Wat je even kwijt wilt #9

Super vreemd. Als jij was meegegaan, dan had je bij haar in de rij gestaan. Dan ga je toch ook niet opnieuw aanschuiven? :joy:

2 likes

Vanochtend een uur gefietst en het was zoooo fijn! Lekker langs de Waal gefietst terwijl het nog super rustig was, het weer was perfect, niet te warm en niet te koud. En nu lekker de hele dag chillen en misschien nog even wandelen

11 likes

Ik ben zó klaar met dit weer. Eerst zou het t/m gisteren warm blijven, daarna vandaag ook nog en nu zie ik dat het morgen en dinsdag ineens ook nog warm blijft?! Ik wil écht herfst, niet dit gedoe

8 likes

Ik ooook stop hier meeeeee pleaaase.

1 like

bumble (datingapp) heeft nu ook een BFF modus :stuck_out_tongue: wel vooral expats enz

1 like

Meiden, lees dit verhaal:

Als ik het kan (sociaal gestoord) kan echt iedereen het. En als je erover praat met mensen kom je erachter dat zooooveel mensen dit hebben.

Edit: ik ben 28

5 likes

Waarom niet dan? Ik ben toen gecontroleerd en er was niets aan de hand

Ik zoek de costes in Utrecht maar ik kan het niet vinden en wat Google Maps aangeeft klopt niet??

Allemachtig, ik heb eindelijk een opdracht af die ik in een half uur af had kunnen maken. Heb er de hele ochtend aan gezeten.

Ik moet ook eigenlijk echt aan het werk gaan, maar heb geowon echt even geeeen zin

2 likes

Volgensmij zit het nu binnen in Hoog Catharijne, (gebouw waar de Zara en stradivarius enz ook zit)!
Weet het alleen niet zeker, hopelijk heb je het inmiddels gevonden!

Jeemiggg ik ben gisteravond ongesteld geworden en ben echt aan het lijden, rug- en buikpijn en ik heb vannacht nauwelijks geslapen :nauseated_face: Ben echt een hoopje niks nada vuilnis, maar kan wel donuts vreten vanavond.

Dit geeft me echt een beetje hoop! Probeer nu ook meer contact te houden met mensen want dat is mijn zwakke punt. Ben bang dat ik stalkerig/intens overkom als ik probeer contact te houden, terwijl je anders juist het contact verliest.

2 likes

Ik heb mijn vriend eindelijk zo ver dat we een muur in huis een kleurtje gaan geven! We hebben net verf gehaald en ik zou het liefst nu beginnen maar dan zou ik vrijdag pas tijd hebben voor de tweede laag. Moet dus nog even wachten tot volgend weekend maar ik ben er nu al blij over :blush:

7 likes

Mijn moeder vond net dat al mn kleren stonken. Ik was ze thuis gewoon en daarna hang ik ze op een wasrekje maar tijdens het drogen gaan ze wat muffig ruiken. Buiten laten drogen is niet altijd een optie omdat mn huisgenoten roken op mn balkon. Heeft iemand misschien tips of een vergelijkbare situatie? Ik dacht dat het wel meeviel maar blijkbaar dus niet :frowning:

Misschien de ramen open zetten als je droogt? Of, ik weet niet hoeveel ruimte je hebt, maar als het kan je droogrek eens in een andere kamer zetten en kijken wat er gebeurt?

1 like

Ja dat kan ik wel als tip meegeven ja: zelf erachteraan blijven zitten. Je hebt snel genoeg door of het wel of niet klikt en of je aan een dood paard aan het trekken bent. Als je het idee hebt dat het echt leuk klikt dan moet je ook echt zelf initiatief nemen en spontaan dingen voorstellen want anders bloed het weer dood (net als bij al mijn andere vriendschappen)

1 like

Ik heb mn balkondeur altijd ver open, alleen snachts doe ik hem helemaal dicht (en dan is ook nog niet alles droog - zou het daar aan liggen?) Ik heb verder geen andere ruimte om mn rekje neer te zetten.

Sneller opvouwen en in de kast leggen. Inderdaad geeft te lang aan de lucht laten drogen een muffe geur. Als ik bijv ga koken trekt heel die lucht door het huis en in de kleren die nog op het rek hangen. Uiteraard moet wel droog zijn voor het opvouwen

1 like

Hmm, juist dicht dan? Misschien dat er juist muffe lucht van de buren naar binnen waait ofzo? Of wat @Evi-lena zegt inderdaad

1 like