Lief dat je met me meedenkt
In principe ben ik bijna voor alles bang wat ervoor zorgt dat ik ook maar met iemand in contact kom dus dit is inderdaad ook een goede optie
Succes zometeen, je kan het!
Ik ging net de instagram stories van iemand bekijken via een anonieme site. Mijn god haha ik voelde me een halve crimineel. Ik word er doodzenuwachtig van
Maar wie weet nou wat waar is? Ik bedoel, dit zal allemaal best waar zijn, maar dit soort spionnenacties zullen toch heel vaak plaats vinden over de hele wereld door allerlei landen? Je maakt mij niet wijs dat Amerika, Europa en China niet ook dit soort dingen doen.
Ik snap de ophef dus ook niet echt en vraag me af wat de werkelijke reden is om dit zo groots te brengen.
Dus ik mn beschikbaarheid doorgeven. Jaa ik kan alle dagen maar dinsdag en donderdag niet tot laat.
" ik heb de dinsdag en donderdag voor je tot laat"
Okeeee ik verschuif wel dingeeen.
Waarom verschuiven. Hun fout.
Omdat dat de enige dagen zijn die nog beschikbaar zijn en ik wel wil werken die week haha.
Succes @punaise! Echt goed van je, ben benieuwd hoe het gaat Misschien zou je ook iemand buiten om de weg kunnen vragen? Dan hoef je iig niks te kopen en kun je daarna gewoon een stukje wandelen
Ik herinner me ineens een heel raar liedje dat we vroeger weleens zongen? Kent iemand dit of variaties erop? Het kan echt niet.
Liedje over "Turken"
Salem aleikum.
Wij zijn de rasechte Turken.
We dragen hele lange jurken.
En roken surrogaat sigaren.
Het kan ons niet verdijen.
Met hoeveel mannen we vrijen.
Het is een voorrecht turk te wezen.
Al om het onvolprezen.
Haremsysteem, HOY
Haremsysteem, HOY
Ha-aremsysteem, A-HOY
Nooit, nooit nemen wij verkering.
Nooit, nooit nemen wij een man.
Laten de heren zich zelf maar amuseren.
Wij zijn de vrouwen van het vrijgezellenplan.
Ik beweer toch juist ook dat dit allemaal al lang gebeurt en we al in een cyber war zijn?
Redenen die ik kan verzinnen:
- Publieke opinie beinvloeden. Rusland ontkent al jarenlang alle betrokkenheid bij trollfabrieken, social media manipulatie en erger nog: hackaanvallen. Deze aanval in de openheid brengen, zorgt er direct voor dat de bevolking nu weet dat dit geen wassen neus is, maar realiteit. Dus de (gedeeltelijke) waarheid is eindelijk beschikbaar voor het publiek en twijfels zijn de kop ingedrukt
- Afschrikbeleid. Als personen nu met naam en toenaam bekend gemaakt worden, schrikt dat sowieso een aantal mensen af.
Ik ken een lied over turken op een kabouter plop melodie. Niet oke.
Hij is mooi!
Hahahahaha niet zomaar een foto in de brievenbus gooien als jeniet weet of ze er wonen. Stel dat jij zomaar random een foto krijgt van mensen die je niet kent is toch creepy.
Ik ga vanavond uit eten en er is maar 1 vega voorgerecht: gegrilde provolonekaas met brood. Voel me echt een boer, maar ik heb geen idee hoe provolonekaas smaakt. Het klinkt best lekker en kaas is altijd goed, maar ik ben ook weer geen hele avontuurlijke kaaseter ofzo. Iemand die me uit kan leggen wat ik kan verwachten?
Ja van Hans Teeuwen is dat toch? Zou me niets verbazen iig
Love 't zusje. Zo lekker . In Tillie?
Zijn dit niet gelijk hele grote stappen? Ik heb ik ook exposure therapie gehad en daar werkte ik met een angsttrap/ladder. Eerst iets wat je het ‘minst’ eng lijkt en op de hoogste treden het meest angstige ooit.
Jongens ik heb net de meest grappige stock foto ooit gevonden Ik moet deze echt even delen met jullie.
Tadaaaaa
Zou die vrouw ook THE KNEES heten?