Wat je even kwijt wilt #8

Mehh ik heb echt van die menstruatie buikpijn maar ben het nog niet… zo vervelend :weary:

Hahaha dit ga ik voortaan ook zeggen.

Ja leuker dan verwacht!!!

Ga je geen spijt van krijgen! Een heerlijke bank is een paar maanden sparen echt waard, veel fijner dan een die na twee jaar eigenlijk al niet meer lekker zit.

1 like

Nee.

1 like

Ik ben nu eigenlijk echt heel nieuwsgierig maar heb de geur nog nooit geroken en om dan 70€ uit te geven… :thinking: De reviews zijn wel super positief.

Maar straks koop ik het en vind ik het niet lekker ruiken haha dat is ook zonde.

1 like

Ik denk dat als je hem vies vindt er hier wel iemand zit die hem over wilt nemen

2 likes

Ik wil morgen een vaas maken met daarin allemaal briefjes met leuke dingen die mijn vriend en ik kunnen doen als we ons vervelen en niet weten wát we moeten doen. Hebben jullie nog leuke ideeën? Mag geld kosten, maar gratis dingen zijn ook heel erg welkom. :grin:

7 likes

Het enige wat je dus wel in je eigen huis kan doen is poepen? :eyes:

Nee dat hoor ik van heel veel mensen? Super raar, kan het ook echt zien in mn statistieken (bedrijfsprofiel)

O, sorry. Ik las het helemaal verkeerd. Dacht dat je de migraine leuk vond. Maar de inauguratie!

1 like

Ik moet om 06:00 op mijn vrije dag eruit. Omdat ik toegezegd heb op te passen op de dochter van een vriendin. Maar kan niet slapen bluhh…

Een collega heeft me in vertrouwen verteld dat ze per 1 nov ontslag heeft genomen. Ik wil zooooo graag dat het nieuws de wereld in komt, want wil er met mensen over praten maar het is natuurlijk niet aan mij om het verder te vertellen. Zo moeilijk haha

Haha wat leuk, ik heb dat ook eens gedaan!

Picknicken in het park
Naar de bioscoop
Bij een leuk koffietentje warme chocolademelk met slagroom drinken
Een mooie wandeling maken (je kunt ook een x om 6 uur naar het bos gaan om wild te spotten, moet je wel van houden natuurlijk)
Schaatsen
Een lijst met alle films die jullie nog samen willen kijken
Allerlei seks standjes proberen
Samen een taart of cake bakken
Samen een schilderij maken
Spelletjes doen (regenwormen, yahtzee, etc.)
Jullie eerste date nog een keer herhalen (als dat mogelijk is)
Samen hardlopen
Samen koken

Hoop dat er wat leuks tussen zit!

6 likes

Ik dacht gisteravond voordat ik ging slapen dat ik een muis in mijn kamer hoorde :flushed:
En nu heb ik gedroomd over een hele samenleving van muizen die een feestje gingen bouwen in mijn kamer terwijl ik sliep

1 like

Ik had gister veel extra loon gekregen ( denk aan 500 extra ofzo) ik helemaal blij.
Toen besefte ik dat mij dat het collegegeld nog afgeschreven moest worden.
Dag spaarrekening, dag nieuwe mooie laarzen hallo zuinige oktobermaand

6 likes

Ik werd om 5 uur wakker met ontzettende trek in mac. Heb zelfs de Nederlandse en Duitse menu’s vergeleken en besloten dat we vandaag voor Duits gaan. Ondanks dat ik er zelf heb gewerkt en het helemaal niet raar vond als mensen heel vroeg kwamen eten, zit ik nu toch te wachten op een acceptabel tijdstip :sweat_smile:

17 likes

Zou het wel echt zijn? Moet wel toch?! Ik denk dat ik ook maar ga bestellen.

Aan de hand van deze post: heeft iemand die tender chicken crisps al geprobeerd van de Mac? Heb ik nu ook al zin in :sunglasses:

1 like

Neeeee maar die reclame joh :drooling_face: en ik hou niet eens zo van kip

image