Wat je even kwijt wilt #8

haha misschien kun je allemaal “wtf Murica” videos gaan maken!! kan vast 24/7

6 likes

Ik heb geboekt. Maandagmiddag heen, vrijdagavond terug. Aaa zo spannend maar oo zo veel zin in

49 likes

You are gonna love it!

1 like

Ah lieve @August Succes! Hoe laat moet ik aan je denken en voor je duimen?

1 like

Veel plezier! Lekker genieten :hugs:

1 like

Je kan het! Alvast succes!

1 like

Ik heb voor mijn derde keer het faalangstexamen ook gedaan en dat vond ik erg fijn en ben die keer ook geslaagd! Succes!

1 like

Nou ja…er is natuurlijk wel een reden geweest voor de scheiding tussen mijn ouders. Weet je ergens vind ik het prima, maar ik had het graag anders gezien. We zijn allemaal volwassenen en we zijn inmiddels bijna 12 jaar verder.
Lief dat je even reageerde!

You can do it! Ik heb het ook gehaald met een faalangstexamen en het ging top!

Neem vooral echt die pauze die je mag nemen. Als denk je dat je t niet nodig hebt, gewoon doen!

1 like

Weet iemand nog een leuke webshop met woondecoratie? Zoiets als Zara home?

[/quote]

Bedankt voor jullie lieve reacties en succes wensen!! Misschien stom maar waar vragen ze naar? Naar je onzekerheden? En wat nou als je zelf niet echt aangeeft wanneer je onrustig wordt (ik ga dat maskeren met grapjes maken en lachen), hebben ze dat dan een beetje door of moet ik dat van tevoren aangeven? En zijn ze ook minder streng? Want ben bij gewone examens paar keer gezakt door echt bullshitredenen…

4 likes

Sinds dat wij een stagiaire op kantoor hebben ben ik eindelijk niet meer het enige meisje/vrouw op kantoor. (Mijn 2 bazen en ik). En het is zó gezellig.

Ik leef er echt meer door op en voel me echt mezelf. Heb weer zo hard gelachen vandaag :):blush:

19 likes

Wasmachines hebben altijd zo’n bakje voor voorwas (I), gebruikt iemand dat ooit? :woman_shrugging:

Oh en ook wil ik zeggen dat ik aan een super geweldig gaaf project werk!!

Is het gek als ik de artikel van het Brabants Dagblad deel hier? :relieved:

Wow edit: HET artikel…

3 likes

@August succes!

Het is een tijdje terug, maar ik kan me niet zo goed herinneren of ze naar specifieke dingen vroegen. Ik vond haar wel minder streng dan mijn andere examinatoren (want ik maakte wel een fout, maar ze vond dat ik het goed oploste). Ze liet me halverwege wel even stoppen met de vraag of het nog goed ging en of ik even een kwartiertje pauze wilde, dat was wel fijn.

2 likes

Snap dat je graag aan de slag wilt! Kan je misschien vrijwilligerswerk doen tot die tijd?

Wow ben echt verwend dit jaar met mijn verjaardag en ik heb nog niet eens alles. Krijg donderdag en zondag nog wat. Maak later wel even een foto van alles.

22 likes

Mijn linker oksel wel geschoren, mijn rechter niet :sweat_smile:

16 likes

Vanmiddag bij de fysio en nu lig ik in bed en is mn arm zo zwaar en moe. Ze hebben 3 verschillende nieuwe dingen geprobeerd. En het deed pijn, dus nu afwachten of t geholpen heeft.

@Krabsalade het was een ander apparaat dan die jij noemde, maar wel iets nieuws dus, waarbij ze zei dat het goede resultaten had. Dus ik dit weer even afwachten voor nu

1 like