Wat je even kwijt wilt #8

Oh nee :weary: Echt overdreven, had niet verwacht dat ze dat zouden doen!

Aah zo lief! Ik wil dat ook wel als verrassing van mijn vriend, haha.
Maar ik vind het niet gierig hoor, de toegang is hartstikke duur.

1 like

Volgens mij kon je de spaarkaarten tot ergens in juni inleveren voor het kopen van een ticket, dus je zal dan echt op zoek moeten naar kaartjes denk ik.

Wel echt hele lieve verrassing!

1 like

Als meerdere mensen het altijd doen moet je bezwaar maken tegen de boete. Ze kunnen niet de een wel een boete geven en de andere niet, of ze moeten een beleid er in trekken.

Heeft mijn vader ook gehad, daarbij is de boete geseponeerd (heet dit zo?).

1 like

Oja das waar, ga even op marktplaats speuren, bedankt!

Ik ga ook hier nog ff klagen. De verwarming op kantoor doet het vandaag niet. Ik was daarnet in mn pauze een rondje lopen en er was gewoon geen temperatuurverschil tussen binnen en buiten. Buiten in de zon was het zelfs iets warmer. Ik ga nog even een uurtje verdrinken in zelfmedelijden. Als ik dit overleef.

Onze hond is net ingeslapen. Ze is overleden in mijn armen… 11,5 jaar lang mijn allerliefste vriendin. Het is beter zo, ze heeft nu geen pijn meer. Maar wat een ongelofelijk verdriet… :pensive:

5 likes

Zo verdrietig :frowning: Sterkte <3

1 like

In beweging blijven dan leer je beter werkt dus bij iedereen!

1 like

Ben aan het afsterven en ik moet nog 2 uur.

Jeetje wat verdrietig! :frowning_face: Blijft onwijs moeilijk zoiets ook al weet je dat het beter is zo. Heel erg veel sterkte!

1 like

Same! Een vriendin van mij is net zwanger en ik vroeg haar vanalles en vertelde dingen en toen vroeg ze me heel verbaasd hoe ik al die dingen toch wist. Eh ja oeps :nerd_face:

3 likes

Aw, sterkte… Ze heeft vast een supergoed leven gehad met jou! Maar dat helpt nu waarschijnlijk niet veel…

1 like

@EllaFitzgerald @Boommm @voortaan @Kurisu heel erg bedankt voor jullie onwijs lieve woorden :sparkling_heart:
En @Kurisu dat helpt zeker! Hoe vaak ik de laatste dagen en voornamelijk vandaag daar aan getwijfeld heb… Heel fijn om het te lezen, dankjewel daarvoor :heart:ļø

4 likes

Haha dit heb ik ook inderdaad. En dan zegt men oeh je weet er wel veel vanaf xD

1 like

@DikkeKip Heel veel sterkte! :heart:

Ongeveer 8 denk ik

1 like

@DikkeKip Heel erg veel sterkte… Je hebt de juiste keuze gemaakt maar wel de moeilijkste. Ik weet zeker dat ze jullie heel erg dankbaar is om haar te verlossen van de pijn en ook voor het geweldige leven dat ze bij jullie heeft gehad. <3

1 like

Heel veel sterkte!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like