Wat je even kwijt wilt #8

Ik kan me alleen zo slecht vermaken

Even voor de mega-zekerheid: er kan geen trema op de i in mijn naam, toch? Zodat er wél Briseïs staat?

Ik lees al zes jaar mee op EGF (rip) en ik heb nu eindelijk een account aangemaakt, het voelt heel onwennig haha. Oke dat wilde ik even kwijt, joe.

19 likes

De professor van mijn voorkeur heeft mijn thesis voorstel geaccepteerd :tada: Lekker snel ook

32 likes

Ik moet vandaag naar buiten van mezelf want zit hele dag al binnen en ben gisteren ook bijna niet buiten geweest. Heb alleen zo geen zin, terwijl ik wel weet dat het beter voor me is.

De kerkklok op het plein achter mij doet tegenwoordig vaak Hedwig’s Tune van Harry Potter en ik vind het echt wel leuk, maar snap ook niet waarom ;p Ik woon niet in Engeland oid

12 likes

Je bent vrij!

2 likes

Ik zie dit 6 min nadat je het hebt gepost, dus je bent klaaaar! :muscle:

2 likes

Zit je rustig op de wc, kruipt er een muis onder de deur door.

Ik mag geen huisdieren, anders had ik al lang een kat genomen. En ik vind het zo zielig om ze dood te maken. Maar dit is natuurlijk wel een probleem.

3 likes

Ik ga nu warme chocolademelk drinken met hazelnootkoffie. Ik hoop echt dat het chill is.

2 likes

Leuk dat je terug bent! Ik vroeg me laatst nog af of je al meer wist over die vacature, maar zag je nooit meer voorbij komen hier.

1 like

Ik heb echt heel veel zin om te simsen, maar geen sims. En ik ben te gierig om het te kopen

Ik heb de hele dag gewerkt en mijn vriend zou vandaag sowieso tot 19u weg zijn. Maar toen ik de voordeur open deed rook het hele huis zooo lekker naar eten, had ‘ie alvast de slowcooker aangezet :drooling_face: Zo blij mee.

15 likes

In Leuven speelt de beiaard dat ook elke week ofzo, vind het wel altijd zo fijn als ik dan 's avonds buiten ben of door mijn raam naar de mensen op straat kijk :smiley:

4 likes

Nee in de zorg!

Ik appte net naar mijn vriend dat de seks echt heel erg geil was dit weekend, krijg ik een appje terug dat hij wat aan zijn ouders liet zien op zijn telefoon toen ik dat stuurde en zijn ouders het hebben gelezen. Oeps :sweat_smile:

53 likes

@anon46421473 good to have you back!

2 likes

Jaaaa PSV :tada:

3 likes

De hele focking dag kut weer
 behalve nu net de winkels dichtzijn schijnt de zon🙂

Ik heb altijd het gevoel dat kinderen mijn ware aard zien en dat die niet zo mooi is. Nu wil mijn neefje me de hele tijd slaan met stiften. Wat doe ik fout dan?

2 likes