Wat je even kwijt wilt #8

Babychild is dus je jongste zusje/broertje. Nou ehm dankjewel voor het compliment dat je denkt dat ik haar grote zus ben. Ik heb ff weer gegooglet want ja je moet het maar net weten. En ze lijkt ook nog eens voor geen ene meter op mij. :joy:

https://www.google.nl/amp/s/www.urbandictionary.com/define.php%3Fterm=Baby%2BChild&amp=true

B academy zit in Amsterdam en Eindhoven, er zijn ook losse Salon B’s, maar niet in eindje voor zover ik weet. De locatie van B academy is ook heel klein, maar misschien dat je geknipt kan worden door iemand in opleiding.

2 likes

Op die school kun je naar mijn weten alleen doordeweeks terecht en als je ingeschreven staat als model. Maar wie weet lukt het je toch!

2 likes

Haha ja I know, maar vrouwen zeggen toch ook vaak over hun man/vriend dat dat hun baby daddy is, vind dat zo’n vies woord, dat bedoelde ik meer haha.

1 like

@Madrid maakt niet uit hoor!

Ooooh ik ga zo lekker slapen. Het regent hier keihard en dat is het beste ooit als je in je bed ligt :revolving_hearts: ik luister nu ook naar ritme van de regen van Rob de Nijs, haha ik ga wel ff door naar het opbiechttopic. Oooh dat doet me er trouwens aan denken dat ik naar een concert van hem ging met m’n vader een paar jaar geleden, normaal is m’n vader best een gesloten persoon maar hij ging helemaal los. Zat ik daar tussen allemaal 50 plus mensen die helemaal los gingen op die muziek :joy: en in de pauze in de wc zaten die dames echt van goh wat is het toch een lekker ding hè!!! Maar goed het was zo leuk om mijn vader zo te zien genieten <3

7 likes

Wat ik er van heb gemerkt is het vooral respectloos zodra je babymomma wordt genoemd. Je bent dan enkel de moeder die de baby heeft gedragen. En verder is er dan weinig respect. Maar uuuhhh ik wil niet dat mijn nichtje “babychild” wordt genoemd überhaupt. Godverredomme. Ben meer dan 25 jaar ouder dan haar dus eh nee het is niet mijn “babychild”. :face_vomiting:

1 like

Nouja, kapsalons en kapsters hebben toch gewoon modellen nodig? Dus nee, het is niet gedoemd om te mislukken. En je bent in feite wel een soort proefpersoon. Maar meestal betaal je ook minder. Op de meeste roc scholen is knippen bijv 2,50 euro. Maar hoe dat bij B zit weet ik niet.

1 like


Ik eet dit. :ok_hand:t2: Ik kreeg alleen bijna in 1x alle salmiak binnen dus ging haast dood.

30 likes

Dat is het beste moment!!

11 likes

Ik vond het wel beetje heftig hoor. :rofl:

@voortaan @Evi-lena @Lula @Lentex @punaise @vitaminwater @Sashimi @Zompig
Nog bedankt voor jullie reacties in het vorige topic, echt super lief :heart:

6 likes

Voortzetting van de discussie Wat je even kwijt wilt #7:

Ja dacht laatst ook aan haar! Jammer

1 like

@Xiomara vind het persoonlijk te toevallig dat ze verdwenen is. Maarja zij vond mij ook al te wantrouwend dus ligt vast aan mij

2 likes

Net weer uitgeweest na een lange tijd
Voel me echt een oude oma want was om 2 uur al moe

1 like

Al de tweede nacht dat ik wakker word van een mega nachtmerrie :expressionless:

1 like

Mijn vriend ligt naast me en er hangt een ranzige alcoholwalm om hem heen. Nu wil ik niet tegen hem aan liggen, maar ik heb het koud.

Iemand die deze klachten herkent en mijn vriend wellicht kan helpen?
M’n vriend is altijd al allergisch geweest voor huisstofmijt en heeft een gevoelige huid. Vorig jaar alopecia “gehad” (dit kan weer terugkomen), en blijft altijd een gevoelig type met weersverandering etc.
Maar nu kan hij ‘s nachts ineens niet meer slapen van de jeuk in zijn gezicht. Heeft hij al wel eerder gehad, maar nu is het extreem.
Klachten

  • Huid is rood en trekkerig en ook droog
  • Gevoel alsof zijn gezicht in de brand staat, zo heftig
  • Kan er de laatste nachten niet door slapen
  • Parfumvrije vette zalf smeren maakt het erger
  • Huid lijkt soms “gebarsten” en kan ineens heel hard aanvoelen (aders lijken ook zichtbaarder)
  • Overdag zga geen last, ‘s nachts begint de heftige jeuk/branderig gevoel.

Wat te doen? De huisarts heeft hem anti allergie pillen gegeven (die neemt hij 6 weken lang elke ochtend), maar dit helpt tot nu toe niet.

Het lijkt wel eczeem, maar misschien ook zijn huisstofmijt? Maar er is de afgelopen tijd niets veranderd. Ik ventileer altijd al, de verwarming staat hier echt nog niet aan,hij heeft een anti-allergie dekbed en ik was het dekbed elke week op 60 graden.

Ik ben nu ook wel een beetje hopeloos, want ik lig met bijna 33 weken zwanger nu ook gezellig ‘s nachts wakker met hem en het breekt mij ook behoorlijk op. Ik wil hem zo graag helpen maar weet even niet hoe. What to do?

Getver wat eng

Gutenmorgen meine schatzies.
Zo op naar de bus want ik wandel de dam tot dam loop!
Hopen dat het ietwat beter weer is zometeen…

11 likes

Hoezo ben ik op dit tijdstip wakker? Ben ook gewoon uitgerust voor mijn gevoel… Zelfs op werkdagen ben niet zo vroeg wakker :thinking: