Wat je even kwijt wilt #8

M’n huisgenoot doet steeds half opgegeten bananen in de koelkast en nu smaakt al mijn eten naar banaan :unamused: lekker man

Mijn voorbeeld/oprichtster van mijn werk is in Amsterdam en ik ben geneigd als een fangirl daarheen te gaan om dr te stalken. Echt een droom haar te ontmoeten en nu is ze zo dichtbij. :scream:

8 likes

Gisteravond hadden we een speciaal-biertjes-avond en ik had echt een vet houten kop vanochtend. Nu ben ik net wezen hardlopen ondanks de regen en ik voel me echt als herboren.

12 likes

Lig nog in bed, word zo lui van dit weer. Heb gister met mijn vriend 4 films gekeken haha

1 like

Ik heb echt zo’n dag dat ik alleen maar overal ‘je moeder’ op kan zeggen.

Vriend over voetbal: huh, voor wie fluiten ze?
Ik: je moeder

Omg op mezelf.

41 likes

Volgens Facebook herinneringen ben ik best vaak verkouden/grieperig rond deze tijd. Ben dus schijnbaar bijna altijd ziek met mijn verjaardag. :confounded:

2 likes

Nee joh! Werkt je tv al? Of kun je op je laptop iets kijken? Kaarsjes aan, lekkere dingen halen. Genieton!

Awh ik herken dit heel goed, ik ben ook heel slecht in afscheid nemen ook al is het heel leuk wat je gaat doen.
Maak er toch een fijn avondje van, je moet er even doorheen. Haal wat lekkers, zet je favo serie aan en dan lekker slapen in je nieuwe studio.

Mijn broertje heeft schizofrenie en de laatste tijd ging het echt super goed. Hij was begonnen aan een studie en bijna klaar met het afbouwen van medicijnen.
Nu krijg ik net een telefoontje van mijn vader dat het hem waarschijnlijk allemaal te veel is en dat hij weer psychotische verschijnselen vertoont. Morgen gaan ze naar de psychiater.
Maar goed ik weet dus echt niet wat ik nu moet doen. Ik was echt zo blij dat het weer goed ging, echt niks kon die blijheid kapot krijgen behalve dit dus. Ik vind het echt oneerlijk ook dat hem dit nu weer moet overkomen en in mijn hoofd zie ik hem gewoon weer opgenomen worden op de gesloten afdeling (waar hij al een jaar van zijn leven heeft gesleten).
Wat nu als dit nooit meer goed komt en dit voor altijd zo blijft? Hij heeft zo veel dromen die hij wil waarmaken zoals studeren maar wat als dat gewoon allemaal te hoog gegrepen is en hij daar te veel stress van krijgt waardoor dit steeds weer gebeurt?
Alles is nu alleen maar zwart en negatief en kut. Mijn vader moest ook heel hard huilen en dat vind ik zo erg.
Kon ik maar iets doen.

12 likes

Ik had al twee dagen lichte keelpijn maar vanochtend werd ik wakker en volgens mij gaat het nu richting een keelontsteking. Heb daarnaast ook hoofdpijn en spierpijn dus volgens mij ben ik gewoon een beetje grieperig. Moet ik ook nog eens ongesteld worden dinsdag. Medelijden met mezelf :sob:

Ik denk dat ik vanmiddag na werk ga zondigen en kleren ga kopen. Veel te lang geleden dat ik vintage heb geshopt en ik heb zooo’n zin in corduroy flares en zijden blouses en dikke truien en nieuwe oude denims en dikke sjaals. Heb echt retailtherapy nodig. Sorry no-buy challenge, I’m caving in

11 likes

Ik wou zelfs dat ik iets kon doen voor jullie… wat naar dit. Ik denk dat je niet zoveel kunt doen. Er voor elkaar zijn. En lief zijn voor jezelf. Maar goed dat zijn ook maar open deuren misschien. Veel sterkte!

1 like

@Flamoes, wat heftig. Veel sterkte. Ik denk aan jullie

1 like

Heel veel sterkte!
Ik heb laatst wel in een Amerikaanse serie iets gezien over dat mensen met autisme daar toch konden studeren met bepaalde begeleiding enzo. Misschien is er in Nederland ook iets voor mensen met een geesteziekte. Of iets van LOI dat hij thuis kan studeren. Ookal zijn bepaalde dromen te hoog gegrepen er is altijd een manier om iets van je droom waar te maken!

3 likes

:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Sterkte voor Flamoes en Avocado. Psychische problemen zijn echt life overwhelming…

Ik wilde eigenlijk iets blijs komen vertellen. Ik heb gister de 8km gelopen bij de Damloop by night terwijl ik bijna 10 wkn zwanger ben en het liefst elke avond om 20u naar bed vertrek. Toch maar geflikt :muscle:t2:

38 likes

Hopelijk kan je snel naar huis!

1 like

@Flamoes ah nee wat moeilijk dit, sterkte

1 like

Wat moeilijk en pijnlijk voor jullie allemaal. :pensive: Net omdat het nu wat beter leek te gaan.
Veel sterkte! <3

Sterkte @flamoes en @avocado

2 likes