Wat je even kwijt wilt #8

Die 10 minuten helpt ook gewoon, goed dat je dat wel doet!! :slight_smile:

Hahaha kon maar proberen toch! En ik kom er vaak dus ze herkent me wel. Er hing ook geen nieuwe goedkopere prijs op, dus ze zei random zo van “ja je mag hem voor 9 of 8 euro hebben” dus dacht, dat is het echt niet meer waard.

Ze heeft wel de bruine blaadjes er van tussenuit gehaald, dus eigenlijk zag hij er nog slechter uit!

Maar over mijn vernederlandsing gesproken, ik merk idd dat ik teveel forum en dan Nederlandse/forum uitspraken gebruik waarbij m’n vrienden dan denken “huh?” hahaha

13 likes

Haha dat vind ik echt grappig. De meeste mensen zullen dan ook niet weten hoe je daaraan komt dan.

1 like

Ja inderdaad haha :sweat_smile:
Een goede vriendin van me weet wel dat ik hier zit en dan zegt ze “je hebt dat van het forum zeker
” haha.
Ik heb haar ook al een paar keer doorverwezen naar hier als ze meer over iets wou weten zoals bv de menstruatie cup, en ze vond het heel nuttig iig haha :grin:

3 likes

Ik wil soms ook zo graag het woord hyena gebruiken in mijn zinnen want dat is zo’n accuraat woord in sommige gevallen. Maar dat begrijpt al helemaal niemand hier :cry:

11 likes

Om het woord maar alweer in praktijk te brengen: ik sta nu als een hyena aan m’n deur te wachten tot de Ubereats bezorger hier is. HONGER.

4 likes

Gefeliciteerd! Toch een fijn gevoel als het dan echt definitief is :grin: Misschien heb ik het gemist maar waarom weten je collega’s het nog niet dan?

@August Je bent waarschijnlijk nĂș aan het rijden maar alsnog succes :hugs:

1 like

Zoveel spierpijn ik voel me een bejaarde.

1 like

Mijn neefje wordt zondag twee. Ik vind dat de perfecte gelegenheid om mijn minion inpakpapier te gebruiken :heart_eyes:

43 likes

Dusss hoe was het?

1 like

Wow dit wil ik ook voor mijn neefjes, waar haal je dit?

Leuk, gefeliciteerd! Ik krijg ook een nieuwe functie op m’n werk maar moet het ook nog stilhouden tot na het arbeidsvoorwaardengesprek terwijl ik het eigenlijk over de hele afdeling wil roepen haha

1 like

Ik heb het een of twee jaar geleden bij de Primark gekocht
 ik denk niet dat het nog te koop is. Sorry :sweat_smile:
Maar Action en Primark hebben heel vaak Disney inpakpapier, misschien dat ze nu ook wat leuks hebben!

Oh ja, Primark is wel een goede om te gaan loeren. Thanks!

2 likes

Hahaha wat grappig! Ik ben dan altijd heel benieuwd wat dan typische Nederlandse uitspraken zijn, want als NL-er heb ik dat zelf dus niet echt door.

1 like

Ben echt zo eigenwijs dat ik vind dat ik alles zelf moet doen of oplossen. Maar man, wat kan een belletje met m’n moeder toch een wereld van verschil maken, ik was zo gestress en zag erg tegen dingen op maar ik voel me nu al duizend keer beter gelukkig. Deze week ga ik toch wel overleven

6 likes

Help hoe krijg ik mijn helixpiercing (met balletjessluiting) er zo snel mogelijk af :open_mouth::open_mouth::open_mouth: heb al een half uur staan draaien

Iemand de gouden tip??

Ik ga stuk
Ik ben skeer

Vind ik leuke uitdrukkingen haha.
Sowieso is er nog meer maar ik kan er even niet op komen.

7 likes

Ik heb door mijn opleiding van die latex handschoenen liggen
 Dat werkt echt fantastisch om piercings los te krijgen

3 likes

Woow het werkte direct!! Mega bedankt!! Anders was ik sowieso te laat gekomen

5 likes