Wat je even kwijt wilt #8

Laat 'm lekker een nieuwe kopen, zo duur zijn die dingen niet. Vind ik dan.

7 likes

Toch altijd een dilemma of ik op tijd naar bed ga zodat ik genoeg slaap krijg, of dat ik langer opblijf omdat ik gewoon weiger te accepteren dat deze dag alweer voorbij is

3 likes

Iemand heeft net een afspraak voor morgen afgezegd, hierdoor begint mijn dag pas om 13:15 ipv 10:30 :clap:

9 likes

Nou sgat, speciaal voor jou is er RTL XL. Kunnie het lekker terug kijke

Wil je dat hij langskomt? Dan kan ie t komen halenā€¦ en anders zou ik het gewoon lekker laten doen, hij heeft vast al een nieuwe

Best een ideeā€¦ Wel heel eng :grin:

1 like

@Matilda
Ik heb het hele filmpje gekeken, duurde wel wat lang haha

Hoeveel is het tijdsverschil met hier eigenlijk?

Ik snap niet dat Brace niet een riant inkomen verdient aan hoevaak ik zijn nummers afspeel

12 likes

Wat is opstaan terwijl het nog donker is toch vreselijk

10 likes

Eens. Maar goedemorgen!

1 like

Waarom zou je op dit tijdstip met een stinkende Turkse pizza in de tram gaan zittenā€¦

5 likes

Ik ben sjaggie en ben moe en mijn collegaā€™s zijn veel te wakker.
Ik hoef niet te weten hoeveel garages je hebt.

Ik voel me altijd zon aansteller als ik me ziek meld. Zeker bij menstruatieklachten. Maar ik merk dat ik bijna tegen mijn grenzen aanzit.

6 likes

Pfff ik ben me ook nog een potje moe :sob:

2 likes

Vandaag weer werken :sob::sob::sob::sob: back to reality

Haha snap ik. Ik denk dat er hier best wel meiden zijn die het leuk vinden om te horen. Voel je niet verplicht hoor maar mocht je geen podium kunnen vinden en het toch kwijt willen dan is het misschien een optie.

2 likes

Oohh wat kut. Geld kan zo stressvol zijn :frowning: Weet niet waar je woont maar als je in de randstad woont kan ik je misschien aan een tijdelijk baantje (werkplekken tellen) helpen om even geld te verdienen, ik deed het zelf toen ik ook een vaste baan zocht en mā€™n huur moest betalen haha. Let me know!

Turkse pizza is altijd lekker :heart_eyes:

5 likes

Jan de Hoop feliciteert de weerman met de verjaardag van zijn moeder op het ontbijtnieuws. Ze is 77 jaar geworden.

34 likes

Hahaha ja ik hoorde het ook :joy:

1 like