Wat je even kwijt wilt #8

Is er hier iemand uit België die ik een DM kan sturen? Ik heb een vraag over een Belgische stad aan de hand van een foto.

Koop van die kleur doekjes voor in de wasmachine! Ik gooi alles bij elkaar in en nergens problemem mee

2 likes

De truien die ik van & Other Stories aardig vond waren qua samenstelling wel iets dat een handwas vereist. :frowning: Kleding die met de handwas moet draag ik zeer zelden omdat ik een luie donder ben. :stuck_out_tongue:

stuur maar, ik wil wel proberen

Wist ik ook niet, ik heb zo’n schoonmoeder die regelrecht van de site ‘oma-weet-raad’ kan komen. Die shit is the bomb.

1 like

Gewoon naar de opiticien gaan en heeeeel veel brillen opzetten haha, je komt er vanzelf achter. (ik heb bijv. best wel een rare bril die bij letterlijk ieder ander persoon die 'm opzet er vrij debiel uitziet maar hij past wel goed bij m’n eigen hoofd en dat had ik voor ik 'm opzette ook niet verwacht).

Ik denk dat je best kan aangeven dat je dit echt niet leuk vond en je best een kut avond hebt gehad. Aan de andere kant snap van hem wel dat hij nu nog een beetje los wil gaan voordat de baby er is, als hij maar een beetje rekening houdt met jou!
Veel plezier het nachtje weg! Wordt vast leuk ondanks het gebrek aan jacuzzi.

1 like

Ah fuckers. Ik ben een slechte hollander, ik had blijkbaar teleurgestelder moeten doen haha! Dan maar volvreten met roomservice en ik eis wel een massage van m’n vriend.

2 likes

Lief, dankjewel!

1 like

Ik heb echt een goeie wimperdag, ze redden echt heel Mn hoofd op t moment. Dankje jongens.

11 likes

Haha vet lief, toen ik binnenliep bij mijn bijbaantje zei een collega meteen dat hij heel blij is dat ik er ben. Echt een leuke binnenkomst is dat :blush:

Vond het wel even leuk om dit te delen, aangezien ik vaak negatieve dingen post. Is toch weer een beetje positiviteit :joy:

20 likes

Ik ging net naar yoga en ik heb een nieuwe mat en hij stinkt echt zo belachelijk naar rubber, echt alsof ik een rubber autoband bij me had. Halverwege moest ik bijna kotsen van de lucht, dus was een succes

8 likes

Waarom staat seizoen 6 van Call the Midwife nog steeds niet op Netflix? :sob:

2 likes

Ik heb net gestofzuigd met de stofzuiger ipv de stofzuigrobot (die niet op het kleed kan wat dus maanden niet gestofzuigd was), deze voor mezelf: :medal_sports:

13 likes

Ja dit… en ik was net aan het zappen en op bbc first zijn ze kennelijk al bij seizoen 14!

1 like

Waaaaaaaaaat! Ik wil het zien!!!

Geweldig. Ik snappp dat nooit, die sjaaltjes. Een collega van mij heeft altijd zo’n gek heb-je-toch-niets-aan-sjaaltje in de kleur van haar kleren aan.

3 likes

Ja echt! Ofja dat stond in beeld. Er waren ook allemaal onbekende midwifes! Eigenlijk zou het uitlerlijk in september op netflix horen te verschijnen…

Ik wilde echt nuttige dingen gaan doen vandaag, maar nu heb ik niets anders gedaan dan series/youtubevideo’s kijken :sweat_smile:

2 likes

Lekker bezig! Je hebt me positief beïnvloed want nu ben ik ook gestart met de berg colleges die ik terug moet kijken oef

1 like