Wat je even kwijt wilt #9

pff eng hoor. Gelukkig is er niks gebeurd. Wat een engerd. rijden op een fietspad met je auto?

Om kwart over 6? Wie zijn deze mensen dan? Brave huisvaders die naar hun werk gaan?

Wel maar Ă©Ă©n kant te zien zo maar dit gaat dus rondom door met bijv. Hogwarts en dementors (het is gebaseerd op Prisoner of Azkaban)

47 likes

Mooi!

Mooi!! :heart_eyes:

1 like

@Vaiana @Diafragma ja jezus niet normaal he dit? Ik werd net ook aangesproken door een man en ik liep door, hij fietste nog een stuk achter me aan. Echt rot op. Ik heb dit gewoon wekelijks meerdere keren op een stukje van 10 min lopen naar het station, zo vermoeiend


2 likes

Wauw! :heart_eyes: snap dat je er blij mee bent.

1 like

Heb hier ook vaak last van helaas
 ook al doe ik een vuilniszak aan (bij wijze van spreken).
Ook laatst kwam ik van de sportschool dus in sportkleding enzo, floten van die vrachtwagenchauffeurs naar me. Nou ik heb lekker m’n middelvinger opgestoken. :slightly_smiling_face:

2 likes

Wat is vente exclusief? Ik zie op fb dat ze Shabbies met korting hebben

Ja ik had een tijd niet gelopen en laatst deed ik het weer en meteen allemaal van die busjes die toeteren :unamused: ik zat bijna te twijfeen om volgende keer maar geen legging aan te doen.

1 like

Echt zo stom eigenlijk hù
 ik heb dat ook met hardlopen :roll_eyes: eigenlijk moeten we allemaal echt schijt hebben aan die onzin :dizzy_face:

1 like

Ahhhhhhh ik kreeg net een foto door van een nestje labradoodles en een van die hondjes gaat mijn broer adopteren! Ik word tante :ok_woman:t3::tada:

43 likes

Ja ik snap echt nooit wat mannen daarmee willen hoor. Als iemand fluit ga ik er echt niet naartoe om met hem te praten ofzo, doe ff normaal

1 like

Oh bestaat dat nog? Het is een website die als je lid wordt (was gratis geloof ik) je korting gaf op merkproducten. Ik heb er ooit Birkenstocks besteld voor mijn vader, werkte prima.

Ik moet wel zeggen dat ik twee paar shabbies heb en ik vind ze het geld niet waard qua draagcomfort. Kwaliteit is top maar au au au wat krijg ik daar veel blaren van

1 like

Ik word gek. Ik zoek een nummer en kom er niet op, want ik weet maar twee halve zinnen. In mijn herinnering is het een rock achtig nummer, een beetje in de stijl van Imagine dragons. Het wordt gezongen door een man, het kan zowel 1 persoon zijn als een band. Het liedje heeft een spannende opbouw, het begint een beetje dreigend en bouwt echt op naar een muzikaal hoogtepunt.

Het stukje wat ik denk te weten is het allereerste begin en gaat zo:
You’re saying that you want it

 having you on my mind

Op de puntjes moet dus nog wat. Ik weet niet eens zeker of de lyrics die ik getypt heb wel kloppen

Iemand een idee?

Edit: ik denk dat het nummer uit 2017/begin 2018 komt ofzo

Is het momenteel een bekend lied die je veel op de radio hoort, of is hij alweer wat ouder?

Ik heb ook al zo rot geslapen. Duurde echt urennn voordat ik sliep (ondanks slaapmedicatie) en toen ik eindelijk eenmaal sliep werd ik om de haverklap wakker. Toen vanochtend m’n wekker ging lag ik ook binnen een paar seconden weer KO. Gelukkig zet ik altijd meerdere wekkers :stuck_out_tongue: Wel rot dit, loop sowieso al sinds woensdag/donderdag als een zombie rond, je zou denken dat je dan op een gegeven moment juist goed slaapt, maar dat is allesbehalve het geval.

Vorig jaar en begin dit jaar kwam hij wel eens op de radio, dus wel iets ouder.

Was het weer volle maan ofzo? Ik heb ook rĂžk geslapen, net als zoveel hier :sleepy:

Zoals het er nu staat is het alsof 1 van die hondjes jouw broer gaat adopteren ipv andersom. Ik ben echt een beelddenker dus ik lig nu een beetje stom te lachen op de bank :sweat_smile:

6 likes