Wat je even kwijt wilt #8

Landelijke omgeving met een stukje bos haha. Op zich zou het wel goed te doen zijn als je een auto hebt. Want dan kun je gewoon de afslag van de snelweg nemen. En dan is het nog gewoon een stukje door landschap met wat boerderijen en that’s it.

Voor het bedrijf is de omgeving ideaal. Alleen voor het ov dus niet echt.

1 like

Ik heb ook ooit gewerkt op een plek waar geen ov reed. Toen heb ik gewoon een klein autootje gekocht. Is leasen ook geen optie? Of een scooter ofzo? Ik gun het je zoo

1 like

Scooter kan ik ook niet mee over de snelweg. Het zou dat laatste stuk wel sneller kunnen maken. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of het een goed plan is om een scooter gewoon op een station te zetten?

Leasen weet ik eigenlijk niet. Het is geen vast contract. Weet niet of dat nog meespeelt. Dat ga ik wel opzoeken.

@Matilda bij mijn oude werk moest ik 2 bussen nemen (bij elkaar 45 minuten reistijd, 10 minuten wachten tussendoor) en dan nog een kwartier lopen. Dat was wel te doen. Een half uur fietsen maakt me ook niet zoveel uit maar een uur is best lang inderdaad. En dan ook nog door het bos in het donker. Dat vind ik persoonlijk ook niet echt chill in mijn eentje. Tuurlijk heb ik dat wel eens eerder gedaan maar iedere dag is wel anders.

Ik heb diegene een berichtje gestuurd of er mensen zijn die dan zouden kunnen carpoolen of me vanaf het station mee kunnen nemen. Dus hoop dat ik daar morgen ofzo een antwoord op krijg.

3 likes

Op de meeste stations heb je wel iets van een stalling of fietskluisjes, wie weet is dat een optie

1 like

Oh dat wist ik geeneens. Aan die kant van het station kom ik nooit dus zou het begod niet weten of ze daar iets van hebben. Neem normaal altijd de andere uitgang. Ik ga het uitzoeken of dat zou kunnen.
Thanks in ieder geval voor het meedenken!

1 like

wow ik mis de oude tijden van VS, toen gisele, adriana en heel die groep nog de IT GIRLS waren

1 like

Mijn vriend vertelde dat een meisje van z’n werk hem een beetje leuk vindt. Laatst was ze een half uur eerder vrij en zeiden ze elkaar gedag. Toen hij later buiten kwam, stond ze er nog want ze had de bus gemist en moest nu een uur wachten “oke doei, ik ga naar huis” (wilde ze niet gewoon dat ie haar weg bracht?)

En vandaag vroeg ze tot hoelaat hij morgen moest werken (14.00 uur). Zij moest dan pas beginnen dus ze wilde vragen of ze wat eerder kon beginnen. Zegt ie: als jij eerder gaat beginnen dan kan ik ook wel eerder weg :joy:

Heel gemeen om haar uit te lachen, maar ze moet gewoon van m’n bezette vriendje afblijven!

34 likes

Ik snap het stalking element niet zo geloof ik.

1 like

Ik heb gisteren bericht gehad dat ik begin december dr sleutel van mn nieuwe huis krijg. Vandaag ga ik kijken voor een vloer en raambekleding. Ben te excited om verder te slapen.

35 likes

Hmm verkeerde woordkeuze, maar ze zit gewoon achter hem aan

Jaaaa hij is vanochtend geboren! Vannamiddag hopelijk op babybezoek :blush:

51 likes

Gefeliciteerd!! Veel plezier bij je neefje vanmiddag :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerdddd!

1 like

Ik ben altijd zo enthousiast en druk in de ochtend en zit dan vol inspiratie. Zit hele verhalen tegen m’n vriend te lullen terwijl hij nog half slaapt :sweat_smile:

Gefeliciteerd met je neefje!

1 like

Ben op weekend weg met werk, ONDERGOED VERGETEN…

20 likes

@BiloxiParish, wellicht is zo’n service als Greenwheals een optie voor je. Ik verwacht dat je dan na 4 weken van je eerste salaris een mini autootje kunt kopen dus het zou maar voor korte tijd zijn.

2 likes

Gefeliciteerd met je neefje!

1 like

Dat je al 3 mensen gezien hebt ! Ik lig nog in bed

17 likes

Hi @Lula @Mhysa @Nescio @boemboem ik heb gisteren toegang gevraagd voor de members only topics, maar ik heb nog niks gehoord. Kunnen jullie mij verder helpen? :blush: