Ik zou wel heen gaan voor het gesprek en dan proberen zo duidelijk mogelijk te krijgen wat de situatie op het werk daar nu is, en wat ze je zouden kunnen bieden tegenover wat je zelf verwacht/zou willen. Ik denk dat je dan een helderder beeld hebt om een beslissing te kunnen nemen.
ik zou mocht je terug willen heel goed onderhandelen over je contract. Denk aan zeer snel naar een vast contract gaan omdat je dan vastigheid hebt en zekerheid e.d.
En zeker omdat ze je benaderen om terug te gaan het beste eruit halen. En alles over het financiele stuk goed op papier laten zetten.
Ik heb het tegen mijn baas gezegd, ik brak naar het eerste woord alweer uit in tranen. Hij begreep mij volledig en ik moest het gaan bespreken met de leider van de kunstenaars. Volgens mij heb ik zitten hyperventileren net, ik kon alleen maar snel adem halen.
Kort gezegd denkt hij het niet dat het gaat werken om het aan te geven bij hun. Misschien voor een week en daarna verslonst iedereen het weer.
Mijn baas zegt dat ik iedereen moet aanspreken op het moment dat ik het zie gebeuren, als ze iets niet opruimen.
Overigens is deze mental breakdown niet alleen werk gerelateerd. Ik zit de laatste tijd gewoon niet lekker in mn vel en dat kwam er door dit incident ff allemaal uit.
Zo ik ben vandaag even mijn motivatie kwijt. Gisteren ging zo goed, heb zoveel kunnen afronden. Maar vandaag wil het even niet.
Hahaha ahw. Maar heb je nooit het idee dat je er wat aan had? Dingen als enzymkinetiek en afbraak van medicijnen enzo is toch best wel wiskunde B-ig?
Bij mij komen douchen ♀️
Oh die droom over wiskunde ken ik. Ik ben echt zoo slecht in wiskunde maar op mn opleiding zat ik in het laatste jaar dat er niet persee een voldoende voor moest halen. ( een 5 was genoeg geloof ik of je moest bij een ander vak een 7 halen zoiets)
Maar ik heb vaak gedroomt dat er iets mis is gegaan en ik het opnieuw moet doen.
Terecht, wat een onzin! Ik had laatst iets soortgelijks bij het boeken van een vakantie. Ik heb geboekt, betaald en mijn gegevens bij ‘reiziger 1’ ingevuld. En toch wordt mijn vriend als hoofdboeker gezien??
Dit is net als de weledelgestrenge heer, wie was hier dat ook alweer
Ik heb wel studiegenoten nu die bijv. instromen van hbo of een andere bachelor en daardoor nooit vwo wiskunde B (havo wis B of wis A) gehad hebben en die kunnen dit vaak niet, vandaar.
Goed dat je het hebt aangekaart bij je baas! En heel rot dat je je niet zo goed voelt, logisch dat zo’n incident er dan voor zorgt dat je moet huilen en hyperventileren. Ik hoop dat je snel beter in je vel zit en je misschien een beetje kan uitrusten in het weekend.
Ik ga vandaag naar de kapper! Ondanks dat ik alleen de puntjes laat knippen kan ik daar echt van genieten
zowwww ik verplaats deze post ff naar FEMINISME hoor
nee grapje hoor. klootzakjes.
Hoe gaat dit bij homosexuele stellen. Ik ben hetro maar ik zou hierdoor uit protest met een vrouw willen trouwen.
Heb je een computer of laptop in huis? Dan kun je die toch gewoon aansluiten aan het modem? Daar hoef je niet per se een extra pc voor te hebben lijkt me! Of begrijp ik je nu verkeerd haha?
Oh shit! Dat is wel onhandig! Hebben jullie toevallig een spelcomputer in huis? Xbox, PlayStation etc. Daar zit wel altijd een ethernet aansluiting op als het goed is.
Oke ik blijf forever single. Baas in eigen rekening!!
Balen. En nu?
Kun je niet je telefoon als hotspot gebruiken en dan testen of je laptop het daarop wel doet? Dan sluit je ook uit dat het aan je laptop ligt, en dat het dus wel aan de wifi moet liggen, toch?
Het was toch ook super lang zo met de waterschapsbelasting ( of iets anders?) ofzo dat alleen een man dat mocht betalen. Dus dan moest een alleenstaande moeder haar zóón het laten betalen, omdat zij niet gerechtigd was. WTF