Lastig! Zelf maken is leuk en lekker maar ook veel werk, vooral voor zoveel mensen. Iets kopen is dan makkelijker natuurlijk. Maar goed dat had je zelf ook al wel bedacht natuurlijk
Ja ik zou ook wel graag een kat lenen van iemand. Helaas is de leukste kat uit mn omgeving vorige week overleden. Het is ook wel lastig in mijn huis, ik woon op de vierde verdieping en alle deuren van iedereen staan altijd open. Ben ik zo die kat kwijt. Misschien weten mn buren nog wel een leenpoes.
Buren hebben ook last van muizen maar het is oprecht nooit vervelend geweest. Ik zag m altijd eens in de drie weken ofzo door de keuken rennen. En in mn kamer wel eens maar ik heb nu het gaatje dichtgemaakt met staalwol en ducttape, daar komen ze niet meer doorheen. Dus nu hebben ze kamp opgeslagen op zolder, precies boven mn bed. Niemand heeft er dus last van, behalve ik. En ik word locooo
Ppff, zo verkouden, alleen maar snotteren, niezen doet zeer aan m’n keel, neus snuiten met rode schrale neus maar ben toch maar aan het werk, voel me niet helemaal goed maar niet slecht genoeg om me ziek te melden ofzo?
Hopelijk voel ik me morgen beter en kan ik gewoon naar het werk en zaterdag Strong Viking 13km doen
Kut ik moet echt heel nodig poepen maar ik sta in de wacht aan de telefoon.
Moet eigenlijk eten maken om mee te nemen. Maar daar heb ik geen zin in.
Ik heb dat baby shark liedje in mn hoofd en ik word er gek van.
Bij deze geef ik m met liefde door aan iemand anders. Graag gedaan.
Ik heb zojuist 8 pompoenen gekocht, want ze zijn zo goedkooooop
(Ohja en ik woon alleen, goede toevoeging)
Ter afwisseling:
Pssst ik ga de hele dag the 100 kijken.
No way dat ik deze aan ga zetten haha.
Omg zo jaloers, ik ben aan het werk Vanavond weer! En ik heb dit weekend niks gepland dus kom maar door met die marathon
Ik ga dadelijk naar de kapper en ik wil het weer kort omdat het dan niet meer als een sluik gordijn valt als ik het los draag. Alleen vind ik het zo chill dat ik nu weer lang genoeg haar heb voor een fatsoenlijke vlecht… Eeuwige struggle van mij
Ik herken dit. Ik ben er ook nog niet over uit of ik nou naar de kapper moet gaan zaterdag of niet. Eindelijk is het inderdaad lang genoeg voor een leuke knot of vlecht maar nu valt het echt recht naar beneden.
Wat wil jij graag voor model laten knippen als je gaat?
omg ronnie flex heeft een collectie samen met coolcat. ik wil alles. ik ben 30.
Wss gewoon zoiets. Lang genoeg dat ik het uit mijn gezicht kan halen en laagjes voor zodat het wat vlotter valt. Vond deze lengte me echt leuk staan nml en dan lijkt het alsof ik een beetje volume heb
Dit is inderdaad heel leuk, die sla ik even op
Het is echt een fijne dag vandaag!
Volop aan het genieten <3
Ik heb een kinderfeestje dit weekend (jawel lekker bowlen). Maar nu moet ik twee cadeautjes kopen. Wat koop je tegenwoordig nog voor kinderen die aan de iPad geplakt zitten?
Ugh. Ik ga in november drie nachten naar Edinburgh met m’n moeder en heb via AirBNB geboekt.
Krijg nu net een bericht dat er door een glitch dubbel is geboekt en of ze ons voor de zaterdag in een hotel kan boeken. Ughghghghgh nee. Ik wil gewoon mijn drie nachten daar.
Bedenk me trouwens ook net dat ik die zondag een dagtocht heb geboekt met m’n moeder en dat we dan geen tijd hebben om onze bagage te verplaatsen, dus dat het ook eigenlijk geen optie is. Ga dat ook maar terugmailen, denk ik.
Klinkt als een rotdag kan je ergens in een cafeetje even thee gaan drinken tot je trein rijdt ofzo?
Slijm? Of een squishy.