Wat je even kwijt wilt #8

Wow ben echt verwend dit jaar met mijn verjaardag en ik heb nog niet eens alles. Krijg donderdag en zondag nog wat. Maak later wel even een foto van alles.

22 likes

Mijn linker oksel wel geschoren, mijn rechter niet :sweat_smile:

16 likes

Vanmiddag bij de fysio en nu lig ik in bed en is mn arm zo zwaar en moe. Ze hebben 3 verschillende nieuwe dingen geprobeerd. En het deed pijn, dus nu afwachten of t geholpen heeft.

@Krabsalade het was een ander apparaat dan die jij noemde, maar wel iets nieuws dus, waarbij ze zei dat het goede resultaten had. Dus ik dit weer even afwachten voor nu

1 like

En ik wilde nog wat typen, maar ik ben het vergeten

Dankjewel :blush:

Dankjewel voor jullie uitgebreide antwoorden!! Stelt me toch wel iets gerust. Ik moet overigens om half 3 (@Lentex) dus wel een fijne en niet drukke tijd.

4 likes

Nee hoor, heel herkenbaar! Heerlijk na die graflange zomer

2 van mijn nichtjes en een goede vriendin zijn zwanger. Ik wil geen kinderen maar op de een of andere manier voel ik een minibeetje twijfel? Maar ik denk ook dat ik een kind hebben heel moeilijk zou vinden en je kunt het moeilijk terugdraaien :sweat_smile:

3 likes

Lastig he? Ik ben alleen en zou dan sowieso alleen een kind krijgen en opvoeden, maar ik vind het zo’n eng idee dat je nooit meer alleen bent, je kind is er altijd. Ook 's nachts. Ik heb teveel tijd voor mezelf nodig, ik kan mijn moedergevoelens gelukkig kwijt oo mijn kleine neefjes en ik denk dat dat voor mij de beste situatie is. Maar toch, soms

1 like

Gefeliciteerd!!! :slight_smile:

1 like

Hooooly shit ik ging sokken pakken voor morgen en toen zag ik dat er echt een mega oorkruiper of weet ik veel wat tussen mn sokken zit en nu wil ik het liefst gewoon mn huis in de fik steken help :sob:

2 likes

Gewoon doen! Ik heb ook veel geld uitgegeven aan mijn bank, maar geen moment spijt gehad.

Je maakt zoveel gebruik van je bank, en het is zo lekker om na je werk lekker weg te kruipen op de bank en te ontspannen.

1 like

Ja echt een dilemma, ook omdat je leeftijd mee begint te tellen.

1 like

ik schrok even :grin:

29 likes

Soms vraag ik me echt af hoe mijn brein werkt. Zoals nu: ik ben al in niet zo’n goede bui, dus wat heb ik net gedaan? Gegoogled op die droombaan waar ik afgelopen zomer na een intensieve sollicitatieprocedure nĂ©t niet voor geselecteerd werd, om te kijken wie het wel is geworden en mezelf met haar te vergelijken en extra klote te voelen. Terwijl ik inmiddels zelf een leuke baan heb waar ik prima tevreden mee ben. Waarom doe ik dit :thinking:

1 like

Hahahahaha love it. Kleingeld of oude knopen dus, eindelijk is dit mysterie opgelost <3

Ik doe trouwens al ruim 10 jaar mijn eigen was hoor maar nu pas kwam ik erop om me dit af te vragen.

1 like

Ik wou even zeggen dat het zo herkenbaar is dat het lastig is op je huis op orde te houden, vooral als je je niet goed voelt
 Geen tips ofzo maar ik hoop zo ontzettend dat je vannacht fijn kan slapen en dat dat een beetje helpt :heart:

2 likes

Ik vind ook niet dat vrouw zijn betekent dat je nooit geslagen mag worden (oke klinkt raar want slaan is natuurlijk sowieso niet de bedoeling), maar als je op de fiets zit en je gooit je fiets weg om iemand te slaan dan is dat wel iets wat ik iig niet zou doen. Ik zou eerder wegfietsen ofzo, als je toch al op de fiets zit? Heeft niet echt zin om dan je fiets weg te gooien en terug te gaan slaan lijkt mij, wat wil je daarmee bereiken? Maargoed ik was er niet bij natuurlijk. Ik snap alleen wel de opmerking van @Sabr wel bedoel ik te zeggen.

6 likes

Ik vind slaan/schoppen als volwassene eigenlijk vooral ongelooflijk kinderachtig? Van beide partijen in dit geval dus. Als je boos bent ga er toch niet op los trappen? En om dan iemand te slaan ‘want hij/zij sloeg mij ook’ vind ik zo mogelijk nog kinderachtiger. Grow up.

17 likes

Ik heb net mn inauguratie gedaan met oogmigraine. Het was echt wel leuk. En nu ga ik slapen.

@August ik heb mn rijexamen ook gehaald met een faalangstexamen en het was heel fijn!

5 likes

Ik herken dit wel. Dan voel ik me al niet zo goed, en dan mislukt er bijvoorbeeld iets, en dat gaat mijn hoofd gelijk van en dit en dit kan je ook al niet. Denk dat het aan mijn algehele stemming ligt en dan kom ik echt in een neerwaartse spiraal terecht.
Anyhow, weet niet hoe je brein dan werkt, maar je bent in ieder geval niet de enige :woman_shrugging: