Wat je even kwijt wilt #9

:open_mouth:

@Kusjessoldaat Ik zie dat je je al bij de coop hebt aangemeld! :blush: Net op tijd ook voor de nieuwe zeilwedstrijd die morgen start! Dat is snel gegaan haha

1 like

En oortjes in? Zodat je niks hoort. Ik heb dat met hardlopen. Ik luister of muziek of podcasts. in mijn eigen wereldje.

Ik mijzelf met veel moeite uit bed slepen… Belt de psycholoog net af want ze is ziek. Mweh haha.
Wel stom trouwens want als ik 3 kwartier van te voren afbel dan krijg ik sowieso een rekening van 50 euro.

@Lula @Dazed @Katie lief, thanks!

1 like

Wauw! Zo mooi!

1 like

Ooo wat stom!
Mijn vader had ook een volmacht voor mijn moeder en ik maakte dit grapje. Zo van haha dan moet je wel 2x aanschuiven. Maar dus echt?
Vreemd!

1 like

Gebeurt soms wel vaker vanwege vissers dus ik dacht eerdt dat die man verdwaald was, maar toen ik hem weer zag, vond ik het wel vaag.

Ik heb die extreme blaren nooit zo ervaren. Heb shabbies waar ik al jaren met liefde op loop, heerlaaaak

1 like

Moet jou niks uitmaken of dat café wel of niet goed loopt. Gewoon een klacht indienen hij houdt zich gewoon niet aan de regels.

Beetje nerveus voor deze week maar i can do it!

6 likes

Ziek thuis, denk dat het is omdat alle stress van de laatste tijd klaar is :stuck_out_tongue: heb ik wel eens vaker last van gehad. Verveel me nu al de pleuris!

2 likes

Ahw, beterschap!

1 like

Waaaaahhh, ik heb vrijdag intern gesolliciteerd voor een andere functie en ik mag op gesprek komen :grin:. Sluitingsdatum is pas eind oktober

35 likes

Ik heb vannacht gedroomd dat een pizzapunt mij wilde vermoorden met een mes. En ik houd zoveel van pizza, waarom verraad die me? :cry:

23 likes

Aan degene die mij een titel heeft gegeven. 10/10 Ik lag plat toen ik het zag en ga het aan mijn moeder laten zien want die spreekt het uit als “KIEENOOOAH”.

8 likes

Wat een nachtmerrie!

1 like

You’re welcome :kissing_heart:

2 likes

Even 30 lagen concealer opsmeren
Deze wallen zijn niet meer normaal

1 like

Ik heb vannacht voor het eerst in jaren weer slaapverlamming gehad, gadverdamme wat is dat naar. Het was om de een of andere reden heel erg belangrijk om wakker te worden en ik probeerde te schreeuwen om mijn vriend te waarschuwen maar ik kon me niet bewegen en er kwam geen geluid uit mijn mond. Pas na een tijdje kon ik mijn vingers en tenen bewegen en trok het langzaam weg. Ik hoop niet dat dit nu weer regelmatig voor gaat komen :frowning:

1 like