Wikipedia
Mijn lievelingspagina’s zijn people who disappeared mysteriously, unidentified murder victims, list of rollercoaster accidents en de pagina ‘horror’ en dan alle de pagina’s van alle cultfilms
Ik heb zojuist met mn pijnlijke stinkpoten snrakers gepast. Yolo
Ik zit buiten in het zonnetje te lunchen. In een t-shirt, halfweg oktober. Dat is toch niet normaal? Ik geniet er wel lekker van, dat wel
.
Ohhh ik zat laatst in een projectgroep met een jongen die alles wel ‘‘flex’’ vond. Mijn god. 

misschien door het sekstopic? en verschillende sekstermen die daar gebruikt worden haha
Ik ruik al de hele dag zweetvoeten en ben nu een beetje bang dat het mijn eigen voeten zijn
Kunnen ook de mijne wel zijn. Denk dat je die door heel Nederland kan ruiken.
Ik ben zo kapot dat het me nu helemaal geen reet kan schelen dat ik in mn eentje bij de maccie zit te schranzen.
Ohhh je bedoelde het als in zijn normale tijd tot wanneer hij werkt! Ik snap m
Kick hem eruit nu 't nog kan
Correctie: ‘ze moet hem eruit kicken nu het nog kan’ is een betere versie 
Je moet toch wel lunchen?
Haha ja doorklikken op wikipedia is ook echt mijn favo tijdverdrijf. En dan vooral de krochten van wikipedia.
Mijn tips zijn:
- dubieuze medische onderwerpen
- dubieuze seksuele onderwerpen
- seriemoordenaars
- psychopathologie
- geschiedenis
- vergif
- wisselend onderwerp waarin ik een punt wil maken. Op dit moment is dat Zweden. Ze hebben nog steeds weinig nationale trauma’s, maar wel half hun vocabulaire uit het Nederlands overgenomen. In het proces weet ik nu ook de meest random dingen over Zweden die ik zeker nooit ergens kan gebruiken.
Heb je stress? ik ga meer dromen als ik meer te verwerken heb en ik krijg dan ook meer slaapverlamming. Blijft gewoon heel kut.
Vind het prima je niet te citeren, maar ik ben nu vooral benieuwd waarom je niet geciteerd wil worden?
Ik zie namelijk echt niets wat of herkenbaar of heel persoonlijk of mogelijk compromitterend zou kunnen zijn. Dat maakt me nieuwsgierig.
Ik hou van dit weer. Maar niet als je 100x spullen een trap op en af moet brengen pff.
Ja ik merk ook dat het daardoor erger wordt. Ook door veel alcohol trouwens 
Bij 2 in het proces (BILLING AND PAYMENT) staat onder je adresgegevens een vakje voor Promotion Code.
Een vriend uit het buitenland komt vrijdag hierheen. Nu willen een vriendin en ik hem (en zijn vrouw en kinderen die thuis zijn) wat geven, maar we hebben echt geeeen idee. En we willen niet zo’n typisch Hollands pakket want dat krijgt hij wss al genoeg van iedereen hier. Ik zat te denken aan iets waar ze ook echt wat aan hebben, maar kan echt even niks verzinnen. Hij is 41, zijn vrouw ook zoiets gok ik en zijn kinderen zijn denk ik rond de 10/11 jaar. Iemand een idee? 
Even gewist ivm herkenning!