Wat je even kwijt wilt #8

Yasssssss. Ik ook nog :joy:

Had niet minder van jou verwacht trouwens haha.

1 like

Dat duurde bij mij altijd wel een hele tijd voordat dat weer op gang kwam

1 like

Ah jezus, het ontbijt in mijn hotel was zo kut. Ik had mezelf de hele week beloofd dat ik op vrijdag (laatste dag) los mocht gaan op het ontbijt maar t viel echt tegen: droge broodjes, geen jam (alleen vieze marmelade) en hele warme maaltijden voor die Engelsen met worst en bonen enzo :face_vomiting:

Excel vraag: ik heb twee excel bestanden waarin in is gefilterd. Ik weet hoe ik moet kopieeren uit alleen de zichtbare cellen. Maar is er ook een manier om te plakken op alleen de zichtbare cellen?

Haha ja ik heb het nu maar helemaal in m’n eentje gedaan, zo laat was 'ie. Nu heeft alleen niemand gezien hoe ik eindelijk een route kon die me eerst steeds niet lukte :slightly_frowning_face:

hoe langer ik er over nadenk hoe interessanter ik het vind dat hier veel oudere leden lijken te zitten. en geen personen van 18 jaar of jonger? daar is toch eigenlijk helemaal geen reden voor… t forum is gewoon openbaar. ik forum bijv. al sinds mijn 17e denk ik? hier heb ik het idee (en op egf ook) dat iedereen sws 23 jaar of ouder is haha. hoe zou dat komen? omdat ik toch nieuwsgierig ben:

(anoniem) Ben jij jonger dan 20?

• ja
  • nee

0 stemmers

trouwens, ik denk dat ik nog jonger was! ik denk zeker 15. woow haha 10 jaar dan al.

Ik denk dat het gewoon een beetje de tijdsgeest is. Ik forum ook al (buiten EGF) sinds mijn 13e. Waarschijnlijk zijn jongeren nu met andere ‘sociale media’, om het zo maar even te noemen bezig.

1 like

Ik was rond de 10-12 toen ik voor het eerst op fora kwam, maar ik denk dat de jeugd van nu meer op insta zit enzo?

Ik wou eerst ja stemmen want ik heb al 3 jaar t gevoel dat ik 19 ben :roll_eyes:

11 likes

Ik heb net eindelijk weer gehoepeld in het park en ik ben er zo vrolijk door! Eindelijk de combinatie van vrije tijd, geen regen, niet te veel pijn en genoeg energie die ik nodig had, zo fijn. Hield het wel maar een half uurtje vol voordat ik moe werd en fouten ging maken in plaats van de 2 uur die eerst altijd lukte, maar ik was bijna niets verkeerd qua trucjes. Nu even op bed en dan ga ik vanmiddag denk ik gewoon nog een keer :smiley:

20 likes

Ik heb behoefte aan weekend. Maar 16.00 duurt helaas nog eventjes :frowning:
Zit meer met mijn hoofd bij de verhuizing en IKEA bestelling dat dat ik bij mijn werk ben.

Oke vandaag de eerste keer sinds ik weer thuis woon dat ik de neiging heb om op funda te gaan kijken voor een appartement.

Mijn moeder maakt me gestoord

1 like

same haha

1 like

Ik heb geloof ik nog nooit zo’n behoefte gehad aan weekend

1 like

Soms denk ik dat ik in mijn handjes mag knijpen nu ik nog thuiswoon dat ik de meest relaxte vader ooit heb, die nooit bemoeizuchtig of veeleisend is, maar wel gewoon geinteresseerd is in wat ik doe.

Ik heb echt zo een honger in slechte dingen maar ik moet mezelf in houden omdat ik vanavond uiteten ga en dan los wil gaan.

3 likes

Ik denk dat ik er een dikke maand woon nu :sob: gelukkig moet ik tot middernacht werken dadelijk

straks zijn we de nieuwe Viva

3 likes

Ik was in eerste instantie ook naar Womentalk (kom niet van het EGF), omdat dat een herkenbaardere en overzichtelijke structuur voor me had. Maar dit forum is inderdaad een stuk actiever, dus ben hier ook maar lid geworden en ben inmiddels wel aan deze lay-out gewend.

Gatver ik weet echt niet wat ik met mijn leven moet (op carrièregebied). Had ik maar een doel op het gebied van werk. Nu sta ik open voor alles maar dat maakt het alleen maar moeilijker allemaal. Bah bah

1 like