Wat je even kwijt wilt #8

Vandaag vond ik toevallig een hele hoop mislukte foto’s van de wedstrijd waar ik naartoe ben geweest. De man voor mij maakte echt geweldige foto’s uit de meest vreemde hoeken, maar die van mij zijn allemaal zo zielig geworden haha. Geen talent voor.

Die hoek? Wat dacht ik

8 likes

Mee eens, daarbij zou ik ook blindelings de instructies van mijn apotheker/huisarts/arts opvolgen, puur omdat ik een leek ben? Ik zou het eerder raar vinden om je dokter te vertellen dat je haar instructies niet kunt volgen i.v.m. een toets of deadline of wat dan ook. Naja goed, alles daargelaten, dat is inderdaad al geweest en als iemand om advies vraagt en daarmee dus al wel laat blijken dat ze begrijpt dat ze het anders had moeten aanpakken mag daar wel iets milder op worden gereageerd. Milder reageren hoeft mijns inziens geen afbreuk te doen aan de boodschap

8 likes

Ben het hiermee eens! En ik moet ook zeggen dat ik me er nooit van bewust ben geweest dat als mijn (huis)arts zegt ‘je moet dit en dit dan en dan nemen’, dat ik daar in kon ‘onderhandelen’? Die man/vrouw heeft er jaren voor gestudeerd en ik niet, en tuurlijk vraag ik wel dingen, maar ik zou nooit bedenken om te zeggen dat iets dan en dan niet uitkomt en dat ik het later wil nemen. Misschien ben ik ook een mak lammetje dan, maar ik voel me over het algemeen niet geroepen om tegen m’n dokter in te gaan. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat als gezegd wordt dat je dan en dan moet ophogen, je dat gewoon doet?

Edit: wat @anon53054661 zegt dus

4 likes

Nee ja, dan is de hoek ook heel raar voor mijn gevoel haha. Die man was gewoon een kunstenaar

1 like

@Maestoso Succes morgen, ik hoop dat het een beetje meevalt. En voor nu hoop ik dat je de reacties hier, die ik ook overdreven hard en onnodig vond, naast je neer kunt leggen en lekker kunt slapen.

13 likes

Fuck me ik zit broadway loves filmpjes te kijken en ik zou zo graag goed willen zingen (of Jeremy Jordan daten, is ook goed)

1 like

Voel me toch bekeken/alsof ik in de gaten gehouden word wanneer ik op een random moment in een gedeelde Doc werk en iemand online komt maar verder niks typt, soms stop ik maar gewoon totdat ze weer weg zijn haha werkt gewoon niet lekker, lees het maar als het af is!

4 likes

Ik heb dus ooit een ppt in docs gemaakt voor mij en een studiegenoot, en hij begon met me te communiceren via EEN SLIDE. Het was ZO ongemakkelijk en ik cringe iedere keer als ik eraan denk

14 likes

Ohhh dan is het ook leuk om als doel te stellen! Of misschien naar zowel het oude als het nieuwe stadion proberen te gaan haha. Wat voor luxe dingen krijgt het stadion dan?

1 like

Vet chill dat de Hema gewoon zakken chips heeft met 115 gram voor 50 cent. Blijft er tenminste niet een halve zak chips wekenlang in de kast liggen. Lays heeft ook kleinere zakken, dat weet ik, maar die zijn duur. Bepaal je maar beetje minder dan voor een 200 gram zak.

4 likes

Wat goed zeg, gefeliciteerd!

1 like

Ahh ik kijk dwdd terug en ik vind het zo leuk dat het team van Nijmegen gewonnen heeft haha, gun het de jongen die zo vaak antwoord gaf voor Nijmegen ook echt om te winnen.

3 likes

@Maestoso er wordt denk ik ‘een beetje’ voorbij gegaan aan de reden waarom je moe bent en de reden waarom je de medicatie hebt. Je hebt (veel) pijn en bent chronisch (erg) vermoeid. Dat is een andere situatie. Dan mag je natuurlijk vragen om aanpassingen en zou je juist gek zijn om adviezen van je eigen artsen niet op te volgen… als dat kans geeft op een kwalitatief beter bestaan! Sterkte met je tentamen!

17 likes

Het is zo koud in bed

Hahah wat escaleert er dan

3 likes

Ik was een beetje bang voor douanekosten bij een pakketje van $65. Heeft het bedrijf er een waarde van $12 op gezet. Bazen.

15 likes

China zeker? :smiley: Mijn telefoon was volgens de verpakking een speelgoedauto van 12 dollar haha.

1 like

Nee Singapore! F.U.N Lacquer, dus niet eens een of andere random seller van Ebay. Viel me echt mee.

2 likes

Ja oké, bedoelde eigenlijk Azië haha. Ik roep altijd China haha. Denk dat mijn telefoon ook niet uit China komt bij nader inzien maar een ander Aziatisch land hehe.

1 like

Voor mij voelt Singapore wel anders dan China of Japan ofzo. Geen idee waarom :joy: