Hahaha waaat, zo grappig om dit te lezen. Ben naar mijn idee ook niet echt een bekende forummer ofzo, voel me vereerd dat ik in je droom voor kwam in ieder geval haha. Ik kan wel een beetje dichten volgens mij, heb voor mijn oma een gedicht geschreven voor op jaar rouwkaartje en familie was daar toen heel erg door ontroerd. Maar dat heb ik volgens mij nooit gedeeld hier haha.
Mijn huisgenootje gaat morgen al haar spullen verhuizen yesss dan kan ik eindelijk mijn eigen spullen en meubels in elkaar gaan zetten en uitstallen
We hebben de NAVO.
Update: Mn vader is er achter gekomen dat een van onze nieuwe buren een 33 jarige vrijgezelle piloot is en heeft mij schaamteloos gepromoot vertelt ie me net trots.
Laat je moeder een foto van je maken en op canvas afdrukken voor hem.
Had ik al gezegd hier dat ik morgen naar een outletstore ga van de webshop Large? Heb er zin in! Nu hopen dat niet alle leuke goedkope dingen uitverkocht zijn in mijn maat.
Jij bent echt kwaadaardig.
Of ik gooi die uit de logeerkamer door de bus. Niets zegt “wil je met me op date?” als een 90x90 canvas afdruk van een sepia foto waarvan de flits reflecteert op mijn tandvlees en Mn gezicht langzaam lijkt weg te smelten in mijn kinnen. Maar on The bright side val ik irl dan vast mee.
Klein briefje erbij " Dit is hoe ik er op mn ergst uitzie. Wil jij me op mn best zien? Laten we dan daten!"
Ik zie dit al helemaal goed komen. Ben even jullie wedding plannen brb.
Sta gewoon te wachten voor ‘t station tot ik in kan checken zodat ik met korting kan reizen… next level dit hoor ♀️
Of een Diamond Painting
Ik ga morgen naar een feestje wat volgens mij fucking harde hardcore is … Geen idee wat ik er van vind eigenlijk
Het is best lekker weer, maar een meisje fietste net naast me weg in een BH-topje?? Met vestje+jasje eroverheen maar die hingen allebei open?? Dus met blote buik???
Ik heb gewoon mn winterjas aan, met sjaal
Ja mensen worden echt gek met een beetje zon man, ik zag vandaag ook al een jongen met een korte broek en een t-shirt op slippers. Het is 19 graden ofzo?!
Jaa dat wist ik ik was er alleen al om 18:10
Misschien afhankelijk van waar je woont, maar ik zou een winterjas met sjaal vandaag net zo vreemd vinden! Hier was het namelijk 22 graden vandaag. Zelfs in de ochtend vond ik het al lekker qua temperatuur.
(Al vind ik outfits met hele blote buiken met welke temperaturen dan ook altijd 3x niks).
Neee heb keelpijn en ik haaaaat keelpijn.
Reeeeed mijjjj van deze weeeeereeeeld.
Jaa oké de sjaal was vanmiddag wel overdreven haha, maar had hem toch bij want vanochtend was t wel nodig dus had m maar om gedaan haha
Ik snap nooit zo goed waarom mensen vrienden met mij willen zijn(ben onwijs gepest vroeger). Nu ga ik naareen feestje vol vreemden en dat vind ik zo eng.
Haha dit doe ik ook regelmatig en vaak sta je nog met mensen samen te wachten tot je kan, moet er altijd zo om lachen
Heel herkenbaar… Als je er eenmaal bent is het vast hartstikke leuk, en zo niet kun je hopelijk snel weer weg Veel plezier!