Wat je even kwijt wilt #8

Zou niet weten waarom niet. Gewoon doen!

1 like

Storiesig.com kan ook!

1 like

De afgelopen tijd is voor mij nogal roerig geweest, en sindsdien heb ik veel meer geschreven dan voorheen. Nu ben ik voor mezelf mijn “”“gedichten”"" aan het bundelen geweest en ik wil misschien weer gaan voordragen (tijd geleden wel eens gedaan) maar het is zo persoonlijk dat ik dat lastig vind, en ik ken ook niemand meer uit die periode via wie ik weer de podia kan bereiken. Maar aan mijn familie laten lezen vind ik ook niet voldoende want ik heb het gevoel dat ze dan vooral me willen ‘troosten’ over de minder positieve dingen die ik erin heb gezet. Maar daar zit ik eigenlijk niet op te wachten, want ik wil gewoon graag horen wat men ervan vindt en of er verbetersuggesties zijn etc. En er niks mee doen vind ik toch ook lastig. Dan is het zo voor niks of zo. Mwa ik weet niet haha

1 like

Als ik een screenshot maak van iemands Instagram story, krijgt diegene kan een melding? Nee toch?

Sinds kort wel helaas.

2 likes

Goed om te weten :open_mouth:

Er is een ff talk topic waar je spraak memos kunt uploaden. Misschien kun je daar een gedicht oplezen als een soort mini podium.

10 likes

Heb ik heel toevallig deze week nog gedaan! Precies hetzelfde verhaal en ze staan nu tijdelijk even op mijn werklaptop:)

Lijkt me geen probleem zolang je niet verwacht op staande voet ontslagen te worden😇

1 like

Ik moet naar de wc maar de grootste spin aller tijden bevindt zich tussen mij en de badkamer in. Echt een minuut geleden gespot. Ik wil huilen omdat ‘ie zo groot is en mijn vriend is pas over een kwartier terug.

2 likes

Dankje!

Neeee ik moest voor mijn moeder vandaag 4 speculaaspaketten halen op de markt want zij was aan het werk. Ik dat gedaan, mijn moeder blij want die dacht dat ik het zou vergeten. Breng ik net de pakketten, is er 1 pakket zwaar incompleet. Die teleurstelling van mijn ouders omg. Ik heb thuis gewoon nog die andere dingen liggen dus die breng ik morgen naar ze toe maar die willen ze dan weer niet aannnemen, en ze wil ook niet het incomplete pakket aan mijn broer geven. Argh, waarom had ik nou niet zelf door dat er een incompleet was. Grr

@Maestoso maar wat denk je dat de opleiding gaat doen? De deeltoets last minute verschuiven voor een student? Ik denk dat ze je gewoon een tweede poging bieden, een herkansing, en dat is dan je enige kans. Als je die niet haalt kun je naar de examencommissie stappen en krijg je waarschijnlijk ivm persoonlijke omstandigheden nog een kans.

Of je probeert het morgenvroeg gewoon, wellicht haal je het.

Hahahaha bij bakkerij t Stoepje. 10 speculaasmolens, 2 speculaasbrokken, een stuk gevuld speculaas en een zak kruidnootjes voor €6

3 likes

Alleen de molens waren aanwezig.
Dik afgezet dus ook

1 like

Maar je zegt dat je om 13 u pas helder wordt. Dus dan zou ik hem gewoon aan het begin maken.

Ik zou het gewoon proberen en anders voor de herkansing gaan en wel morgen even aangeven wat er speelt zodat het niet lijkt alsof je later met een smoes komt.

Ik voel me niet geweldig. Rare stekende pijn in mn borst. Wilde eigenlijk naar bed, maar bedenk me net dat ik naar het huis van een vriend van mij moet die in LA zit, omdat hij de pincode van zijn creditcard is vergeten en ik moet kijken of die al in de brievenbus ligt meeehhhhh.

1 like

Iedereen was zo lief. Ik denk dat ik na 1.5 jaar weer weet hoe het voelt om me oprecht fijn/blij te voelen. Sta natuurlijk wel bekend als feestcommissie (maar ik ben meer dan dat) en ik vind feestjes ook echt leuk maar wil ook gewoon me lekker in me vel voelen. Nu ga ik stoom atblazen bij de mexicaan. Xoxo emo trench (hadden wijn bij de meeting oke)

56 likes

Pff word de laatste tijd steeds jonger geschat en nu met mn korte haar heb ik al helemaal het gevoel dat mensen mij zien als een 12 jarige.

Kijk nou wat een gezellig thema ik per ongeluk vind:

(Vast al bekend haha, maar ik had m nog nooit gezien :sunglasses: :cherry_blossom: )

13 likes

Deze knapperd is over een paar weken van mij :heart::heart::heart:

80 likes