Wat je even kwijt wilt #8

Ja ik ben op het moment echt aan het ontdekken wat ik allemaal kan/durf als ik echt op mezelf aangewezen ben, ik ben bijvoorbeeld afgelopen weekend ook voor de eerste keer alleen gaan stappen. Super spannend maar ik merk dat ik die spanning nodig heb in mn leven dus ik ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen

12 likes

Goddamnit net voor het eerst ever m’n wenkbrauwen laten verven. Ze zijn zo donker. Maar wel fleeky van vorm. Blijft die vorm en wordt die kleur wat minder heftig? Then me happy

1 like

Leuk om te horen dat het foutje toch nog goed uitpakt haha! Ik heb nu m’n sample van molecule op en ik vind die andere veel rijker qua geur.

1 like

Ja ze worden als het goed is wat lichter! Vind het ook altijd te heftig als ze net zijn gedaan haha, maar trekt snel bij :blush:

Wel een goed gesprek gehad. Ik hoor het maandag! Dit weekend alles nog maar even laten bezinken.

Haal ik mijn fiets net van het slot, knal ik keihard mn kop tegen een ijzeren buis. Dikke bult recht op mijn voorhoofd. Mooi! :woman_facepalming:

2 likes

Leuk! Ik heb alleen maar goede ervaringen met srprs.me!

1 like

Spannend! Vast contract opzeggen is natuurlijk wel een ding, maar als je bij je huidige baan niet meer lekker zit, en het daar leuker zou kunnen hebben (en misschien omdat het kleiner is ook wel meer verantwoordelijkheden en kans op groei?), gewoon doen!

Awh! Iedereen heeft van die dagen hoor, niks raars aan! En kleine dingen die jezelf enorm opvallen zoals pluizig haar of puisten vallen jezelf 300x zoveel op als een ander hoor. Ik denk soms ook van jezuschristus wat een lelijk mens als ik in de spiegel kijk, maar als ik eenmaal op straat loop is het echt niet dat mensen dat ooit zou opvallen. Qua kleding, trek iets aan waar je je comfortabel in voelt, boeiend of het fashion is, gewoon lekker black on black is altijd goed!

En ik ben ook ongesteld en op Mn lelijkst en Mn moeder zit tegenover me, dus wie weet in welke staat ik straks weer wordt vastgelegd :slight_smile:

4 likes

@Madrid ja megaongesteld. Ik had vandaag, dom genoeg, ook mijn strakste spijkerbroek aan dus het voelde alsof mijn baarmoeder ieder moment uit die cocon van spijkerstof kon knappen. Maar inmiddels lig ik in mijn zachtste joggingbroek op de bank te bedenken wat voor lekkers ik zal eten (maar geen inspiratie wat wel jammer is)

3 likes

Ik ging net de auto ophalen bij de garage en die vent werd bijna boos “JULLIE ZOUDEN DE AUTO MORGEN PAS OPHALEN”. Haha mag ik dat ff zelf bepalen? De auto was verder gewoon klaar en stond netjes buiten dus ik snap het probleem niet?

13 likes

Ik ga zo sporten met vriendinnen en daarna gaan we alles er weer aan eten bij een pannenkoekenhuis. Hartje voor mijn friends :heart:

3 likes

Wat had je precies afgesproken dan?

Super leuk, geniet ervan! Ben benieuwd waar je heen gaat
 :biggrin:

1 like

Ik zal hem trouwens dan gewoon nog een keer opnieuw bestellen als het 20% korting is op alles

Ja huphuphup, de schaar erin en een pittig rood kleurtje. :laughing:

5 likes

Ik ga wel even fladderige tuniekjes en 3 kwart leggings voor je zoeken.

7 likes

Mijn vriend kennende was het iets van “we halen de auto straks of morgen op” dus ja :joy:

Huh ik lees er nergens wat over?
Ohh op AT5 staat wel wat zie ik.

@anon44204370 heb je nog die date gehad?

Ja ik vind dit ook nergens op slaan :roll_eyes: De bezuinigingen komen vanuit Den Haag, ga dan op het malieveld protesteren