Voor een bijbaantje in de horeca
Ik zit echt te denken shit ik weet helemaal niet meer hoe die dingen moeten enzo
Voor een bijbaantje in de horeca
Ik zit echt te denken shit ik weet helemaal niet meer hoe die dingen moeten enzo
Ik vraag me af of Breivik deze film ook te zien krijgt? Hij heeft bijvoorbeeld wel een playstation in zijn cel, dus vraag me af of hij ook toegang heeft tot media, en weet dat er een film over de aanslag is gemaakt. Ik wil er eigenlijk zelf niet te veel over gaan googlen. Maar als hij de film zou kunnen zien, zou hij dat alleen maar prachtig vinden toch, hoe hij in beeld is gebracht enzo? Sorry kan mezelf niet zo goed verwoorden, maar ik vind het echt misselijkmakend.
Zorg dat je brief geen herhaling van je cv wordt, geef aan waarom je er wil werken en waarom je het denkt te kunnen. Het is volgens mij geen mega formele functie, dus pas je brief daar ook een beetje op aan wat Dolfijnhond idd zegt.
Ik ben op ādieetā maar nu staat er op werk een roombotercake, een pak stroopwafels en spacekoeken
Ik ben net gevraagd om begeleidster te worden bij de kindertoneel club van het dorp. Ik ben zó enthousiast!
Heeft hij een proeftijd?
In het kader van treat yourself heb ik zojuist een lunch via ubereats besteld, want ik zit al sinds 8:30 in de ub en moet van mezelf door tot minimaal 17:00.
Huh van 4:00 tot 17:00 vind je normale tijd voor die arme jongen
Ik droom weer zo raar de laatste tijd. Vannacht ook weer. Eerst had ik slaapverlamming en zag ik een zwarte vlinder door mijn slaapkamer vliegen, fucking creepy. Daarna droomde ik dat allebei mijn ouders waren omgekomen bij een auto-ongeluk en dat mijn broertje daar zo depressief van werd dat hij ook niet meer wilde leven. Lekker begin van de dag.
Heb de laatste tijd weer zo vaak slaapverlamming, word er niet goed van. Dit weekend ook een keer dat er iemand ineens achter me mijn handen vastgreep zodat ik niet meer weg kon (ik lag op mijn zij), zo naar.
volgens mij is dat niet de eerste keer dat iemand dat zegt? ik vraag me echt af hoezo dan.
Wikipedia
Mijn lievelingspaginaās zijn people who disappeared mysteriously, unidentified murder victims, list of rollercoaster accidents en de pagina āhorrorā en dan alle de paginaās van alle cultfilms
Ik heb zojuist met mn pijnlijke stinkpoten snrakers gepast. Yolo
Ik zit buiten in het zonnetje te lunchen. In een t-shirt, halfweg oktober. Dat is toch niet normaal? Ik geniet er wel lekker van, dat wel .
Ohhh ik zat laatst in een projectgroep met een jongen die alles wel āāflexāā vond. Mijn god.
misschien door het sekstopic? en verschillende sekstermen die daar gebruikt worden haha
Ik ruik al de hele dag zweetvoeten en ben nu een beetje bang dat het mijn eigen voeten zijn
Kunnen ook de mijne wel zijn. Denk dat je die door heel Nederland kan ruiken.
Ik ben zo kapot dat het me nu helemaal geen reet kan schelen dat ik in mn eentje bij de maccie zit te schranzen.
Ohhh je bedoelde het als in zijn normale tijd tot wanneer hij werkt! Ik snap m
Kick hem eruit nu 't nog kan