Wat je even kwijt wilt #8

Hahaha de pakketbezorger kwam net. Ik woon vier hoog dus ik doe de deur altijd open en roep dat ik er aan kom, dan legt hij het gewoon binnen neer. Ik naar beneden, ligt er maar een pakje terwijl ik er twee verwachtte. Dus ik doe de voordeur open om te zien of het busje nog in de buurt was, zie ik hem helemaal aan het eind van de straat staan. Maar hij stapte net in en zag waarschijnlijk mijn hoofd (we hebben een trapje naar beneden voor de deur, dus onder straatniveau) want hij zette de bus in zn achteruit en crosst zo de hele straat achteruit weer terug hahah. En er was dus inderdaad nog een tweede. Maar dat wist hij al toen hij mijn hoofd zag, misschien had hij gewoon geen zin om terug te komen ofzo?

4 likes

Komkommer
Appel
En toen waren mijn ideeën op.

1 like

You can do it! Ik zal voor je duimen! :blush:

En wel heel lief van je vriend!

1 like

ben weer fanatiek aan het duolingoen maar het gaat altijd zo traag
 hoef niet 5 keer dezelfde zin te typen voordat ik het begrijp

2 likes

Ik heb gewoon blauwe lippen van de kou in mijn eigen kamer? Ondanks warme trui met capuchon op. Toch maar al de verwarming aangezet :fearful:

Oooomg ik heb een elektrische deken besteld. Zo’n lekker dekentje voor op de bank maar dan verwarmd. Decadent I know maar de verwarming haalt hier echt niks uit, die kan de hele dag loeien zonder dat het warm wordt. Dus nu kan hij uitblijven, kunnen mn plantjes in de vensterbank blijven staan en zit ik er toch warmpjes bij!

13 likes

Ik heb voor mijn eerste 2 assignments voor het moeilijkste vak van dit jaar (waar ik ook heel erg over twijfelde omdat ik het zo moeilijk vond) een 8,8 en een 10 :cry: Ik sta nu al een 9,3 :cry::cry: Ben zo gelukkig. Volgende assignment ben ik ook al mee bezig en dat snap ik al veel beter! Zo’n opluchting

40 likes

Ik heb net 1,5 uur (!!) met mijn oma gebeld :heart: Zo lief hoe blij ze daarvan wordt. Breekt wel een beetje m’n hart als ik dan merk hoe eenzaam ze verder is

26 likes

Gewoon bellen dat je het echt niet meer trekt, dan kun je meestal dezelfde dag wel terecht hoor! Ze hebben niet voor niks zelfs ‘s avonds etc een spoedlijn voor de tandarts. Ze hebben liever dat je dan overdag langskomt dan dat je die spoedlijn moet bellen. Want als die niet getrokken kan worden, moet je eerst ook nog een aantal dagen wachten bij de kaakchirurg. Dus ik zou echt even aandringen dat je eerder kunt komen!

1 like

Oké moet echt even blijven ademen. Lang geleden dat ik zó nerveus was. Ben zelfs voor vorige examens niet zo nerveus geweest maar wil het nu gewoon écht halen.

2 likes

Omdat ik minder vakken opneem dit jaar, voel ik eindelijk eens minder stress en dat is zo fijn. Ik heb ook echt veel vrije tijd nu
 Zo gek.

Gisteren kwam ik in een van mijn favoriete plantenwinkels (ja wat moet je anders he met die vrije tijd :wink:) en zag ik dat een paar plantjes er heel triestig bij stonden. 1 plant was normaal 19 euro, maar de verkoopster zei dat ik hem voor 9 euro mocht hebben. Toen zei ik “Hij is wel redelijk kapot, voor 5 euro doe ik hem mee” en ik heb hem meegekregen :sunglasses:. Nu in een nieuwe pot zetten en wat verzorgen en hopelijk komt hij er snel door :grin:.

En sterkte @DikkeKip met je hond :two_hearts:

22 likes

Kies trekken doet de tandarts. Kan als het grootste deel bovenhuids zit. Mijne zat onderhuids dus moest het laten snijden, dat doet de kaakchirurg. Ik zou dan eerlijk gezegd vrijdag sowieso geen m nemen, lijkt me niet echt goed als je gaat kauwen met zo’n open wond.

1 like

Ik liep net een rondje buiten en er is een blaadje via de bovenkant van mijn blouse naar binnen gevlogen en nu kriebelt die op mijn buik, hahaha. Ik ga maar naar de wc om het er uit te vissen.

6 likes

Ik dacht wel even alle tv-apparatuur te verplaatsen naar een nieuwe kast. Had er niet bij stil gestaan dat snoeren zĂł erg in de knoop konden raken (nee ik heb nooit een kerstboom dus ook geen lichtjes) en hoe gestoord je daarvan kunt raken. Op momenten voelde ik me net Lau. Kreeg er nog net geen aambeien van.

6 likes

Hahaha zit het godverredomme allemaal door mekaar gefrummeld?

4 likes

kreeg een grappig mailtje

I’m writing to ask if you would like to develop forumfeminarum.com as a full featured website?

lief maar is al geborgd

17 likes

Mijn vriend zit muziek te mixen en dat is gewoon zijn werk, maar hij heeft een werkkamer thuis en alles is gehorig hier, dus nu zit ie iets te mixen en ik hoor alleen maar boemboemboem, 100 keer hetzelfde dus ik kan me ook op niks anders concentreren. :confused: Goed excuus om een goede koptelefoon te kopen denk ik?

1 like

Dankjewel lieve @fysicus <3

Ik had een facebook berichtje gemaakt. Heel persoonlijk en lang getwijfeld of ik het zou moeten delen. Toch gedaan en inmiddels over de 50 reacties gekregen. Ook heb ik heel veel privé berichtjes en telefoontjes gehad. Ik vind het allemaal zó ontzettend lief! Echt heel erg fijn. Jullie allemaal ook nog heel erg bedankt voor alle lieve woorden <3

Vandaag gaat het redelijk. Vanochtend heb ik haar lopen zoeken. Toen kwam ik erachter dat ze er natuurlijk niet meer is
 Ik denk dat het nog lang moeilijk zou blijven, maar ik weet dat het beter zo is. En ik hoop maar dat ze op een plek is waar ze weer rond kan rennen en waar heel veel honden koekjes zijn haha :blush:

Klinkt net een dagboek zo, sorry :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Ja god godverredomme krijg de touwtering maar.

5 likes

Kijk is of ze er een van Belkin hebben het merk dat ze ook bij van die winkels verkopen als a mac etc. Die zijn wat goedkoper maar geen gezeur mee.