Klein briefje erbij " Dit is hoe ik er op mn ergst uitzie. Wil jij me op mn best zien? Laten we dan daten!"
Ik zie dit al helemaal goed komen. Ben even jullie wedding plannen brb.
Klein briefje erbij " Dit is hoe ik er op mn ergst uitzie. Wil jij me op mn best zien? Laten we dan daten!"
Ik zie dit al helemaal goed komen. Ben even jullie wedding plannen brb.
Sta gewoon te wachten voor ‘t station tot ik in kan checken zodat ik met korting kan reizen… next level dit hoor
♀️
Of een Diamond Painting
Ik ga morgen naar een feestje wat volgens mij fucking harde hardcore is … Geen idee wat ik er van vind eigenlijk
Het is best lekker weer, maar een meisje fietste net naast me weg in een BH-topje?? Met vestje+jasje eroverheen maar die hingen allebei open?? Dus met blote buik???
Ik heb gewoon mn winterjas aan, met sjaal 
Ja mensen worden echt gek met een beetje zon man, ik zag vandaag ook al een jongen met een korte broek en een t-shirt op slippers. Het is 19 graden ofzo?!
Jaa dat wist ik
ik was er alleen al om 18:10
Neee heb keelpijn en ik haaaaat keelpijn.
Reeeeed mijjjj van deze weeeeereeeeld.
Jaa oké de sjaal was vanmiddag wel overdreven haha, maar had hem toch bij want vanochtend was t wel nodig dus had m maar om gedaan haha
Ik snap nooit zo goed waarom mensen vrienden met mij willen zijn(ben onwijs gepest vroeger). Nu ga ik naareen feestje vol vreemden en dat vind ik zo eng.
Haha dit doe ik ook regelmatig en vaak sta je nog met mensen samen te wachten tot je kan, moet er altijd zo om lachen
Heel herkenbaar… Als je er eenmaal bent is het vast hartstikke leuk, en zo niet kun je hopelijk snel weer weg
Veel plezier!

Heb mijn forum theme op ‘graceful’ gezet: bloesems en nu vind ik het zo mooi bij mijn naam en avatar passen
en nog wat lekker roze zoals vroeger
Mijn vriend heeft chocolade aan mij gegeven omdat ik ongesteld ben. Zo lief, had het ff nodig
Dit had ik een tijdje terug ook, steeds in de ochtend weer. Normaal krijg ik altijd alsog een blaasontsteking, maar ik las ergens een tip over warm water met bakingsoda drinken voor het slapengaan en het trok uiteindelijk weg!
En teveel aan vitamine c zodat dit door je blaas gaat. Het was zo een oma weet raad pagina, dus geen idee of het écht werkt, maar bij mij hielp toen 
Ik moet ongesteld worden, wehhh
Heb zometeen afgesproken met iemand, waarvan we beide al een paar keer hebben afgezegd (komt er steeds niet van). Maar nu zit ik al de hele dag in mijn pyjama omdat ik me niet lekker voel, en kan ik het ook echt niet opbrengen om me op te maken… Het liefst blijf ik thuis maar dat kan ik echt niet maken. Gelukkig hier om de hoek afgesproken, dus dat scheelt.
Hè balen 
Hoe is het gebeurd?