Online shoppen is je vriend. En morgen 20% korting bij veel webshops!
Heel veel sterkte
haahaha ik vind het wel cute eigenlijk
Ik heb sinds net het vermoeden dat hier iemand zit die ik âkenâ, maar ik weet niet hoe ze hier heet
@Bennielava heel veel sterkte
@zwaardvis Dat is echt een moeilijk dillema. Ik zou dan denk ik voor het duurste paar gaan ivm met de korting.
Weer enorme opruimwoede vandaag. Zooooveel dingen weggedaan en ik ga heel mân kamer opnieuw indelen
Ik moet vandaag nog de keuken en bijkeukens dweilen, boven opruimen, was opruimen, strijken, naar het dorp en douchen. Ik kan voor mezelf alleen geen nuttige volgorde bedenken dus zit al een half uur aan tafel niks te doen. Goed bezig Jessica.
Net bij de fysio geweest omdat ik echt kapot ging, kon mân nek niet naar rechts bewegen zonder door de grond te gaan
Hij heeft me gekraakt en ineens kan ik zonder pijn bewegen? Deze mensen verrichten echt wonderen
Ik heb echt geen zin meer ik vind de vrijdag zo kut altijd
En heb gister 2 glazen wijn gedronken en ik ben er gewoon een beetje brak door pfff
Oke jullie hebben echt niks aan deze info maar als ik het ergens schrijf typ dan doe ik het eerder. Ik ga het in deze volgorde doen:
- dweilen waar nodig
- boven opruimen
- douchen ed
- naar het dorp
- strijken en was opruimen
Dan weten jullie dat hè joeeee
Succes ď¸:heart:ď¸
Hehe ik was Outlanders aan het kijken en daar werd âbastardâ vertaald als âneukfoutâ. Dus ik was aan het grinniken bij een superserieuze scène
Godver ik raak van alles nu hard in stress, zit om alles te janken en ik voel me zo kut. Gadver dit heb ik al lang niet meer gehad. Ik loop al 2 dagenlang iedereen keihard af te snauwen omdat niemand iets goed kan doen. Blegh beter stopt dit snel, ik wil geen bitch zijn.
Doe een bindende poll in Persoonlijke vragen
Ohhhik heb net een super deluxe welness suite geboekt bij Van der Valk en neem zondag mn vriend daar naartoe als verassing Laatste nachtje weg voordat de kleine er is!!
Samenvatting
stimmt
Het was ter ere van zijn 40-jarig jubileum daar! Zou niet zomaar mân vaders werk partycrashen haha.
Zalando heeft de keus al voor me gemaakt haha, van de adidas is mijn maat uitverkocht
Wodka spa rood met limoenschijfjes ď¸
Yassss skinny bitch