Wat je even kwijt wilt #8

Ik heb eindelijk een telefoontje gepleegd waar ik al veel te lang tegenop zie. Niets ergs, gewoon iets wat ik echt moet regelen. Kreeg wel voicemail, dus heb lekker ongemakkelijk bericht ingesproken, maar ik heb het iig gedaan :smiley:

8 likes

Ik vraag me altijd af of mensen die zelf totaal niet bewust zijn van duurzaamheid en vervolgens mijn reizen met vliegtuig gaan bekritiseren dat eerder doen vanuit jaloezie dan oprechte vraagtekens hebben rondom mijn verder aardig duurzame levensstijl.

Vind het dan altijd een beetje een zinloze opmerking terwijl ik dit soort vragen/opmerkingen van mensen die wel bewuster zijn veel beter kan hebben.

4 likes

Massa is toch juist altijd moe van de duurzaamheidspolitie?

Hadden ze maar eerder moeten bellen. Joe

6 likes

Hahhahahahaha dit is het echt exact :joy: dit filmpje helpt me echt te relativeren thnx

1 like

UHL ik heb echt een KUTdag :weary: :exploding_head: :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik had ooit een collega die ging van haar tot haar kont naar een pixie en toen was ik de enige die het opmerkte. Al denk ik dat veel mensen het in haar geval het niet mooi vonden en misschien daarom er niks over zeiden. En soms heb ik het gevoel dat mannen veranderingen maar zelden opvallen laat staan opmerken.

Mn vader zit beneden koffie te drinken met een mede pensionado en het is zo aandoenlijk. Ze zijn allebei van die brave burgers en zijn zo blij elkaar te zien. Mn vader schreeuwde heel hard ARTUROOOO toen die man binnen kwam en die man ANTONIOOOO tegen Mn vader en toen vielen ze elkaar in de armen en nu praten ze in identieke stemmen tegen elkaar en ze blijven elkaar Antonio en Arturo noemen.

Ze heten Anton en Arthur.

89 likes

Ik vond het haar ook niet mooi staan en heb toen maar iets gezegd dat korter haar vast wel fijner is met het warmere weer. :stuck_out_tongue: Maar ik voelde mij er gewoon zo lullig onder dat niemand iets opmerkte.

3 likes

Op mijn werk hebben we bepaalde richtlijnen hoe we ons moeten kleden en onze makeup moeten dragen en ik zie op Instagram zo vaak collega’s uit andere filialen die zich daar totaal niet aan houden. Hoe moeilijk is het nou. :unamused:

1 like

Lekker op m’n 4g forummen want Ziggo ligt eruit, heb zelfs geen kabeltv :upside_down_face: On the bright side ben ik vandaag onverwacht vrij van stage, precies op m’n 6-jarig jubileum met m’n vriend en hij is ook vrij. We hadden geen zin om iets groots te ondernemen maar gaan zo samen plantjes kopen en misschien nog even de stad in, en vanavond uit eten en naar de film :blush:

12 likes

Mijn psych maar gemaild dat ik nu echt veel moeite heb met het wachten of ik afgestudeerd ben of niet. Zeker nu de enige afleiding die ik nu nog had ook wegvalt en ik sinds een week zo’n 16 uur op een dag in bed spendeer, zeer ongezond eet en steeds boos ben op de situatie en denk dat ik het niet heb gehaald. Ik wist niet dat ik zo’n aansteller kon zijn, maar ik trekt hier het slecht om nog langer (nu al 4 weken) in limbo te verkeren, meer pijn te hebben dan normaal en pas verder te kunnen gaan met therapie als dit achter de rug is.

4 likes

Ik denk dat ik vanavond niet meer leef. Ben ongesteld en moet spullen overvwrhuizen van 9 tot 5 , trap op trap af…

2 likes

Och wat houd ik toch van mr. Frank Visser doet uitspraak :joy:

2 likes

Oh er word friet gehaald laat maar ik hou ap op met zeuren.

11 likes

Ik lig nog in bed met de ramen wijd open en het zonnetje wat naar binnen schijnt, heerlijk. En als iemand de tip tegen een kater voor me heeft, let me know

1 like

Waarschijnlijk juist niet belangrijk, een telefonische verkoop of donatie oid, een belcomputer. Een persoon die je voor iets belangrijks belt zou altijd vragen of je ze terug wil bellen en voicemail inspreken.

1 like

Blegh, vanaf vrijdag ziekjes. Zaterdag braaf de hele dag in bed gelegen. Zondag moest ik werken en gisteren een vrij intense dag gehad en nu voel ik me weer best beroerd. En helaas moet ik straks weer werken. Ik baal ervan en vind mijzelf zielig, want had juist leuke dingen gepland.

1 like

Ik bel de tandarts net voor een controle afspraak. Had alleen nog maar mijn naam genoemd en toen zei hij: kom je alleen of met je broer.

Staan we daar zeker bekend als die gekkies die al 25 jaar samen naar de tandarts gaan :roll_eyes:

62 likes

Oh maar dat is toch juist hartstikke fijn? Je kan nog steeds op zoek naar iets anders, maar het is zoveel fijner als je de tijd die je nog rest gewoon met plezier kan uitzitten.

1 like