Hoop zo dat ze naar die van de KFC smaken
Potver ik word al helemaal gestrest wakker ik wil geen rijexamen doen
Heel veel succes! Het komt vast goed Ik was ook zĂł gespannen tijdens mijn rijexamen, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed. Neem een zonnebril mee voor als de zon fel schijnt en probeer je hoofd een beetje leeg te maken. Ik duim voor je!
Ik ben best wel trots op mezelf dat ik op tijd met twee kinderen op school aan kwam. En alles volgens schema liep. Goed teken voor de toekomst .
Je kan het!
Wtf man. Ik had net een super vage klant die even moest pinnen, wat niet gelijk helemaal lukte. Laat die man me ineens een scheet jonge, hard! Zegt hij:â ja sorry stressâ, en gaat gewoon doodnormaal door met pinnen. Al die andere klanten liepen gelijk weg hahaha
ehm ötzi⊠is er ooit een normale klant bij jullie binnen geweest?
Ligt eraan hoe laat je weggaat en weer thuiskomt en hoe actief je bent. Winterjas is vanmiddag te warm.
Misschien het leren jasje met een lekkere sjaal.
Bestaan er BHs met schapenbont of fake fur aan de binnenkant? Dat lijkt me echt vet chill.
Zo af en toe wel hahaha maar dit was er niet één van.
Die andere klanten liepen trouwens helemaal om en gingen er om lachen heel hard met mij en toen kwam die man net weer binnen lopen echt heel Awkward haha
Ik wil de verwarming aan maar dat is tegen mijn principes. En het helpt toch niet want mijn huis zit vol met gaten en gleuven en het wordt echt niet warm binnen. Dus je reinste verspilling van energie. Maar ik heb het koud en ik wil de verwarming aan.
Hahaha. Ik denk dat je Phantom of the Opera bedoelt. The Phantom Menace is de eerste deel van de prequels van Star Wars. Ook groot en bombastisch alleen minder musicalnummers.
Zo om 12 uur eerste werkdag in Uut. Ik durf niet hahaha jezus doe ff normaal.
geeft niks. het is niet alsof we je hier altijd om zullen blijven uitlachen, zo zijn we niet.
Je hebt wel van die jassen waar je aan de binnenkant het vachtje of een volledige laag er helemaal uit zou kunnen halen. Dan heb je wel bijna dat effect
Heeft iemand wel eens wat besteld bij About You? Ik heb een grote bestelling gedaan (past dus niet door de brievenbus) maar krijg je ook een track&trace code ofzo?? Ik zie nu alleen dat hij morgen of vandaag kan komen maar nu kan ik niet douchen of mn huis uit hahaha
Ik kreeg een t&t! En het werd bezorgd door postnl
Oh ik heb eindelijk het gesloten âStel je persoonlijke vraagâ topic op negeer gezet! Ik klikte het echt constant open, superirritant
Ik kreeg ook een track en trace. Vond ze btw wel een stuk slomer wat betreft leveren dan Zalando.
@anon18202522 @Banananana oke top die staat bij mij dus nergens. Niet in de mail en ook niet bij mijn account/besteloverzicht. Misschien hebben ze het toch in een ding gepropt dat door de brievenbus past, ik wacht het maar even af
ik wil douchen