Wat je even kwijt wilt #8

Yesss, de nieuwe Puzzelpost is binnen. Schrijven kan wel wachten, meteen hierin duiken. :smirk:

1 like

Oh dat weet ik niet. Ik was heel jong toen ik dat liedje leerde kende Hans toen nog niet haha.

Misschien ook een gezamenlijke vijand identificeren om een gevoel van samenhorigheid te stimuleren.

1 like

Ehm een leerling schatte mij net 39… ik ben 27… alleen maar omdat ik een kind heb dacht hij dat ik dan wel oud moest zijn :tired_face:

10 likes

Had dat kind toevallig niet zelf bijvoorbeeld een moeder/vader die hem of haar kreeg rond haar 40e en dat kind dus zo denkt? ;’)

Dat heb ik niet gevraagd. Ik was uiteraard gekrenkt in mn ziel.

Mn vader is zo aandoenlijk, gister zei ik tegen hem dat het zo ongezellig is dat mensen nooit meer voor hun huis in de zon zitten, maar ieder in zn eigen tuin achter terwijl in veel landen mensen lekker op straat leven. Nu heeft ie een uur geleden een paar stoelen voor het huis gezet en zit daar met een drankje aanspraak te maken met allerlei buren die nu bij hem zijn gaan zitten. En nu is Mn moeder er ook bij gaan zitten en staat en zit de halve buurt voor de deur.

Ik ben echt een pensionado influencer.

80 likes

Ik hou echt van die nieuwe functie van whatsapp met dat er bij afbeeldingen of filmpjes “Doorgestuurd” boven staat.
Weet ik bij bepaalde mensen precies wat ik niet hoef te downloaden omdat het domme memes zijn :thumbsup:

PS love memes maar niet domme memes

3 likes

Ik moet echt stoppen met over allen haha voor en achter te typen. Word er helemaal gek van.

Haha

10 likes

Wilde al super lang mom jeans maar m’n vriend vindt het echt helemaal niks, was ook een standaard grap als ik dan terugkwam van de stad bijv om te zeggen dat ik ze gekocht had en dan zei hij: “neeee!!” (Oprecht teleurgesteld)

Heb ze net toch gekocht want zag een heel leuke, mooi zittende bij de Zara. Weet alleen niet echt hoe ik dit moet brengen :thinking:

2 likes

Ja inderdaad, dit helpt ook goed bij het wij-zij gevoel dat al vanaf de Koude Oorlog heerst tussen SU-VS en bondgenoten. Ik vind het wel een slimme aanpak, maar ik denk dat het ook een decoy was. Of ze zijn zo cocky dat ze echt denken met zulke zichtbare hackoperaties makkelijk weg te kunnen komen.

1 like

Pfff de hele dag bezig geweest met mijn slaapkamer te verven. Wat een kutwerk zeg. Ben helemaal gaar nu. :sleeping: Maar ben nu eindelijk klaar!

1 like

Het is een Italiaanse kaas, ik vind hem heel lekker en in mijn beleving geen super uitgesproken smaak, ik denk dat je het zal lusten als je ook parmezaan en pecorino lust bijvoorbeeld. Gegrild heb ik het nog nooit op, weet niet of dat het veel zal beïnvloeden wat de smaak betreft :slight_smile:

2 likes

Was met een vriendin toen ik ze kocht en die zei ook al: doe ze gewoon aan de volgende keer dat je hem ziet, waarschijnlijk merkt hij het niet eens

2 likes

Voor een opdracht moet ik zoveel mogelijk dingen bedenken die over 10 jaar niet meer zullen bestaan of die dan achterhaald zijn. Hebben jullie misschien nog ideeën?

1 like

Dit zijn inderdaad best grote dingen maar we zijn dan ook al meer dan een jaar aan het oefenen :blush:

Bedankt allemaal voor jullie succeswensen :heart:

Uiteindelijk werd het iets vragen in de supermarkt @Madrid; bedankt voor de tip!
Mijn begeleidster vond het alleen grappig om er aan toe te voegen ‘oh met de auto dan toch?’. Dus hebben we ons even doodgezweet in de auto (want oud en geen airco en spanning).
Ze hadden niet eens waar ik om vroeg dus dat was wel teleurstellend en ik blijf het heel lastig vinden dat ik dit soort dingen niet ‘gewoon’ kan (ja weet dat er nog een hoop mensen meer met angsten dealen etc. maar voel mezelf gewoon echt debiel) maar dat stukje kunnen we niet aanpakken samen maar moeten we echt nog voor wachten tot we iets horen van de gekozen behandeling…

4 likes

Een tomtom. Iedereen heeft al mobiele navigatie.

Zelfde geldt voor een digitale camera. Denk dat spiegelreflexen wel blijven bestaan.

1 like

Hetzelfde hier, kijk denk ik 1x per week nog daar, maar hier elke dag meerdere keren (ben nu ook werkloos, dus heb heel veel tijd, zal hopelijk snel niet meer meerdere keren per dag zijn :grin:)

Edit: kom overigens wel van EGF en ben daar in eerste instantie heen gegaan omdat de layout vergelijkbaar was en ik niet zo goed met verandering om kan gaan. Maar vind het hier toch eigenlijk wel leuker.

1 like

Gewoon dragen! Jij zult ook niet altijd alles mooi of leuk vinden van je vriend en zo andersom dus ook. Zou wat zijn als we onze kleding moesten aanpassen of dingen moesten laten omdat de ander het niet leuk genoeg vindt :o

1 like

Oh dan komt het vast goed! Dankjewel!

1 like