Is het gelukt?
Ik draaide hem soms zo lang de verkeerde kant op dat het balletje er veel te strak op zat. Moest ik vervolgens een tang gebruiken .
Pf ik heb zoān honger en ga straks uit eten, maar mān vriend is nog steeds niet thuis.
Is het gelukt?
Ik draaide hem soms zo lang de verkeerde kant op dat het balletje er veel te strak op zat. Moest ik vervolgens een tang gebruiken .
Pf ik heb zoān honger en ga straks uit eten, maar mān vriend is nog steeds niet thuis.
Ik ben doorgaans geen fan van kinderen maar de kindjes die vanmiddag bij mij kwamen kijken toen ik aan het verven was waren zo open en alles kon gewoon in hun wereld. Waarom zijn we allemaal niet zo?
damn you youtube autoplay⦠heb ik ineens JOCHEM MYJER in mn hoofd, ongevraagd. daar zou ik nou nooit een kaartje voor kopen. ja sympathieke kerel hoor maar zān werk is NIET voor mij.
Ja joh dat kan prima!
Ja, ik was ook zo verbaasd toen ik hoorde dat hij meer dan 30x CarrĆ© gaat doen. Ik trek die kerel echt niet langer dan een paar minutenā¦
Of een weerkaatsing in een raam dat iemand beweegt (opent of sluit), ik heb soms ineens van die lichtflitsen in de kamer van een flatgebouw 100 meter verderop waar de zon dan precies op staat.
Standaard s ochtends eentje. Op het werk is de koffie mega ranzig dus tenzij ik met collegaās ergens op het terras ga zitten is die ene kop koffie alles. Ik zou willen dat ik vaker lekkere koffie kon drinken!
Dat is zo verdrietig. Heel veel sterkte. X
Ja, zoiets inderdaad. Ik ben ook totaal niet bijgelovig/gevoelig voor paranormale dingen, maar het leek wel anders dan anders. Het zal echter ongetwijfeld iets verklaarbaars geweest zijn.
Hoii waarschijnlijk kom ik nu met iets wat jullie allaaang weten , maar via de site weynstag kun je insta storys bekijken zonder dat diegene dat ziet.
Ideaal om te stalken.
Thank me later joee.
Blegh buikpijn
Omg wat chill beste tip ooit
Ugh volwassen leven is echt klote. Moest collegegeld betalen vandaag en mān creditcard rekening. Samen 2800 euro. Krijg ik 's middags een brief van de Belastingdienst dat ik 633 euro zorgtoeslag moet terugbetalen van vorig jaar. Ik heb geen baan. Ik had zes weken wat maar kan niet blijven. Ik solliciteer maar word niet uitgenodigd. Ik weet gewoon even niet meer waar ik het zoeken moet.
Superkut, volwassen leven is inderdaad minder leuk dan het als puber leek
Je kan ook in gedeeltes terugbetalen aan de belastingdienst, mocht je dat willen.
Oh dat helpt idd wel. Thanks!
Ik heb thuis een superslome laptop maar die van mn werk is wel snel. Is het echt een no go om tijdelijk (als in: max 3 weken ofzo) vakantiefotoās op mn werklaptop te zetten om thuis een fotoboekje te maken en daarna alles te deleten? Ik kan āt echt niet inschatten haha, lijkt me niet dat ze zonder toestemming kunnen controleren wat er in mijn mappen staat? Maar heb echt geen idee wat wel/niet zou mogen