Wat je even kwijt wilt #8

Bijna weekend!

1 like

Ik mag eindelijk weer beginnen met sporten volgende week!! Eindelijk :sob:
Maar 1 keer maar het is iets, ben zo blij

4 likes

Ik hoop echt dat ik zo genoeg tijd heb om bij Weesperplein een broodje te halen, die mensen zijn zo lief en als ze dan vragen “Wil je der een beetje boter op?” word ik echt overspoeld door een gevoel van verkregen moederliefde

11 likes

Ik zit hier ook echt over na te denken en kwam tot het volgende:

Ze kijken naar je beginschuld, tenzij je echt grote aflossingen hebt gedaan tussendoor, dan kunnen ze evt naar een tussenstand kijken. Je moet 8% (? rond dit percentage) eigen geld inleggen bij het kopen van een huis (dus 8% van het aankoopbedrag). Wat wij gaan doen is dus sowieso sparen zodat we aan dat geld komen en evt nog aflossen van de studieschuld als dat lukt.

@Bertie Gefeliciteerd!! :balloon::birthday:

@Bertie Gefeliciteerd!!

1 like

ARGH de collega’s uit een ander land moeten wat maken en gaan aan ons de specificaties vragen. Ja euh het is van jou, wij zorgen alleen voor de installatie, jullie moeten het design maken?!??

Voel me zo een downie. Ben gisteren avond om 19.00 naar bed gegaan en pas wakker toen mn wekker ging om 6.30, dag ervoor ook zoiets. Hoe moet ik ooit een leven naast fulltime werken/stage lopen overhouden als ik zo moe ben telkens.

5 likes

Dit zag ik gisteren ook ineens bij mezelf, schrok me dood! Wel toevallig zeg. Drink ook alleen maar water dus waarom? :cry: Is doorschijnen erg?

Ze kijken niet naar een tussenstand. Stel je oorspronkelijke schuld is 10.000 en je hebt een keer 2.000 afgelost, maken ze er 8.000 van. Ze houden niet je tussenstand aan als die buiten die 2.000 na enkele jaren aflossen nog maar 4.000 is. Het maandelijkse bedrag dat jij betaalt komt namelikk voort uit die 8.000.

2 likes

Ik probeer me al 3 kwartier af te melden voor therapie maar ze zijn gewoon niet bereikbaar. En nu begint mijn therapie en weet niemand er iets van en ik voel me sowieso kut dat ik me afgemeld heb maar ik ben zó moe.

1 like

Hahahahaha why echt. Ok ja er staan ook vage dingen bij, goeie eerste indruk krijg je zo haha

Ik wil slapen. Wie nog meer ?

1 like

deze hier

1 like

Lekker op de bank ploffen met een kopje thee

1 like

What the actual fuck, dat je niet goed bent voor zijn status??? Wat is dit voor rare jongen? Ik zie nu echt zo’n gladjanus voor me. Weg met die handel

2 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Ik zou hier echt niks van zeggen. Het zou beneden mijn waardigheid zijn om daarop te reageren.

Alle contacten met hem verbreken, ver uit de buurt blijven! Deze man is een glimp van jou niet eens waard!

6 likes

Eens

1 like

Het leed dat (winter)jas kopen heet weer begonnen. Wil er niet uitzien als een opgepompte bodybuilder, maar heb het snel koud dus moet warm. Liefst ook met capuchon aangezien ik moet fietsen. En betaalbaar. Iemand suggesties? Mag ook voor tussenjas. Had wel een leuke gezien van imitatiebont maarja, krijg je die dingen ooooit droog als je ermee door de regen moet? #noob☝️