Wat je even kwijt wilt #8

image

8 likes

Heb mijn forum theme op ‘graceful’ gezet: bloesems en nu vind ik het zo mooi bij mijn naam en avatar passen :heart_eyes: en nog wat lekker roze zoals vroeger

5 likes

Mijn vriend heeft chocolade aan mij gegeven omdat ik ongesteld ben. Zo lief, had het ff nodig

3 likes

Dit had ik een tijdje terug ook, steeds in de ochtend weer. Normaal krijg ik altijd alsog een blaasontsteking, maar ik las ergens een tip over warm water met bakingsoda drinken voor het slapengaan en het trok uiteindelijk weg!
En teveel aan vitamine c zodat dit door je blaas gaat. Het was zo een oma weet raad pagina, dus geen idee of het écht werkt, maar bij mij hielp toen :blush:

1 like

Ik moet ongesteld worden, wehhh

Heb zometeen afgesproken met iemand, waarvan we beide al een paar keer hebben afgezegd (komt er steeds niet van). Maar nu zit ik al de hele dag in mijn pyjama omdat ik me niet lekker voel, en kan ik het ook echt niet opbrengen om me op te maken
 Het liefst blijf ik thuis maar dat kan ik echt niet maken. Gelukkig hier om de hoek afgesproken, dus dat scheelt.

HĂš balen :confused:
Hoe is het gebeurd?

@arcobaleno heee jou heb ik lang niet gezien heb ik het idee! Hoe gaat ie?

Ik heb gisteren van 09:00 tot 02:00 gewerkt en vandaag weer om 09:00 begonnen!

Het evenement wat we gisteren hebben gegeven was een succes. Het was zo leuk en elke bezoeker gaf complimenten. Een rauwe kelder met harde techno, top! Trots op mijn team :relieved:.

7 likes

Mooie tekening. Je hebt heel goed het handen en voeten tekenen weten te omzeilen. :blush:

3 likes

Was vandaag zó druk in de trein waardoor het gruwelijk benauwd werd. Opeens helemaal zwart voor m’n ogen en zakte in elkaar. Was wel echt even m’n bewustzijn kwijt? Zo raar. Maakte m’n treisreis wel lekker kort :+1: (was gelukkig sowieso maar 10 minuten)

2 likes

OkĂ© thanks @Krabsalade dankzij jou ben ik al heel de middag Einstein Riddle aan het spelen. Begin nu net aan level ‘moeilijk’ en ik snap er meteen geen moer meer van haha. Bij de levels hiervoor had je nog de houvast dat 1 van de lijnen altijd maar 1 symbool had. Maar nu zijn alle lijnen gevuld met ĂĄlle symbolen?! Hoe begin je dan met uitsluiten??1!1!!? Ik voel me zo dom.

4 likes

Wat schrikken! Heb je dat vaker gehad? Hielpen de medereizigers jou toen het gebeurde? Ik heb het soms ook dat het bijna zwart wordt in de trein maar gelukkig nog nooit echt in elkaar gezakt.

Weet van mezelf wel dat ik een bijzonder lage bloeddruk heb en wel vaker op het randje van flauwvallen zit maar was nog nooit helemaal ‘out’ gegaan. Mensen hielpen gelukkig wel! Kreeg water aangeboden en iemand hield continu zo’n tussenstuk van de trein open waardoor er nog iets van frisse lucht bijkwam.

@Pantalones wat een verstandig besluit. Heel veel succes met je tentamens! U can do it🐣

3 likes

Oh, gelukkig ben ik niet de enige
 Ben maar weer terug naar de makkelijkere levels gegaan :grimacing:

1 like

Veel succes😘 En tot snel weer

1 like

Een rijtje zelf invullen, het maakt niet uit in welke volgorde ze staan. Dus als je een rijtje vlaggen hebt gewoon in elk vakje een vlag zetten en vanuit daar verder invullen

3 likes

Gisteren heb ik al m’n vriendinnen gevraagd of ze uit twee outfits wilden kiezen voor m’n ‘date’ met m’n ex straks, ze kozen unaniem voor outfit 1 (zwarte flared jegging, wit topje met kant, wit/zwart gestreepte blazer).

Deze meid kiest toch voor outfit 2 (zwarte flared jegging, zwarte overslagtop die heel mooi aansluit). :face_with_raised_eyebrow:

Zwart is mijn kleur.

6 likes

Omg kijkt iemand talent nog wat
 ik cringe zo hard. Die blanke zogenaamde rapper. Niet te doen.