Heb mijn forum theme op âgracefulâ gezet: bloesems en nu vind ik het zo mooi bij mijn naam en avatar passen en nog wat lekker roze zoals vroeger
Mijn vriend heeft chocolade aan mij gegeven omdat ik ongesteld ben. Zo lief, had het ff nodig
Dit had ik een tijdje terug ook, steeds in de ochtend weer. Normaal krijg ik altijd alsog een blaasontsteking, maar ik las ergens een tip over warm water met bakingsoda drinken voor het slapengaan en het trok uiteindelijk weg!
En teveel aan vitamine c zodat dit door je blaas gaat. Het was zo een oma weet raad pagina, dus geen idee of het écht werkt, maar bij mij hielp toen
Ik moet ongesteld worden, wehhh
Heb zometeen afgesproken met iemand, waarvan we beide al een paar keer hebben afgezegd (komt er steeds niet van). Maar nu zit ik al de hele dag in mijn pyjama omdat ik me niet lekker voel, en kan ik het ook echt niet opbrengen om me op te maken⊠Het liefst blijf ik thuis maar dat kan ik echt niet maken. Gelukkig hier om de hoek afgesproken, dus dat scheelt.
HĂš balen
Hoe is het gebeurd?
Ik heb gisteren van 09:00 tot 02:00 gewerkt en vandaag weer om 09:00 begonnen!
Het evenement wat we gisteren hebben gegeven was een succes. Het was zo leuk en elke bezoeker gaf complimenten. Een rauwe kelder met harde techno, top! Trots op mijn team .
Mooie tekening. Je hebt heel goed het handen en voeten tekenen weten te omzeilen.
Was vandaag zĂł druk in de trein waardoor het gruwelijk benauwd werd. Opeens helemaal zwart voor mân ogen en zakte in elkaar. Was wel echt even mân bewustzijn kwijt? Zo raar. Maakte mân treisreis wel lekker kort (was gelukkig sowieso maar 10 minuten)
OkĂ© thanks @Krabsalade dankzij jou ben ik al heel de middag Einstein Riddle aan het spelen. Begin nu net aan level âmoeilijkâ en ik snap er meteen geen moer meer van haha. Bij de levels hiervoor had je nog de houvast dat 1 van de lijnen altijd maar 1 symbool had. Maar nu zijn alle lijnen gevuld met ĂĄlle symbolen?! Hoe begin je dan met uitsluiten??1!1!!? Ik voel me zo dom.
Wat schrikken! Heb je dat vaker gehad? Hielpen de medereizigers jou toen het gebeurde? Ik heb het soms ook dat het bijna zwart wordt in de trein maar gelukkig nog nooit echt in elkaar gezakt.
Weet van mezelf wel dat ik een bijzonder lage bloeddruk heb en wel vaker op het randje van flauwvallen zit maar was nog nooit helemaal âoutâ gegaan. Mensen hielpen gelukkig wel! Kreeg water aangeboden en iemand hield continu zoân tussenstuk van de trein open waardoor er nog iets van frisse lucht bijkwam.
Oh, gelukkig ben ik niet de enige⊠Ben maar weer terug naar de makkelijkere levels gegaan
Veel succesđ En tot snel weer
Een rijtje zelf invullen, het maakt niet uit in welke volgorde ze staan. Dus als je een rijtje vlaggen hebt gewoon in elk vakje een vlag zetten en vanuit daar verder invullen
Gisteren heb ik al mân vriendinnen gevraagd of ze uit twee outfits wilden kiezen voor mân âdateâ met mân ex straks, ze kozen unaniem voor outfit 1 (zwarte flared jegging, wit topje met kant, wit/zwart gestreepte blazer).
Deze meid kiest toch voor outfit 2 (zwarte flared jegging, zwarte overslagtop die heel mooi aansluit).
Zwart is mijn kleur.
Omg kijkt iemand talent nog wat⊠ik cringe zo hard. Die blanke zogenaamde rapper. Niet te doen.