Ik heb m’n droombaan gevonden
Ooo mijn god. Ik ging net de deur uit en toen stond die gast voor het gebouw waarmee ik 3 weken geleden een zeer slechte one night stand heb gehad na het stappen. Toen ik het doorhad keek hij op zijn telefoon dus thank god heeft hij mij niet gezien maar Jezus mijn hart stond stil. Hij ging naar mijn onderbuurjongen. Echt what are the odds.
Heeft iemand een kortingscode van sanadome?
Voor een goedmakertje?
Nee grapje, ik kwam ook een keer een oude scharrel tegen die langer krullend haar had en ik zat vast in zn haren omdat het 1 en al klit was. En ugh, zelfs nog vaker seks mee gehad maar het is vreselijk om elkaar dan op een niet gepland moment te zien. Haha, heeft hij jou gezien? Oneh je zei het al. Gelukkig dan maar!
Wat is dat toch met mensen op marktplaats. Ik vraag al een super lage prijs. In feite krijg je er gewoon nog gratis extra dingen bij. Nu wil iemand nog minder dan dehelft van mijn voorgestelde prijs bieden. Wat denk je zelf vriend?
En als ik niet binnen een minuut reageer blijft hij/zij berichtjes sturen met “???”
Oh en diegene schrijft zecht in plaats van zegt. Niveautje joh. Ook meteen helemaal pissed dat ik niet zo laag wil zakken met mijn prijs en dat dat het niet voor hem/haar waard is. En dat ie maar liefst 20 km van me af woont terwijl ik uitdrukkelijk heb gezegd dat het alleen verzenden is en dat de verzendkosten ongeacht afstand hetzelfde blijft.
Wat een lui daar joh 
Ik heb dit weekend veel te veel geld uitgegeven (of eigenlijk: nog niet, want de helft is afterpay). Die nieuwe bank dus, gisteren twee truien en een kettinkje, en vandaag nog voor bijna 500 euro aan kleren besteld en nog twee horloges en een ketting. Fuuuuck what is wrong with me haha schaam me dood
Heb een nieuwe combi magnetron maar ik snap er vrij weinig van en de gebruiksaanwijzing helpt ook niet bepaald mee. Heb dus net iets laten aanbranden (ja hoe is het mogelijk) en het brandalarm ging af en ik kreeg dat ding maar niet uit en mijn hele appartement stinkt nu 

word soms zo moe van mezelf
Ja precies! Heeeeeeeel klein beetje voorbarig maar: ik vind dat ze te laat zijn. 
Noooo super kut!
Precies zoals het hoort!
Foto’s!
Ja ze zijn best wel droog (op het kaneelgedeelte na) maar icm met koffie of thee is het prima te doen.
Gewoon eens proberen
Eeeindelijk een paper ingeleverd waar ik echt dagen mee bezig ben geweest! Zo chill. Nu vraagt een studiegenootje of ik die van mij als voorbeeld kan mailen… ik ga het wel doen omdat ze de afgelopen weken veel nare dingen heeft meegemaakt en daardoor veel college heeft gemist, maar voelt toch nooit helemaal goed.
Die laatste 25 km waren fantastisch! Had t wel leuk gevonden als Dumoulin nog net op t podium was geeindigd maar ook zo was het een mooi podium. Gun het Valverde ook heel erg!
Ben al twee weken aan het twijfelen welke kleur iPad ik wil kopen, help me :’)
Ik twijfel tussen wit met zilver hardware, en zwart - spacegrey variant.
- Wit
- Zwart
0 stemmers
Mijn ouders gaan uit eten dus ik eet alleen met mn broertje en hij zou wat halen. Maar ik weet niet wat ie nu gaat halen en ik heb echt super veel zin in eten 
Wow heb net uitgerekend wat ik voor boodschappen kwijt ben, vind het heel veel 
Man ik heb zo’n kramp en pijn in mn kaken alsof ik aan de zooi heb gezeten. Hoe dan
Ja per maand, samen met mijn vriend deze maand 450 euro. Vind ik echt veel, moet veel minder kunnen. Alleen hij wilt niet besparen op eten