Wat je even kwijt wilt #8

Hahaha, ja dat kan toch en is niet raar hoor! Ik kan me trouwens soms echt ergeren aan super uitbundige mensen

2 likes

Grappig hoe zo’n beeld dan gevormd wordt. Sorry! Herken ik idd, ik haat dat soort spontaan gedoe. Brrr blijf uit m’n buurt.

2 likes

Hahahah in dat laatste herken ik mezelf ook. Ik ben daarnaast nog houterig ook :joy:

1 like

Kan ik me voorstellen! Ik ben zelf nooit jaloers, maar blijkbaar deze keer ineens wel? Schrok er gewoon echt van. Zal wel door z’n vreemde taalgebruik zijn, hij zei dat ie een jaar geleden aan het daten was met een meid maar dat kan niet want we hebben al ruim een jaar een relatie. Dus het kan helemaal niet dat hij toen vreemd is gegaan of wilde :joy:

1 like

Ik heb net het tweede boek uitgelezen van een serie met drie boeken en het eindigde met zo’n kut cliffhanger. Maarja ik ga zolaat ook niet meer aan het derde boek beginnen :sweat_smile:

2 likes

Tuurlijk wel!! Het verhaal zit op jou te wachten hup!

7 likes

Hahah nee, ik moet morgen vroeg uit mn bed om te gaan leren :roll_eyes: Dus dat gaat hem niet worden

Om te leZen zul je bedoelen :nerd_face::heart:ļø

3 likes

Pff maar het nieuwe boek heeft ook weer 300+ bladzijdes dus daar ga ik sowieso niet aan beginnen nu :joy:

1 like

Ik heb dus 2 koffie op vandaag. Ik kan dus de rest van mn leven niet meer slapen.

4 likes

Ik ben een playlist aan het maken met italo disco en synthpop enzo op YouTube en ik voel me een echte dj

2 likes

Ik zou er zeker wat van zeggen (voornamelijk dat hij een eikel is want zoiets zeg je gewoon niet) en daarna het contact verbreken. Wat een klootzak joh

4 likes

@Krabsalade Even benieuwd, bij welke gast deed Jeroen Pauw een beetje ongemakkelijk? Of was het een algemene observatie. Ik herken het ook heel erg en dan kan ik uitzending gemist kijken en ahhhhh jaaaa zeggen :see_no_evil:

1 like

Ik zou niks zeggen, iemand die zulke debiele dingen zegt en je zo behandelt daar ga je geen bevredigend antwoord van krijgen. Waarschijnlijk kwetst hij je alleen maar meer want het doet hem blijkbaar erg weinig hoe jij je bij dingen voelt. Sowieso contact verbreken! Sterkte, is echt kut :heart: er is ook een breakup topic waar je misschien wat aan hebt.

6 likes

Ik wilde zo graag een kaasbroodje halen maar ze hadden ze nog niet bij de kiosk :frowning: nu hoop ik dat ik mn overstap mis dan ga ik het om Arnhem wel halen

Als je hart al meerdere keren door hem is gebroken zou ik zeggen: laat het. Je schiet er niets mee op en aangezien het een lul is, gaat hij vast een antwoord geven waar je toch geen vrede mee zal hebben.

3 likes

Godver nu heb ik zin in een kaasbroodje (die van de Hema :drooling_face:).

1 like

Oh heb m nog nooit gehad van de Hema!

Zit er nu aan te denken om expres mn trein te missen… :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ga voor het eerst in 4 maanden weer sporten :grin: zoveel zin in

11 likes

Goed bezig, zet hem op :muscle:

1 like