Wat je even kwijt wilt #8

Ik heb last van midgnight munchies en eet nu een krentenbol in bed

1 like

Ik heb dus 2 koffie op vandaag. Ik kan dus de rest van mn leven niet meer slapen.

4 likes

Haha, same. Ik dacht dat het ergens anders aan lag, maar het zijn die twee kopjes koffie :joy:

2 likes

Ik ben een playlist aan het maken met italo disco en synthpop enzo op YouTube en ik voel me een echte dj

2 likes

Ik zou er zeker wat van zeggen (voornamelijk dat hij een eikel is want zoiets zeg je gewoon niet) en daarna het contact verbreken. Wat een klootzak joh

4 likes

@Krabsalade Even benieuwd, bij welke gast deed Jeroen Pauw een beetje ongemakkelijk? Of was het een algemene observatie. Ik herken het ook heel erg en dan kan ik uitzending gemist kijken en ahhhhh jaaaa zeggen :see_no_evil:

1 like

Ik zou niks zeggen, iemand die zulke debiele dingen zegt en je zo behandelt daar ga je geen bevredigend antwoord van krijgen. Waarschijnlijk kwetst hij je alleen maar meer want het doet hem blijkbaar erg weinig hoe jij je bij dingen voelt. Sowieso contact verbreken! Sterkte, is echt kut :heart: er is ook een breakup topic waar je misschien wat aan hebt.

6 likes

Ik wilde zo graag een kaasbroodje halen maar ze hadden ze nog niet bij de kiosk :frowning: nu hoop ik dat ik mn overstap mis dan ga ik het om Arnhem wel halen

Als je hart al meerdere keren door hem is gebroken zou ik zeggen: laat het. Je schiet er niets mee op en aangezien het een lul is, gaat hij vast een antwoord geven waar je toch geen vrede mee zal hebben.

3 likes

Godver nu heb ik zin in een kaasbroodje (die van de Hema :drooling_face:).

1 like

Oh heb m nog nooit gehad van de Hema!

Zit er nu aan te denken om expres mn trein te missen… :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ga voor het eerst in 4 maanden weer sporten :grin: zoveel zin in

11 likes

Goed bezig, zet hem op :muscle:

1 like

Bijna weekend!

1 like

Ik mag eindelijk weer beginnen met sporten volgende week!! Eindelijk :sob:
Maar 1 keer maar het is iets, ben zo blij

4 likes

Ik hoop echt dat ik zo genoeg tijd heb om bij Weesperplein een broodje te halen, die mensen zijn zo lief en als ze dan vragen “Wil je der een beetje boter op?” word ik echt overspoeld door een gevoel van verkregen moederliefde

11 likes

Ik zit hier ook echt over na te denken en kwam tot het volgende:

Ze kijken naar je beginschuld, tenzij je echt grote aflossingen hebt gedaan tussendoor, dan kunnen ze evt naar een tussenstand kijken. Je moet 8% (? rond dit percentage) eigen geld inleggen bij het kopen van een huis (dus 8% van het aankoopbedrag). Wat wij gaan doen is dus sowieso sparen zodat we aan dat geld komen en evt nog aflossen van de studieschuld als dat lukt.

@Bertie Gefeliciteerd!! :balloon::birthday:

@Bertie Gefeliciteerd!!

1 like

ARGH de collega’s uit een ander land moeten wat maken en gaan aan ons de specificaties vragen. Ja euh het is van jou, wij zorgen alleen voor de installatie, jullie moeten het design maken?!??