1 like

Die pijltjes rechts beneden? Die lijken aan te geven dat je kunt vergroten haha.

Ik heb geen juiste woorden maar wat kut. :cry:
En misschien is niemand “normaal” maar er is wel degelijk een gemiddelde of een standaard.
Mag ik vragen waarom je op werkvlak niet normaal denkt te zijn?
Mentaal en uiterlijk heb ik eerder vernomen maar dat eigenlijk nog niet. Is er iets gebeurd?

Yeah ik hebtoch nog ff geslapen :heart_eyes:

@Sabr Dikke knuffel :kissing_heart:

3 likes

Ik kwam dit tegen en huh?? haha is dit een soort parodie? (ik denk het niet maar die foto ziet er echt vreemd uit)

2 likes

Bedankt voor de tip, ga ik even naar kijken! Het gaat ook vooral om het principe, als ze gewoon gezegd hadden ja gezellig!! en als het dan nog even duurt voor de datum staat niet erg, maar nu vind ik het een beetje aso vanuit mijn broertje en zusje om gewoon geen woord gezegd te hebben :roll_eyes:

Zin in vandaag. :v:t2:

3 likes

Ik ga vandaag mijn winterkleding in mijn kast hangen en alle zomerkleding weer opbergen, zin in!

7 likes