Wat je even kwijt wilt #9

Er werd mij net weer eens gevraagd of ik al zwanger ben. Ik krijg serieus wekelijks een dergelijke vraag. Ik heb de mannen en vrouwen uitgebreid uitgelegd waarom ik hier geen antwoord op ga geven en aan het einde zeiden ze, maar wil je nu kinderen? Wanneer zou je kinderen willen? Hoop je volgend jaar moeder te zijn?

… Z u c h t.

Deze mensen zijn eind twintig en begin dertig.

Dat gezichtjeee kijk nouuuu!!!

1 like

Na een lange dag dacht ik heerlijk te kunnen slapen en uit te slapen.
Ben al 800 x wakker geweest inmiddels.

Edit: huis opgeruimd en eet nu een broodje in bed

1 like

Wauw wat een afschuwelijke nacht. Iemand stak zelfs vuurwerk af om half 6? Moest er bijna om lachen.

Laatste werkdag vandaag voorlopig gelukkig!

1 like

Lig al 2 uur lang wakker en kom gewoon niet meer in slaap :tired_face: tijd om eruit te gaan en te ontbijten want hongerrr

Kutnacht weer gehad. Dan maar vroeg gaan stemmen, zijn we daar alweer vanaf. Happy verkiezingsdag Belgjes!

2 likes

Woo what is going on?! Ik heb ook zo slecht geslapen terwijl ik echt moe ben / was

Gefeliciteerd!

1 like

25 maar liefst. Zou maar alvast een kist uitzoeken.

Gefeliciteerd.

13 likes

Gefeliciteerd!

1 like

@Flamoes Gefeliciteerd!

Ik zei gisteravond tegen mijn vriend: pas je op met die rode wijn? straks valt het over het nieuwe vloerkleed.
Stoot ik net tegen de tafel en mijn hele kop koffie valt dus op dat vloerkleed + dikke brandblaar op mijn been. Huilon :cry:

Ik heb eindelijk een dag waarop ik niet veel hoef te doen, heb alleen vanavond een afspraak. Ben alleen bang dat ik me ga vervelen???

Ik had gedroomd dat ik mijn arm gebroken had en geopereerd moest worden, en nu ik wakker ben heb ik serieus pijn in mijn arm haha

1 like

Oh wat fijn dat je iets hebt gekregen! Hopelijk slaap je nu nog lekker of heb je iig lekker geslapen!

1 like

Ik kwam gisteren iemand tegen in de stad die me irriteerde, altijd als ik zulke gevoelens heb over een random iemand denk ik wat als dit iemand van FF was. Dan bedenk ik me dat diegene vast aardig is en ik niet zo snel moet oordelen

8 likes

@Flamoes Gefeliciteerd!

@SpeedOfSound Stress, afgevallen, zijn zoveel meer oorzaken dan alleen zwangerschap. Nog een beetje kunnen slapen?

Ik wacht op een email van een organisatie of ik ergens heen kan. Nog niets gehad en al via email, Facebook, sms en IG contact gezocht. Moet over uiterlijk een uur weg, maar ga nog niet omkleden zolang ik niets weet. Irritant…

Aah zo jammer slechte zoeners…
Wat vind je er een dag later van

Maar als ze er mee heeft kunnen inchecken is dat toch onzin? Want dan is dat kaartje al in de app?

7 likes

Hier is het hoogtepunt dat mijn moeder tegen m’n tante zei “de hoofdstad van Italië?!”, M’n tante zei Parijs en het was nog goed ook :laughing:

23 likes