Wat je even kwijt wilt #8

Voel me zo een downie. Ben gisteren avond om 19.00 naar bed gegaan en pas wakker toen mn wekker ging om 6.30, dag ervoor ook zoiets. Hoe moet ik ooit een leven naast fulltime werken/stage lopen overhouden als ik zo moe ben telkens.

5 likes

Dit zag ik gisteren ook ineens bij mezelf, schrok me dood! Wel toevallig zeg. Drink ook alleen maar water dus waarom? :cry: Is doorschijnen erg?

Ze kijken niet naar een tussenstand. Stel je oorspronkelijke schuld is 10.000 en je hebt een keer 2.000 afgelost, maken ze er 8.000 van. Ze houden niet je tussenstand aan als die buiten die 2.000 na enkele jaren aflossen nog maar 4.000 is. Het maandelijkse bedrag dat jij betaalt komt namelikk voort uit die 8.000.

2 likes

Ik probeer me al 3 kwartier af te melden voor therapie maar ze zijn gewoon niet bereikbaar. En nu begint mijn therapie en weet niemand er iets van en ik voel me sowieso kut dat ik me afgemeld heb maar ik ben zĂł moe.

1 like

Hahahahaha why echt. Ok ja er staan ook vage dingen bij, goeie eerste indruk krijg je zo haha

Ik wil slapen. Wie nog meer ?

1 like

deze hier

1 like

Lekker op de bank ploffen met een kopje thee

1 like

Wat doen jullie met afgetrapte* schoenen? Ik ben zo’n basic bitch die als iets bevalt het nog een keer koopt. Dus ik heb nu van de volgende schoenen een nieuw en een oud paar: Dr Martens, Clarks desert boots en lage All Stars.

De All Stars houd ik omdat ik dat wel fijn vind voor klussen, feestjes waar je vies wordt, etc. Maar die Clarks trek ik echt nooit meer aan en ik kies ook liever m’n nieuwe Dr Martens omdat die oude me te wijd zijn geworden…

*Ze zijn gebruikt, maar niet heel lelijk omdat ik er heel zuinig op ben geweest en ze goed heb verzorgd.

1 like

What the actual fuck, dat je niet goed bent voor zijn status??? Wat is dit voor rare jongen? Ik zie nu echt zo’n gladjanus voor me. Weg met die handel

2 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Ik zou hier echt niks van zeggen. Het zou beneden mijn waardigheid zijn om daarop te reageren.

Alle contacten met hem verbreken, ver uit de buurt blijven! Deze man is een glimp van jou niet eens waard!

6 likes

Eens

1 like

Het leed dat (winter)jas kopen heet weer begonnen. Wil er niet uitzien als een opgepompte bodybuilder, maar heb het snel koud dus moet warm. Liefst ook met capuchon aangezien ik moet fietsen. En betaalbaar. Iemand suggesties? Mag ook voor tussenjas. Had wel een leuke gezien van imitatiebont maarja, krijg je die dingen ooooit droog als je ermee door de regen moet? #noob☝️

@Maison wil je graag 50 posts :stuck_out_tongue:
@anon44204370 ik heb zo’n grafhekel aan fluiten brrr

5 likes

Ja inmiddels heb ik ze maar zie nog geen andere topics ? :rofl:
Ik was altijd Uber op elle dus ben geen irritante rookie hoor ahahah

Ik geef ze vaak weg. Er zijn altijd vriendinnen die ze wel willen hebben en anders doneer ik ze bij de kringloop. Vooral met merkschoenen.

Je moet het ergens aanvragen als je de 50 topics hebt gehaald dacht ik! Zal het even mee opzoeken.

1 like

Vandaag is de eerste dag deze week dat ik uitgerust wakker word, eindelijk. Nu een kop koffie aan het drinken, zalig :coffee:
En ik had deze week gezeik met de paar dagen dat ik gewerkt had bij de opzet van een nieuwe kledingwinkel. Volgens hen had ik 1 van die dagen niet gewerkt terwijl dat wel zo was. De vrouw op het interimkantoor heeft het dan in orde gebracht voor me en nu zie ik dat ik 3 uur teveel uitbetaald ben. Mij horen ze niet meer hoor haha.

9 likes

Je moet je toegang aanvragen. Maar aangezien je de afgelopen 2 uur ongeveer 50 posts hebt geplaatst wordt je aanvraag niet goedgekeurd denk ik. Dit is een beetje posten om het posten om maar voldoende posts te hebben namelijk.

3 likes