Wat je even kwijt wilt #8

Huh? Hoe dan?

Edit: had nog niet bijgelezen

Doen ze dat serieus als je niet in de weg staat? Iedereen staat hier constant zo geparkeerd. Mja, ik kan pas om 14u bellen blijkbaar.

De buurman is vorige week (onverwachts) overleden en vandaag was de crematie. Was een besloten familiedienst. Maar nu zit ik dus op de bank en zie ik de buurvrouw thuiskomen met haar familieleden. Ik vind het zo verschrikkelijk voor haar. Krijg helemaal een brok in mijn keel. Kom je dan thuis
 je man weg gebracht en je ziet hem nooit meer terug.:broken_heart::broken_heart:

3 likes

Ik hoop niet dat ie gestolen is!

Gefelciteerd!

1 like

Dit bericht geeft me stress :P. Ik ga zo bellen.

Voor de koffiedrinkers: hoeveel kopjes drink je per dag?

Ik heb (nog) geen kinderen maar ik vind het ‘wat je even kwijt wil - zw/k’ topic echt interessant om te lezen

14 likes

Ik drink meestal 1 of 2 kopjes in de ochtend, verder niet

Hij is dus getakeld. Duur grapje waarschijnlijk, grrr.

1 like

:open_mouth::open_mouth:

Dat heb ik met sigaretten.

6 likes

Gelukkig, ben ik niet zo raar :grimacing: Ja, ik vind dat dus ook gezellig. Waarom zou je alleen gaan? Tandarts is sowieso kut, dus dan maar een beetje gezelligheid er omheen.

1 like

Kun je bezwaar maken tegen de kosten ?

Ik deed weleens soortgelijke oefeningen met studenten en de propjes waren ook bij 19 jarige erg populair :joy:

1 like

Ik weet niet, hoe werkt dat? Ik stond verkeerd geparkeerd (deels op het trottoir), volledig mee akkoord. Ik wil gerust een boete betalen, maar wegtakelen + bijhorende kosten vind ik extreem overdreven, aangezien de hele wijk dan weggetakeld moet worden. Er is véél te weinig parkeerplaats en er staan dagelijks tientallen auto’s zo geparkeerd.

1 like

O ja echt herkenbaar
 maar je moet dat gewoon proberen los te laten! Ben benieuwd trouwens of het voor hier was.

Ik heb net voor het eerst een inwendig onderzoek gehad. Voelde echt als een soort ontmaagding. Al was mijn ontmaagding echt veel leuker. :sweat:

Ik wil morgen mijn vriend verrassen met een dagje Efteling :smiling_face_with_three_hearts: heeft iemand hier toevallig nog kortingskaarten van de appie? Of moet ik hiervoor naar het gierige acties topic

4 likes

Morgen wordt er bij mij thuis een meubel geleverd, dus ik dacht chill, ga ik ‘s ochtends sporten want ze komen toch pas na 9/10u.

Is de levertijd tussen 07:00 en 10:00?! Mijn god sinds wanneer komen ze zo vroeg.