Wat je even kwijt wilt #8

OMG NATUURLIJK!
Hahaha zo simpel eigenlijk. Thanks!!

1 like

@mercurysummer heb de eerste nu binnen 10 min opgelost. Ik ben tevreden! Danku

1 like

Asos : Bedankt voor je bestelling.
Ik : oh
 had ik iets besteld? Ohja klopt.

1 like

Ik heb me toch omgekleed naar outfit 1 want ik ben beĂŻnvloedbaar :slightly_smiling_face:

3 likes

Ik zit zoo vol, hou te veel van eten

Ooh wat naar! Beterschap!!

1 like

Ben zo moe en wil het liefst slapen, maar ben jarig en dat voelt zo zonde en m’n tweelingbroer lacht me uit om mn pyjama die ik al aan heb. Zo stom al die sociale verwachtingen altijd.

5 likes

Gefeliciteerd :partying_face::tada:
Jouw verjaardag = jouw feestje, dus als jij wilt gaan slapen moet je dat lekker doen!

Nee, ken geen Roderick Haha! Hoezo?

Bedankt allemaal trouwens @kika @Zemraluani . Heb best een drukke dag gehad dus ga zo lekker mn eigen ding doen met een boekje :smiley:

2 likes

Omdat je awesome bent :heart:

Ik heb me toch maar hier aangemeld omdat ik het forummen toch wel erg begon te missen, maar ik zit echt zo te posten omdat ik het nu nog zo ongemakkelijk vind

image

18 likes

image

Welkom! Niks ongemakkelijks aan hoor hier.

18 likes

Maar wij denken hier:

6 likes

Hahahaha pareltje dit

@anon18202522 thanks!

Omg hoeveel gifjes heb je hiervan. Geweldig.

2 likes

Oh hahah zo. Dacht ook echt dat je mn echte naam bedoelde. Maar op het oude forum postte ik nauwelijks en had ik dezelfde naam dus was ik niet, wel toevallig!:scream:

1 like

Hehehe jarige @Harrrie

Gefeliciteerd !

1 like

Ik googlede iets en kwam op dit forum terecht :scream:

2 likes

Hahaha wat leuk! Had het nog niet zo bedacht mn naam in die context! Dankje :smiley:

1 like

Ik was vandaag aan het fieten en ik kwam ineens mijn mega knappe collega tegen en ik was zo van mn apropos af dat ik awkward: “hoi! Ik zie je morgen wel” zei en super snel door fietste

Ik weet niet of ik nu moet gaan huilen of lachen om mezelf :joy:

4 likes