Heel veel sterkte!
Ik heb laatst wel in een Amerikaanse serie iets gezien over dat mensen met autisme daar toch konden studeren met bepaalde begeleiding enzo. Misschien is er in Nederland ook iets voor mensen met een geesteziekte. Of iets van LOI dat hij thuis kan studeren. Ookal zijn bepaalde dromen te hoog gegrepen er is altijd een manier om iets van je droom waar te maken!
Sterkte voor Flamoes en Avocado. Psychische problemen zijn echt life overwhelmingâŠ
Ik wilde eigenlijk iets blijs komen vertellen. Ik heb gister de 8km gelopen bij de Damloop by night terwijl ik bijna 10 wkn zwanger ben en het liefst elke avond om 20u naar bed vertrek. Toch maar geflikt
Hopelijk kan je snel naar huis!
Wat moeilijk en pijnlijk voor jullie allemaal. Net omdat het nu wat beter leek te gaan.
Veel sterkte! <3
-Geeft een dikke knuffel aan iedereen die het nodig is-
Sterkte en een hele dikke knuffel!!
@Polska overprikkeld zijn is zo kut. Kun je ff naar de wc ofzo? Daar is het misschien nog wat rustiger. <3
Wow mijn kat heeft zichzelf eindelijk eens nuttig gemaakt. Ze heeft een vlieg doodgemaakt.
Ben een sjaal aan het breien en heb nu gewoon spierpijn ervan
Mijn idee van het huishouden doen vandaag, beddengoed in de wasmachine gooien, kopje koffie zetten en vervolgens een potentiële schoonmaakster appen.
@Flamoes Wat een ontzettende klote situatie juist nu hij eindelijk kon doen wat hij graag wilde dat zijn heftige psychologische problemen weer om de hoek komen kijken. Sterkte.
Heel heftig, sterkte!
Voor de mensen met zooltjes in hun Dr. Martens: welke vind jij fijn?
Jeetje wat verdrietig en frustrerend heel veel sterkte!
Met dit weer wilde ik vandaag de hele dag cocoonen in bed en netflixen, maar nu kan ik gvd al de hele middag geen verbinding krijgen met mân wifi en ik ben zooooo boos nu. Wil echt met dingen smijten.
Ik begrijp nu dus waarom het nooit goed ging met jonge kaasâŠ
Ben toch minder kaaskop dan ik dacht te zijn.
Wat kut. Sterkte. Ik denk aan jullie