Wat je even kwijt wilt #8

Alle aanvragen worden met de hand goedgekeurd en wij forummen, naast moderator zijn, ook nog voor ons eigen plezier. Dus een beetje geduld graag. Sowieso krijgt iedereen binnen 3 dagen een reactie.

1 like

Heeft iemand hier ervaring met internet en tv via NLE? Ik zit te denken over te stappen van Ziggo naar NLE. Heb daar ook mijn energie ed van namelijk.

1 like

Ik ben op tijd opgestaan zodat ik zo meteen als de gym opent aan de slag kan :sunglasses:

8 likes

Ik voel me niet zo lekker en m’n vriend is nu tosti uit de pan aan het maken <3

12 likes

Mijn man kan je hier wel antwoord op geven.
Ik snap het zelf ook niet.

Ik vind het zo stom, maar ik ben jarig en zit alleen in Zweden in ivm stage, maar ik heb er zo’n moeite mee dat ik alleen ben. Ik had gedacht dat het wel prima zou zijn, maar mijn moeder belde me net en nu zit ik compleet jankend op m’n kamer… Het is maar een verjaardag, dus ik snap niet dat ik er moeite mee heb

2 likes

Gefeliciteerd! He wat rot. Ga je nog wel wat leuks doen vandaag? Heb je daar al wat vrienden kunnen maken? Het is ook niet leuk om zo ver weg van iedereen te zijn dan.

Ik zit in een soortgelijke situatie. Mijn vriend wordt elke zondag geappt; ‘oh kan ik meerijden? Zie dat je ook om 10:00 begint!’ ‘Zal ik starbucks voor je halen?’

Ik heb al zóvaak aangegeven dat ik het niet leuk vindt, vooral ook omdat dat meisje echt gemeen is tegen mij. Ze laat mijn bloed koken. Maar alsnog laat hij haar meerijden ugh
Gelukkig had ik dr laatst wel ff goed tuk hahaha dat voelde zo goed.

Ugh internet van de woningbouw ligt er álweer uit. Echt al de 3e keer deze week. Heel irritant.

Dank je wel! Ik ga denk ik naar een autumn fair dat ze hier hebben, wat mij eerst heel leuk leek, maar nu ben ik bang dat ik het straks lastig ga vinden dat ik allemaal groepen mensen ga zien en stelletjes terwijl ik alleen ben. Ik ben er ook nog maar een week, dus ken nog niemand

Oké ik ben dus bezig met een nieuwe internet- en tvprovider te kiezen en echt alles heeft slechte recensies??? Ik weet echt niet meer wat ik nu moet kiezen :joy:

Gefeliciteerd! Gewoon gaan en niet nadenken over groepen mensen. Die autumn fair klinkt heel leuk om over te struinen en gewoon op je gemakje rond te kijken!

3 likes

Ahh ik baal echt. Ik heb gisteren iets besteld bij Douglas en zie dat het vandaag met 25% korting is. :disappointed_relieved:

Er hangt echt een verschrikkelijke putlucht in huis? Word er gewoon misselijk van. Het lijkt uit de toiletten te komen…

Gefeliciteerd met je verjaardag! Vervelend dat je alleen bent, hoop dat je toch nog een beetje leuke dag hebt.

ik ben heel brak en heb vannacht misschien iets gedaan wat ik beter niet had kunnen doen
maar ik voel me er niet kut om
het was gewoon zo

oke zal ik een nieuwe bank bestellen ja of nee

• ja
  • nee

0 stemmers

ik heb namelijk een kutbank nu die koud is (want leer bah) en hij zit niet fijn en er zit niet zo’n lang stuk aan
en het wordt herfst en winter en dan heb je een goede bank nodig om met een dekentje op te zitten met thee enzo
en de bank die ik wil bestellen is niet per se heel mooi (gewoon neutraal) maar hij zit wel chill (een vriend van me heeft m ook) en je kunt hem zo uitklappen tot een soort bed want het is een soort slaapbank en dan kun je er met 3 of 4 mensen zo op liggen en aaaahhhhhh zo chill
en hij is goedkoop (300 euro korting dit weekend)

ik hoop dat ik jullie heb overtuigd
stemmen maar
groetjes

14 likes

deze: https://jysk.nl/woonkamer/slaapbanken/slaapbank-chaise-longue-vejlby-dgrijs

1 like

hahahahahahahha

1 like

Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je vandaag toch nog een leuke dag hebt! Die autumn fair klinkt al leuk, want herfst <3

En heb je nog die verborgen boekwinkel in die oude bioscoop? Of is die weg? Bij Van Coothplein?

2 likes