Wat je even kwijt wilt #8

Misschien wel een idee, ga straks wel even kijken!

@Rapunzel
Wat naar om te horen :slightly_frowning_face:
Weet je waar het door komt? Kun je dit weekend misschien helemaal vrij maken zodat je even kunt bijkomen? Het helpt mij ook vaak al een beetje om wat dingen op een rijtje te zetten want soms heb ik het idee dat mijn hoofd overloopt en zo krijg ik weer wat overzicht.

1 like

Ik zou (kinder)boekenwinkels proberen, dus bijvoorbeeld De Kleine Kapitein, Donner, maar misschien heeft die Swan Market-winkel ook wel iets?

2 likes

Als je vriendin je appt om te vragen of je nieuwe strijkplank bevalt dan weet je dat het tijd is om je kapsel te veranderen naar kort en pittig :thumbsup:

36 likes

:heavy_check_mark:

2 likes

En je naam te veranderen naar Karin

2 likes

Yeah de woningbouw gaat akkoord, volgende week huis bekijken en dan later contract tekenen en dan het is echt van mij. Ik krijg een nieuwe keuken, nieuwe douche, nieuwe tegels in de douche, ze gaan alles verven. Kan er dus ook pas op zijn vroegst vanaf eind deze maand in. Dat laatste komt mij wel goed uit haha.

Er ligt nu zo’n aluminium aanrechtblad in en ik krijg dit:

:v:

40 likes

Ik ga vanavond bij het Zusje eten met @fifo en @SuperCoolePinda en ik heb er zooo’n zin in :heart:

16 likes

Mijn vriend gaat op naar Shanghai en vroeg wat hij voor mij moest meenemen, iemand aanraders van echte must haves?

Zolang iedereen met hersenen weet wat wel en niet waar is, kunnen ze allerlei soorten macht op landen uitoefenen, maar beinvloeden ze onze gedachten niet :ok_hand:t2: De bevolking hier gaat heus niet opeens hun kansloze uitvluchten geloven.

Nee traditionele oorlogen zijn echt oud nieuws. We zitten al lang in een cyberwar met andere landen, alleen noemen we het geen acts of war.

1 like

Even een heldenactie van de popo en de brandweer:

4 likes

Ik kom er net achter dat m’n meest favoriete drag queen ooit (Trixie Mattel) in Amsterdam komt optreden :heart_eyes:

6 likes

Oeh zij is ZO leuk live! Waar staat ze?

Theater Amsterdam!

Leuk! Ik heb haar vorig jaar (?) in de NYX gezien. Echt geluk dat iemand zijn plekje voor ons afstond bij het balkon, anders hadden we gewoon niks gezien. Heb wel een biertje voor m gehaald als dank. Daar zul je wel gewoon zitplekken hebben toch? Dan kun je het iig zien! Maar ze is echt heel grappig, veel plezier!

1 like

Aaah ik ben zo jaloers! Ik heb haar nog nooit gezien, maar volg haar al zo lang en ook helemaal fan van haar serie met Katya.

Helaas zijn de front row kaartjes al uitverkocht :sob: maar ik neem aan dat de rest ook zitplekken zijn.

1 like

Nee joh, is niet zwak maar af en toe gewoon belangrijk om een beetje verzorgd te worden!

@Radio jaaa love Katya ook! Wanneer is het? Laat maar weten wat je ervan vond :slight_smile:

2 likes

18 maart! Zal ik doen :smiley:

1 like

Afbeeldingsresultaat voor trixie mattel gif t

Ik ga hier ook heen! Moet alleen nog kaartjes kopen haha

5 likes