Wat je even kwijt wilt #8

@DikkeKip Veel sterkte! :heart:

1 like

Ik zou dat hele koelvak om hebben gegooid

1 like

Lekker met de kaarsjes alvast aan Outlander kijken en afbaklasagne eten, life is good. En chocoladekruidnootjes als toetje <3

6 likes

Oeh, is er een korting? Toevallig heb ik net een sample besteld omdat ik het te duur vind (al die samples bij elkaar zijn vast duurder maar oké).

ja ik bestelde ook steeds die samples bij Nederveen! Bij bol is nu 40%

https://www.bol.com/nl/p/escentric-molecules-molecule-01-100-ml-eau-toilette-damesparfum-herenparfum/9200000059215960/?suggestionType=searchhistory&bltgh=mXdIhdsR2tLiIfsvNeZNXg.1.2.ProductPageUrl

1 like

Dank je! Daar heb ik zojuist ook besteld haha.

1 like

Twee maanden geleden zat ik vol energie en wilde ik volop nieuwe dingen proberen, waaronder burlesque. Vanavond is het zover en is de eerste keer. Ook echt pas om half 10 en ik heb nu al geen zin :unamused:

3 likes

Mijn ouders zijn gescheiden en mijn zusje is zwanger. Nu wil ik een babyshower organiseren. Mijn moeder vond het prima dat mijn stiefmoeder erbij was, dus ik haar ook gevraagd.
Belt ze net terug dat ze het niet gepast vind om deel te nemen en dat ze ook niets met mijn zusje en mij gaat doen maar ze doet samen iets met mijn vader voor haar.
Prima maar ik mis serieus het drama? Waar gaat het nu om?
Echt serieus…ik dacht dat we deze fase gehad hadden.

3 likes

Eieren gooien de volgende keer!!

Oh wacht… daardoor hebben we nu wel dit VEEL LEUKERE forum. Misschien is een bedankje meer op zijn plaats

7 likes

Ik vind dat veel hoor :slight_smile:

1 like

Hahaha zo leuk! Dikke glimlach hier :smiley:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Aaaa ik heb een hotel gevonden waar ik heen wil volgende week, voor minder geld dan gedacht en met beter weer dan gedacht. Nu nog op boeken durven klikken

23 likes

Ah superleuk, je kunt dit! Waar ga je heen?

En vrijwilligerswerk mag dat wel?

1 like

Spaar je airmiles? Die kan je ook inwisselen voor korting volgens mij.

Ik heb morgen voor vierde keer rijexamen (dit keer faalangstexamen) en ik begin nu goed zenuwachtig te worden :frowning: ik wil niet.

4 likes

Spannend. Ik ga voor je duimen. Komt vast goed!

1 like

Misschien kun je gaan vloggen :biggrin:

2 likes

Ik heb zoooo hard gelachen om deze net

30 likes