Je hebt wel van die jassen waar je aan de binnenkant het vachtje of een volledige laag er helemaal uit zou kunnen halen. Dan heb je wel bijna dat effect
Heeft iemand wel eens wat besteld bij About You? Ik heb een grote bestelling gedaan (past dus niet door de brievenbus) maar krijg je ook een track&trace code ofzo?? Ik zie nu alleen dat hij morgen of vandaag kan komen maar nu kan ik niet douchen of mn huis uit hahaha
Ik kreeg een t&t! En het werd bezorgd door postnl
Oh ik heb eindelijk het gesloten ‘Stel je persoonlijke vraag’ topic op negeer gezet! Ik klikte het echt constant open, superirritant
Ik kreeg ook een track en trace. Vond ze btw wel een stuk slomer wat betreft leveren dan Zalando.
@anon18202522 @Banananana oke top die staat bij mij dus nergens. Niet in de mail en ook niet bij mijn account/besteloverzicht. Misschien hebben ze het toch in een ding gepropt dat door de brievenbus past, ik wacht het maar even af
ik wil douchen
Succes! Komt vast helemaal goed
Enig idee hoe laat de postbezorger meestal langskomt? Bij mij komt hij bijv altijd in de ochtend.
Ik heb gewoon 2 complimenten van mn redactiebegeleider! Ik ben echt trots!
Vaak in de avond, rond 6 uur. Maar het verschilt nog al eens : (
Ik dacht voor 2 seconden “oooh dat zou echt fijn en zacht zijn” maar toen bedacht ik me hoeveel ik zweet daar
Ik voel me niet fit. Maar ben absoluut nog niet ziek. Vind dit altijd een stomme tussenin.
Maar goed. Ziek worden komt ook absoluut niet uit natuurlijk.
Succes! Ben je al op geweest?
Misschien moet dit in het gierige acties topic, maar er is een ruiter webwinkel die af en toe een langlopende kortingsactie onderbreekt voor een speciale korting die maar één dag geldt. In de voorwaarden staat altijd dat je het niet kan/mag combineren maar ze vergeten het telkens aan te passen in het systeem dus nu heb ik ipv een tientje korting, 30€ korting
En hoe ging het? Welke baan lijkt je leuker?
Heeft iemand tips voor wat ik in mijn waterfles kan doen? Ik doe nu elke keer bevroren frambozen en bosbessen, maar ik wil een beetje variatie.
Citrusvruchten!
De nieuwe xl ham-kaas broodjes van de Jumbo zijn zo lekker.
Mango. Dat vond ik zelf erg lekker!
En citroen met munt.
Ik ben dus nu onderweg naar mijn werk, nadat ik de toets voor mijn werk heb gehad (is voor alle beginnende medewerkers) De twee stagiaires die hem ook moesten doen en naar deze locatie nu moeten, zijn zo over het zeuren of ze geen vrij mogen, in de groepsapp die we hebben, niet realiserende dat ik dit tijdens de cursus 9 keer moest reizen (ik ga met ov, zij normaal met de auto). Als je nu al geen zin meer hebt in je stage, worden die 10 maanden lang. Ze hebben nu voor de middag geen vrij gekregen, waarschijnlijk omdat ik gewoon aangegeven heb wel te komen, maar dat gezeur over reistijd mag nu wel echt kappen.