Wat je even kwijt wilt #8

Zometeen komt de eerste makelaar, schijt echt in m’n broek. En moet eigk ook naar de wc, maar ik wacht wel even tot hij weg is HAHA

5 likes

Ja, want het is echt veel te koud buiten.

1 like

Draai ik de luxaflex open, zon naar binnen. Lekker!
Loop ik naar beneden, doe de deur open van de woonkamer. Werkmannen voor het dak.
Die was ik even vergeten toen ik met een heel charmant brak hoofd naar beneden liep :joy::joy:

Het is zooooo koud en ik ben zo moe en ik heb geen zin :clown_face:

Ik lees allemaal berichten over de kou, maar ik ben daar nog niet klaar voor hoor :frowning:

2 likes

Weet niet of je hier meer over gepost hebt maar in ieder geval succes/sterkte!

1 like

@Filia @Krabsalade

10 likes

In het Duits gebruiken ze voor dat gevoel het woord Fernweh.
Omschrijft denk ik wel wat je voelt (en is ook herkenbaar :wink:).

2 likes

Misschien heb je hier helemaal niks mee, maar je verhaal deed me denken aan dit mooie nummer van Bram Vermeulen.

1 like

Ik ben te vroeg op een afspraak en nu ben ik in de auto aan het wachten tot het tijd is, maar er staat een auto naast me en de man die daar in zit doet precies hetzelfde haha het is een beetje ongemakkelijk nu want hij kijkt ook de hele tijd

10 likes

Ik zit alleen op kantoor en kan steeds de muziek heel hard zetten als er een leuk liedje is. Nu Another love - Tom Odell Zwette Edit :man_dancing:t2: Beter belt er ff niemand.

2 likes

Ik ga de laatste ook even aanschaffen. Ik herken het gevoel ook echt zo goed. Ik voel me haast depressief als ik terug kom en ik moet echt even weer wennen. Ik probeer mezelf dan maar heel erg te blijven herinneren aan de voordelen die kleven aan het wonen in Nederland en de nadelen weg te stoppen (gebrek aan zon, alhoewel dat dit jaar meeviel maar die winter…).

Hmm… nu maar weer even opzoek naar een leuke bestemming in december.

Ik zit te wachten op bericht van de apotheek om de pil, waar ik het driedubbele voor heb betaald, op te halen. Heb nog steeds geen bericht, dus ik ga maar bakken

Ik zou er gewoon een doekje overheen halen hoor! Echt smerig van die man

Zo herkenbaar! Ik ben sinds januari terug en ik mis het gigantisch. Als ik het niet vergeet, stuur ik je later vandaag nog een pm. In ieder geval ben je niet alleen, het is meestal moeilijker om terug thuis te komen dan om te vertrekken. Als je zoekt met termen als “long term travel coming home” of iets gelijkaardigs, is er veel te vinden. Soms wordt het ook “reverse culture shock” genoemd (maar dat gaat ook breder, na bv. in het buitenland te hebben gewoond).

1 like

Dat hij het doekje ziet is toch niet erg? Vind het ook echt heel smerig :face_vomiting:

1 like

Er was net een klant in de winkel en die stonk echt enorm. Minimaal een week niet gedoucht, gatver hoe kunnen mensen zo zijn :nauseated_face:

Van h&m toch? Vind 500 ook echt geen h&m prijs :blush:

1 like

Wrs hadden ze er maar 1 en heeft idd een fesjun blogger ofzo die gekocht

1 like

Sorry :disappointed:

1 like