Wat je even kwijt wilt #8

Zo lief dankjewel!!

Ik ben weer over de grootste baal heen. Het voordeel van regelmatig zakken is dan weer wel dat het een beetje went.

Nog wat goed nieuws op deze dag: Ik ga vanavond naar een poes kijken en als het goed voelt en is en eigenaresse vindt het goed dat ik haar pas over een maandje mee wilt nemen, dan heb ik over een maand een ontzettend knappe en schattige kat :heart_eyes:

24 likes

Gewoon morgen opeten. Sidenote: ik ben een beest qua eten en vreet ook van de grond.

2 likes

Ohhh dat maakt deze dag al ietsje beter! Wat is het voor een poesje? Ik wil foto’s!

Ik ga zo naar de kruidvat koopavond en ik vraag me al de hele dag af wat de best mogelijke deal is

Ik had een bestelling geplaatste voor een sportbroek, ik had wat extra erbij besteld.
Je raad het al. Sportbroek gaat terug. De rest houd ik.

2 likes

Ja klopt, maar ik dacht dat die datum altijd gold als de verpakking nog dicht was :grin:

Ik ook :joy::joy: dat t met een dubbele grap is vind ik echt hilarisch

1 like

Ik zou het morgen eten, verwacht dat dat wel goed gaat. Daarnaast is het ook nog geen 29 september!

Spannend zeg! Ben je van plan om samen te gaan wonen?

Oké dank voor de tips iedereen! Ik ga het gewoon morgen eten :grinning:

1 like

Hahaa Spotify speelt ineens Duitse reclame af i.p.v. Nederlandse. Super grappig maar vraag me af waarom. Dacht dat het m’n VPN was maar daarmee ben ik gewoon in Nederland op dit moment.:face_with_raised_eyebrow::joy:

1 like

Hahaha dat heb ik ook!!! Kreeg onlangs van iemand die ik voor het eerst ontmoette de vraag of ik uit Nederland kwam :flushed:

2 likes

Mijn man en ik zagen net allebei een korte, felle lichtflits in de woonkamer. We hebben geen lichten aan. Wat kan dat geweest zijn?

Ahh hier had je ooit een poll over gemaakt toch. Goed dat je de beslissing hebt gemaakt. Veel succes!

Een spook.

7 likes

Als ik google, is de eerste hit van UFO-Meldpunt Nederland :joy:

9 likes

Hahahahaha. Ik weet niet of je aan een weg woont of een groot raam hebt of iets. Maar het kan zijn dat er een auto langs reed die licht weerkaatste.

1 like

Ja, zoiets zal het vast geweest zijn, een korte weerkaatsing van zonlicht of zo. We wonen aan een straat alleen voor bestemmingsverkeer, dus veel auto’s rijden hier niet, maar misschien kwam het door iets anders.

1 like

Is het gelukt?
Ik draaide hem soms zo lang de verkeerde kant op dat het balletje er veel te strak op zat. Moest ik vervolgens een tang gebruiken :neutral_face:.

Pf ik heb zo’n honger en ga straks uit eten, maar m’n vriend is nog steeds niet thuis.

1 like

Ik ben doorgaans geen fan van kinderen maar de kindjes die vanmiddag bij mij kwamen kijken toen ik aan het verven was waren zo open en alles kon gewoon in hun wereld. Waarom zijn we allemaal niet zo?

10 likes