Wat je even kwijt wilt #8

-Geeft een dikke knuffel aan iedereen die het nodig is- :heart:

4 likes

@Flamoes

Sterkte en een hele dikke knuffel!! :heart::heart:

@Polska :frowning: overprikkeld zijn is zo kut. Kun je ff naar de wc ofzo? Daar is het misschien nog wat rustiger. <3

1 like

Wow mijn kat heeft zichzelf eindelijk eens nuttig gemaakt. :ok_hand:t2: Ze heeft een vlieg doodgemaakt.

16 likes

Ben een sjaal aan het breien en heb nu gewoon spierpijn ervan :joy:

6 likes

Mijn idee van het huishouden doen vandaag, beddengoed in de wasmachine gooien, kopje koffie zetten en vervolgens een potentiële schoonmaakster appen.

15 likes

@Flamoes Wat een ontzettende klote situatie juist nu hij eindelijk kon doen wat hij graag wilde dat zijn heftige psychologische problemen weer om de hoek komen kijken. Sterkte. :kissing_heart:

1 like

Heel heftig, sterkte!

1 like

Voor de mensen met zooltjes in hun Dr. Martens: welke vind jij fijn?

Jeetje wat verdrietig en frustrerend :frowning: heel veel sterkte!

1 like

Met dit weer wilde ik vandaag de hele dag cocoonen in bed en netflixen, maar nu kan ik gvd al de hele middag geen verbinding krijgen met m’n wifi en ik ben zooooo boos nu. Wil echt met dingen smijten.

4 likes

Ik begrijp nu dus waarom het nooit goed ging met jonge kaas…
Ben toch minder kaaskop dan ik dacht te zijn.

1 like

@Flamoes lees nu pas je berichtje, maar jeetje wat vervelend :pensive:. Ontzettend veel sterkte!

1 like

Wat kut. Sterkte. Ik denk aan jullie :kissing_heart:

1 like

Ik kan me alleen zo slecht vermaken

Even voor de mega-zekerheid: er kan geen trema op de i in mijn naam, toch? Zodat er wél Briseïs staat?

Ik lees al zes jaar mee op EGF (rip) en ik heb nu eindelijk een account aangemaakt, het voelt heel onwennig haha. Oke dat wilde ik even kwijt, joe.

19 likes

De professor van mijn voorkeur heeft mijn thesis voorstel geaccepteerd :tada: Lekker snel ook

32 likes

Ik heb een heel chill weekend gehad in Zeeland en over een uurtje ben ik thuis en dan ga ik lekker paddestoelenrisotto maken en wijn drinken. Zin innnnnnnn.

18 likes

Ik moet vandaag naar buiten van mezelf want zit hele dag al binnen en ben gisteren ook bijna niet buiten geweest. Heb alleen zo geen zin, terwijl ik wel weet dat het beter voor me is.

De kerkklok op het plein achter mij doet tegenwoordig vaak Hedwig’s Tune van Harry Potter en ik vind het echt wel leuk, maar snap ook niet waarom ;p Ik woon niet in Engeland oid

12 likes