Het is zoooo mooi weer en ik wil naar buiten
Net afscheid genomen van een vriendin die een maand naar de VS gaat en ik ben echt even een beetje sad
OkĂ© ik ben tattooboy nu alweer een beetje zat. Ik heb nog nooit zoân erge slijmbal meegemaakt.
Ik heb een nieuwe collega en hij heeft in het afgelopen uur nu al 5 keer het woord âkickenâ gebruikt⊠Als in âja dat was echt kicken!â. Help
Wow nu ik dit verstuur gewoon nog een keer
Ik had met mn moeder afgesproken om boodschappen te gaan doen in de stad. Zij wilde persé fietsen omdat ze niet alleen in mn auto terug durft te rijden (ik blijf langer in de stad) maar mijn band is lek dus ik moest met de auto. Kom ik bij de auto aan, is de tank gewoon helemaal leeg. Ik tanken, word ik daar gebeld. Nou blablabla snel afgekapt. Nu sta ik op de gratis parkeerplek maar moet ik ook nog naar de jumbo lopen. Intussen staat ze daar al 10 minuten me te appen en te bellen. Jahaa, als je gewoon mee was gegaan in de auto was dit allemaal niet aan de orde geweest. Maar het is natuurlijk mijn schuld!!!
Sorry frustratie
Kent iemand Rundfunk? Mn vriendin is er gek van en wil kaartjes geven voor de show, maar Kan niet echt vinden wat voor humor het is
Ik zou wat clipjes opzoeken op YouTube dan krijg je er een beter beeld bij!
@Finko als je van hele grove humor houdt is het misschien wel leuk, ik kan er niet echt om lachen. veel op youtube te vinden ja!
Het is me gelukt om op te staan, een shake te maken en ga nu studeren. Zo. Toch alvast wat bereikt vandaag, dus geen complete terugval.
Waarom durft ze niet te rijden in je auto? Durft ze helemaal niet auto te rijden? Dus jullie doen samen boodschappen en jij rijdt dan naar huis en zij fietst.
Mijn auto heeft geen stuurbekrachtiging en is gewoon een beetje skeer dus daar rijdt ze liever niet in. En ik heb zo een high tea. Dus dan zouden we samen heenrijden in mijn auto en dan zou zij straks terugrijden en ik na de high tea de bus pakken, maar dat wilt ze dus niet.
Mijn vriendin was er heengeweest afgelopen weekend. Zei dat het wel heel grof was soms maar daar moet je van houden I guess
Ik vind het echt afschuwelijk
âZo wie zoâ in een presentatie van collega. Mân ogen branden.
Ik ga zo solliciteren voor een bijbaantje en vind het echt leuk en spannend haha. Heb een tijdje niet gewerkt omdat ik dat niet redde met de werkdruk van school maar nu is het wat rustiger dus ik denk dat ik het wel aan kan.
En een vriendin van me werkt daar ook en ik ken al best wat mensen die daar ook werken dus ben echt enthousiast
Dus ik hoop echt dat ik op gesprek mag komen!
@Revelry @vitaminwater @Astor @anon98052296 thanks, was al bang dat het grof was en dat je ervan moet houden⊠mmmmmâŠ
Meteen dit in mân hoofd
She sounds like a cunt
Heeft iemand tips voor een goede motivatie brief? Ik voel me echt een noob met dit soort dingen
Ik woon nu twee jaar op mezelf en het moment is daar: mijn fietsband is plat. Oftewel, nu moet ik voor het eerst ever mijn eigen band gaan plakken en mijzelf (en mân pa) trots gaan maken. Dus vol goede moed naar de Action, reparatiesetje en ook maar een gehele nieuwe binnenband gekocht (bewijst maar weer hoeveel vertrouwen ik erin heb haha). ANWB filmpje opgezet en ik ging aan de slag. Maar⊠ik heb blijkbaar mân fietspomp gesloopt dus nu kan ik alsnog terug. Hij gaf twee pufjes lucht en toen niks meer, maar ik dacht dat het aan de lekke band lag (want ja stel er zit een dikke scheur in gaat ie natuurlijk ook niet oppompen). Maar ja de binnenband ligt er nu uit en nu moet ik m oppompen om het gat te vinden en dat gaat dus niet. Gelukkig was ik ook nog ff langs de appie gegaan en heb ik van die smerig lekkere custardcakjes gehaald dus heb iig iets om te vreten voordat ik weer helemaal naar de winkel moet lopen. Zwaar leven haha
Waarvoor is het? Dat maakt wel uit, haha. Ik heb meerdere keren motivatiebrieven geschreven voor studies, daar gaat het om jezelf goed verkopen zonder cliché te zijn.